2012年11月20日 星期二

綠葉王:王俊棠惡足30年

王俊棠


綠葉王:王俊棠惡足30年

高大威猛的王俊棠,人稱棠哥,演繹反派可說是手到拿來,沒有一個監製不收貨,不過棠哥其實是「唔出聲嚇死人,出聲就笑死人」。79年入行拍過電影,直至97年入無綫,棠哥才發現自己最大弱點是記對白,尤其是當年飾演鰲拜,簡直是攞佢命!熱愛唱歌的他更會開演唱會,歌影視瓣瓣有佢份。撰文:黃曉妍

入行前,王俊棠跟鄺美寶做模特兒,當時還有梁家輝,一起為澳門第一屆時裝展行騷,棠哥笑指當年的他十分貪靚;另一邊廂,他在disco工作,有次李修賢走到disco找他拍戲,當年是79年,就這樣,棠哥踏上電影圈之路。棠哥說:「第一部《流氓公僕》演反派,要我背面全裸,冇所謂啦,自己身形OK,又黐曬膠布,淨係睇到pat pat。之後好多電影都係搵我演反派,冇辦法,個樣衰。」



■王俊棠縱橫歌影視圈,近年更涉足飲食界,化身廚神話咁易。

攝影:黃偉雄

外傳棠哥曾是譚詠麟保鑣,他否認說:「邊有可能呀!」又有傳他是李修賢旗下萬能影業公司演員,棠哥說:「我冇簽萬能,我唯一簽就係TVB,我唔鍾意俾人綁住,覺得好無謂,我家都係俾TVB綁住。」

王俊棠

■第一部王俊棠演出的電影《流氓公僕》已演反派,跟李修賢(右)合作。劇照

王俊棠

■憶述跟樊少皇(左)合演電影《初生之犢》,王俊棠拍到周身傷,有苦自己知。劇照

拍劇凸顯弱點

談到拍戲的難忘事,棠哥憶述跟樊少皇合作《初生之犢》,他尷尬笑說:「我俾樊少皇打,我識鬼打咩,識打都未必夠佢打,佢隻腳真係好犀利。拍戲係有武指,大家都度好曬位,佢喺我側邊用腳踢埋嚟,我就用手去擋,點知擋高咗,我睇咗兩個禮拜跌打,咳都痛,傷咗氣門,第二次又打到另一邊,好彩淨係踢上面。」

拍戲受傷視作等閒,即使痛得要死,也要忍痛上陣,棠哥說:「喺泰國拍外景,我喺兩層樓高嘅屋頂跳落嚟,地下只係鋪咗一塊榻榻米,我落地嗰陣拗柴,我冇得鬱,腫曬,好少少都要繼續拍。我仲要喺水果市場坐住快船,企喺船頭揸住條繩好有型咁,但當時我痛到死,冇辦法,拍戲受傷係人都試過。」

拍電影拍到97年,機緣巧合下棠哥加入TVB至今:「90年我開咗間卡拉OK,嗰陣我已經識好多電影人同電視人,有次個同事帶監製鄺業生落嚟,我就咁拍第一套劇《陀槍師姐》。」棠哥發現自己越拍越唔識做戲,他說:「電視用三部機拍,電影就單機拍,如果唔影你,你就唔使做戲,但電視要繼續畀反應,越做越知自己唔得,第二套《鹿鼎記》飾演鰲拜,呢套攞我命喇,文言文,從未讀過咁難讀嘅對白,成頁紙,又要黐鬚,又要壓低把聲講說話,記對白記到我癲。好多場戲都喺大殿上,好多前輩喺度,初初拍講到一半,但三機拍又要記行去邊個位、幾時點樣轉身,當時我仲未控制到呢樣嘢,半頁紙唔得,NG再嚟,讀到半頁紙嘅一半,又再嚟,最後都係要分開拍。」

王俊棠演《鹿鼎記》鰲拜一角,被對白考起。

■王俊棠演《鹿鼎記》鰲拜一角,被對白考起。

劇照

王俊棠演《陀槍師姐》

■獲邀加入無綫,王俊棠演《陀槍師姐》,起初有點不習慣。劇照

奸角深入民心

棠哥未有灰心,默默克服自己的弱點,他表示回到家,對住鏡練習,他認為自己有了畫面才去演繹,不能夠死記對白。由於樣子太有威嚴,大部份角色都是反派,但監製王心慰給他轉型機會,拍了《烈火雄心》、《天幕下的戀人》、《愛.回家》等,他笑說:「不過王維基搶走咗好多人,所以又叫我做番反派,可能我演奸角太深入民心,監製會放心。」

講到唱歌,相信大家都會想到《歡樂滿東華》之全台藝員卡拉之星大唱遊,棠哥參與多年,為慈善機構籌得不少善款。棠哥自小喜歡唱歌,笑言已當自己是歌手,06年曾與李龍基、大L、威利舉行「四大哥王演唱會」。提起威水史,棠哥擔任張琪朗演唱會嘉賓時合唱《縴夫的愛》,他說:「呢首歌好hit,YouTube點擊率有四萬幾(應該是五萬幾),好犀利,啲人話我唱女聲都OK,因為我反串唱。」此外,棠哥今晚在荃灣大會堂舉行演唱會,屆時曾航生和馬蹄露擔任表演嘉賓。

卡拉之星 為善最樂

《歡樂滿東華》卡拉之星環節總少不了王俊棠參與

■《歡樂滿東華》卡拉之星環節總少不了王俊棠參與。

王俊棠79年拍電影晉身娛樂圈,97年加入無綫後,參演的劇集多不勝數,包括《鹿鼎記》的鰲拜、《陀槍師姐》的聶世官、《潛行狙擊》的羅勝、《雷霆掃毒》的九紋龍和《愛.回家》的雷武,還有《烈火雄心》、《天幕下的戀人》、《誰家灶頭無煙火》、《缺宅男女》、《護花危情》、《天梯》等,雖然棠哥大部份角色都是惡霸、社團人士等,後來他轉型成功,不用再扮演反派角色。除劇集外,最為人熟悉的就是棠哥曾參與《歡樂滿東華》的全台藝員卡拉之星大唱遊,籌募善款。



.綠葉王:王俊棠惡足30年
http://hk8news-e.blogspot.com/2012/11/30_20.html