2012年11月21日 星期三

[FACE]護士抱抱 扭籮露底 阿 Sa制服色誘伊健

Konichi wa!(你好!)真實對白 <br><br>你著成咁,咪又係想問我攞錢!真實對白 <br><br>做大學教授的鄭伊健超古板,相反阿 Sa大唔透,為咗問伊健攞錢交租而玩制服誘惑,可惜老公唔領情,即刻踢爆阿 Sa詭計。


真面目

護士抱抱 扭籮露底 阿 Sa制服色誘伊健

2012年11月21日

同 27歲陳偉霆拍拖兩年的阿 Sa蔡卓妍,雖然男友比自己細 3年,但兩人打風打唔甩,最近又被影到孖住返九龍塘浪漫慶祝生日。

現實鍾意玩姊弟戀,在新戲《我老公唔生性》中更挑戰高難度,阿 Sa要同大自己 15年的鄭伊健做夫婦。為氹老公畀家用,除要出賣美色,扭曬籮跳鋼管舞,更要著護士衫玩制服誘惑。咁鬼香艷,唔知威廉陳有冇福欣賞呢?

10年前的《我老婆唔夠秤》,由當時得 20歲的阿 Sa配 35歲鄭伊健,事隔十年,兩人竟然冇乜走樣,在續集繼續老夫少妻。

放大圖片

伊健鍾意食 Tiramisu,阿 Sa專登整畀佢食,但見伊健扁曬嘴,睇怕都唔慌成功!

放大圖片

阿 Sa一心想同伊健生 B,但對方零反應,同現實一樣唔願做老豆!

放大圖片

勁趷

冇正式學過鋼管舞嘅阿 Sa,全靠睇片自學,但正式埋位時扭得似模似樣,連高潮樣都交到足!

噴血魚網絲襪

為 氹伊健開心,阿 Sa經常要扮鬼扮馬,其中一場要著住魚網絲襪同護士制服,用美色換家用。

護士衫包到上頸冇嘢睇,另一場鋼管舞就噴血得多。該幕講伊健生日,阿 Sa為令老公有驚喜,苦練鋼管舞色誘對方,全程落力扭腰趷籮,加埋個引死人的高潮嘴,睇到伊健眼到唔眨!齋跳未夠喉,阿 Sa更用力過度扭親,用嗲聲姣叫:「老公,我扭親條腰呀!」

露底唔清場

極少性感演出的阿 Sa,拍戲多年第一次跳鋼管舞,雖然連黑底都露埋,但阿 Sa都冇要求清場。「場戲係夜晚拍,我嗰日下晝狂睇有關 pole dance嘅片,去到片場導演又畀咗我睇,叫我跟住跳,兩 take就搞掂!不過伊健好似唔多欣賞,我問佢跳得好唔好睇,佢拉長曬尾音話:『都幾好睇,你咁努力我都好 appreciate!』好勉強囉!」

連阿 Sa跳鋼管舞都唔興奮,唔通蒙嘉慧平時玩得仲激?

伊健偷 𥄫

36D趙碩之

對慣平胸阿 Sa嘅伊健,學潛水時見到教練趙碩之換衫,忍唔住偷 𥄫(小圖),結果俾趙碩之發現,伊健即刻頭耷耷扮冇事。

Konichi wa!(你好!)真實對白 <br><br>你著成咁,咪又係想問我攞錢!真實對白 <br><br>做大學教授的鄭伊健超古板,相反阿 Sa大唔透,為咗問伊健攞錢交租而玩制服誘惑,可惜老公唔領情,即刻踢爆阿 Sa詭計。

趙碩之飾演潛水教練,呢場換衫戲又要拋胸又要剝褲,趙碩之仲私自加多個缽仔糕墊底,效果超噴血!



.[FACE]護士抱抱 扭籮露底 阿 Sa制服色誘伊健
http://hk8news-e.blogspot.com/2012/11/face-sa.html