2012年10月2日 星期二

香港好聲音 胡鴻鈞

香港好聲音 胡鴻鈞


香港好聲音 胡鴻鈞

FACE週刊 第280期

一樣是出身自歌唱比賽,當《超級巨聲》胡鴻鈞見識過熱捲全國的歌唱比賽《中國好聲音》,只有一個感想:「自卑!」

兩年前參加歷屆競爭最激烈、最有口碑的《超級巨聲 2》獲得亞軍,兩年後被唱片公司星煥羅致旗下、最近推出處男專輯《雙飛》、主唱重頭劇《天梯》主題曲〈一生一心〉又被網友狂讚,才 22歲的胡鴻鈞,一點沒有少年得志、一點沒有鬆毛鬆翼:

「公司話我新碟賣得唔錯、網上面嘅留言八成都係好聽說話,但係做人唔可以淨係揀啲好聽嘅嚟聽……出咗碟又點?中國咁大,臥虎藏龍,求其執一件,贏曬啦!」

不管是十三億裏挑出來,還是七百萬裏挑出來,都是千挑萬選的好聲音。

雖然後知後覺慢人幾年才跟風搞真人騷選唱得素人,能找到香港好聲音,我覺得還是該給無綫記上一功。

為愛情犧牲?

香港好聲音 胡鴻鈞

故事靈感同樣來自 09年瘋傳中國的深山廝守五十年愛情故事,去年組合 C AllStar先行唱紅〈天梯〉。先入為主的網民聽到遲來埗到的劇集版〈天梯〉由「巨聲」胡鴻鈞主唱,第一反應都是喝倒采。胡鴻鈞的聲音卻有能耐讓網友們從反對到支持,討論區民意一面倒撐他比前作有過之而無不及。

主唱重頭劇《天梯》主題曲,雖然有 C AllStar珠玉在前,胡鴻鈞的唱功和演繹方式一樣獲網友勁撐。

主唱重頭劇《天梯》主題曲,雖然有 C AllStar珠玉在前,胡鴻鈞的唱功和演繹方式一樣獲網友勁撐。

有啲人驚被影響心情、打擊信心,好怕上網睇留言,我又覺得,嗰啲反應同評價最直接,做人如果只係識揀啲好聽嘅嚟聽,又點會進步呢?話我曲風千篇一律、唱歌爭咗個人風格、經驗又唔夠,我唔會覺得受打擊,咁人哋真係冇鬧錯吖嘛……冇經驗冇信心,咪唱到有為止囉。我睇番自己啱啱開始參加《超級巨聲》,冇一次唱歌唔係望住地下,因為我真係好怕望觀眾,一啲都唔覺得自己唱得好、值得掌聲。入行兩年,每唱一次,信心就多啲,信心愈多,技巧愈好,正評比負評多咗,我嘅信心又因此累積多啲,下次可以再表現得好啲。

胡鴻鈞 2月簽約星煥唱片,做欣宜、許廷鏗師弟,並於上月中推出首張個人專輯《雙飛》。

胡鴻鈞 2月簽約星煥唱片,做欣宜、許廷鏗師弟,並於上月中推出首張個人專輯《雙飛》。

唱〈一生一心〉同出碟,我都冇畀自己太大壓力。就好似以前考試一樣,要努力就喺考試前溫好,都考完咯,仲擔心嚟做乜?我年紀唔大,經歷又實在有限,唱歌同人哋鬥澎湃鬥情感,一定輸蝕。我可以做嘅,就係盡量體會歌詞、盡量想像意境,同埋搞清楚自己到底欠啲乜。不過老老實實,開頭見到〈一生一心〉嘅詞,我都係一知半解、充滿懷疑。我好懷疑,呢個年代仲會唔會有呢種不顧一切嘅愛情出現,屋企人喜好、工作事業、仲有經濟負擔,要考慮嘅嘢咁多,係唔係真係有一個人會令你掉低一切呢?最起碼,愛情喺我嘅生命中一定唔會係第一位。

