2012年11月21日 星期三

鮑姐亞視人 撐王維基

video


鮑姐亞視人 撐王維基

亞視又台慶 倒戈鮑姐撐魔童

【電視風雲】城電揸弗人王維基強烈要求政府盡快發免費電視台牌照,但無綫和亞視卻先後出招反對。身為亞視icon的鮑起靜倒戈簽約王維基拍劇,但昨日她卻回復亞視人身份綵排台慶,鮑姐坦言身為藝人當然越多工作越好,故支持發牌跟亞視唱反調。



■鮑姐既是亞視icon但又簽約王維基(小圖)拍劇,若以藝員身份,她倒戈支持發牌給城電。

鮑起靜、陳啟泰、朱慧珊、黎燕珊及馮寶寶等,昨日在深圳為亞視台慶節目《亞洲電視五十五周年星光大典》拜神,穿古裝的馮寶寶興奮地滿場飛,情緒十分高漲。早與城市電訊的免費電視台簽約拍劇的鮑起靜昨日都有現身,她表示已告知城電揸弗人王維基她出席昨日活動:「我同亞視冇正式嘅合約,但我永遠係亞視人,佢需要我而我又得閒就一定會去做。我嚟緊會幫亞視做《感動香港》同今次嘅台慶,都有通知王維基嗰邊,我同城電都係簽咗一部劇集啫。」鮑姐直言不會覺得身份尷尬。

擔心激嬲王征

對於亞視早前出招阻城電發牌,會否覺得阻她搵食?鮑姐說:「公司冇阻我搵食,對我好好仲畀我出去拍劇,只係唔需要用合約去束縛,用合約束縛藝員係唔應該存在。」可會贊成發牌給城電?鮑姐謂:「無綫同亞視都唔想有人搶佢飯碗,就藝員而言當然工作越多越好,作為藝人係贊成。」會否擔心發牌後令亞視被淘汰?鮑姐坦言已擔心多年,但相信亞視可維持下去,若真的發牌,她相信亞視會有相應措施及更大進步空間。

對於亞視節目《微播天下》中大罵王維基,似是公器私用,鮑姐謂:「我覺得係基於商業行徑,亞視都要表態維護自己,鬧又鬧唔死人,香港係自由社會,可以表達唔同嘅聲音,我唔相信王維基先生會俾佢鬧到,亞視都俾人鬧㗎。」鮑姐說罷反而擔心自己一番話會激嬲王征。



■馮寶寶昨日到深圳綵排亞視台慶,穿古裝的她表現興奮。

此外,陳啟泰當日亦有去政府總部示威,但他說:「我嗰次係去支持亞洲會活動,去到都覺奇怪,唔係嗰樣嘢,唔知目的,關於牌照事件我冇意見。」朱慧珊直言心情矛盾,若發牌不恰當,因無綫和亞視投資多,但以藝員身份則有更多工作機會,她又覺得應發牌,故政府要小心處理。劉錫賢表示:「政府要好好處理,唔好搞到好似佳視咁,三、四年就玩完。」

採訪、攝影:曾小嘉



■高層葉家寶率領朱慧珊、江華、潘志文及陳庭威切燒豬求順利。

上一則:官恩娜牧羊狗遭狂徒劏肚

下一則:陳茵媺視帝必選陳豪



.鮑姐亞視人 撐王維基
http://hk8news-e.blogspot.com/2012/11/blog-post_2521.html