2012年11月21日 星期三

子珊被高Ling借殼 失勢

video


子珊被高Ling借殼 失勢

楊怡跛腳 高Ling借殼踢走子珊

徐子珊與楊怡成今年視後大熱,昨日二人一同出席活動,兩邊都有粉絲盡顯阿姐風範,但徐子珊有是非纏身,傳聞「殼王」陳國強對高海寧甚為看重而令她失勢,子珊就指一切如常,不信傳聞。

今年兩位被視為視後大熱嘅楊怡同徐子珊,昨日到尖沙嘴出席活動,子珊低胸裝加500萬鑽飾,十分搶鏡,但卻不慎露膠紙邊;而楊怡亦戴上300萬的鑽飾互閃。對於今年視後之爭,二人指是良性競爭,見面不會尷尬,稍後二人仍有很多活動同場,但昨日活動兩邊粉絲各佔位置撐偶像。



■前晚台慶夜,子珊(紅圈示)與高Ling(藍圈示)同台,子珊竟離奇露出藐爆表情。

楊怡跛住出現

有傳高海寧受陳國強寵愛,工作人員私下更稱高Ling做「老闆娘」,徐子珊因此而失勢,她說:「關於我之前嘅傳聞唔係真,最近工作都好多,一切如常,之前同高海寧合作,同事都係叫佢高Ling,我唔信呢啲傳聞,睇到報道話佢高我一cup,其實佢點止大我一cup。」而同場曾志偉亦表示不信傳聞。



■無綫新老闆陳國強(右)與王雪紅(左)出席完台慶後離開。

另外,前晚楊怡缺席無綫台慶,她解釋因之前腳傷未癒故在家睇台慶,已通知公司,問可擔心有影響,她說:「唔會,兩回事,我會積極拉票,到時我一定出席,如果有獎,我跛住都上台攞。」

採訪:王連連

攝影:陳順禎



【今日我至搶】子珊傳被高Ling搶走殼王的寵愛位置,好彩佢出席活動時戴番500萬鑽飾,搶番唔少風頭。



■楊怡腳傷未癒,缺席台慶,昨日亦要由人扶住出席活動。

上一則:林峯恃寵生驕 拒合照

下一則:鍾采羲曬胸袋十萬



.子珊被高Ling借殼 失勢
http://hk8news-e.blogspot.com/2012/11/ling.html