2012年11月21日 星期三

[FACE]富家女大作戰 梁佑嘉




Beauty Hunt

富家女大作戰 梁佑嘉

2012年11月21日

唔覺唔覺,梁佑嘉( Abella)最近再推出第 3張專輯《 Abella 3》,只是入行兩年,最惹人注意的仍然是她的背景:有個政協爸爸、身家豐厚、掟 200萬賣廣告。

Abella自辯:「我唔想靠屋企,自己搵自己使嘅感覺係好正!」邊個掟錢都好,銀彈政策絕對有效。 Abella的長髮新 look引起注意,被高登仔封為新一代「女神」,不過呢位女神離不開「富貴女」三個字,「呢啲傳聞沒完沒了,有一刻諗過退出娛樂圈!」有錢唔代表冇煩惱!

梁佑嘉講話好快,亦很清楚自己要說甚麼,一口氣說完新碟的概念、親自填詞的新歌〈移除記憶卡〉、為新專輯駁長髮轉形象等等,好明顯 Abella真係好愛唱歌。

「屋企係做地產,嗲哋叫我去佢公司做,但我唔想靠屋企人,想同大家一樣讀完書出嚟搵工,畢業後(澳洲新南威爾斯大學)去咗船公司做 customer service,每日不停接電話,搞到返屋企唔敢聽電話。」 Abella 10年簽唱片公司入行,承認很少圈中朋友:「我諗唔關我背景事,可能我個樣 cool啲,其實我好多嘢講㗎!出面傳我掟錢拍廣告出碟,壓力好大,有一刻諗過退出娛樂圈!」

有畀家用?

放大圖片

梁佑嘉與家人關係良好,對爸爸梁平涉嫌種票一事則不願多講。

唔想靠富爸爸,去年傳出她父親梁平涉種票醜聞要避走廣東茂名市,梁佑嘉自稱好少見阿爸,「我同屋企人住,但家人甚少喺屋企,嗲哋亦好少問我工作嘅嘢,連我出新碟都唔知。我好耐冇問屋企攞零用錢喇,相反我出嚟做嘢有畀家用㗎!」你信唔信?

最近成為高登仔熱話,梁佑嘉亦一於少理,「我好少上討論區,都有同事同我講過嘅,不過冇乜特別感覺。」有錢女真係乜都唔志在咁款喎!

梁佑嘉

Profile

年齡: 27歲

身高: 168cm

三圍: 33-24-35

最愛本地歌神:陳奕迅

最愛外語歌星: Beyoncé



.[FACE]富家女大作戰 梁佑嘉
http://hk8news-e.blogspot.com/2012/11/face_4189.html