拔萃仔歌星夢

胡鴻鈞

今年才從理工大學商學院畢業的胡鴻鈞,從小被媽媽力穀進名校(中學畢業於傳統名校拔萃男書院),被爸爸洗腦式灌輸「要搵大錢一定要做生意」。乖巧聽話直到 20歲仔第一次逆父母意,與無綫簽約入行做歌手。胡鴻鈞說,同年紀的人,別人都戀愛大過天,自己則是第一次為自己作主,要做就要做到最好。

我大學讀商學院,呢個時候照計啱啱畢業,應該打緊求職信周圍搵緊工。其實讀商嘅人不愁出路,我可以去做 management、可以去 in做 HR。可以入大公司、又可以做銀行。樣樣都可以做,其實樣樣都唔精,我可以去任何一間大公司,但係任何公司,亦都多我一個唔多、少我一個唔少。係唱歌先至令我覺得自己獨特,搵到自己價值何在。兩年前《超級巨聲》比賽尾段,我哋已經要同公司傾合約,係我咁大個仔第一次逆媽咪嘅意,唔理佢反對,堅持簽約。

我爹哋係生意人,媽咪做公司行政管理,佢哋由細到大都教我一定要讀書好至有出息;想住大屋、過好生活,就一定要搵大錢。我一直聽話聽教、自動自覺,中學喺拔萃全級二百幾人,保持住喺頭四十名嘅中上成績…… 20歲以前,我讀書係為咗父母讀; 20歲以後,我選擇簽約,先至係第一次為自己做決定,行一條由自己揀嘅路。有啲人願意嘗試,但係會畀自己一個時限,我唔會。有人同我講過,畀個時限自己,就一定唔會全情投入、出盡全力。條路係我自己揀,衰咗我冇得怨人,但係我要做就一定會破釜沉舟,唔諗後路。

胡鴻鈞近日另一響朵作,是與許廷鏗、王梓軒在籌款節目《星光熠熠耀保良》合唱經典金曲一節,被網友盛讚。

胡鴻鈞近日另一響朵作,是與許廷鏗、王梓軒在籌款節目《星光熠熠耀保良》合唱經典金曲一節,被網友盛讚。

10年 9月 12日,胡鴻鈞以總分 0.2分之差輸給大熱林欣彤,獲得《超級巨聲 2》亞軍。《蘋果日報》圖片

10年 9月 12日,胡鴻鈞以總分 0.2分之差輸給大熱林欣彤,獲得《超級巨聲 2》亞軍。《蘋果日報》圖片

爭女?唔係我作風!

胡鴻鈞

同屆《巨聲》冠軍林欣彤,是巨聲幫中人氣最高、發展最好,亦是「情史」最豐富的一個。 10年巨聲尾聲,有傳六強中有三個都在力追林欣彤,其中一個就是胡鴻鈞。

幾好笑,睇得多,自己有份傳緋聞就真係第一次。唔係真我至會笑得出,識我嘅人都知,我覺得拍拖好浪費時間,仲要三個爭一個?我一定唔會爭埋一份!

我拍過兩次拖,兩次都係對方提出分手,佢哋話,頂唔順我,覺得我唔再需要佢哋……失戀會唔開心,但係對我嚟講從來都唔係世界末日,我爹哋又係好遲結婚,我諗我同佢諗嘅一樣,男人後生時應該專注事業,冇經濟基礎,用咩去成家立室?

我想有一個女朋友,唔使成日叫我陪、唔使我成日打畀佢、隔好耐見一次面都仲係可以 keep到感情……我都知應該搵唔到一個 22歲嘅女仔會同我一樣諗法,咁咪索性唔嘥時間唔拍拖囉。鍾意唱歌嘅人好多,但係唔係個個都可以有機會做歌手,拍拖幾時拍都得,但係男人嘅機會走咗就唔知幾時至等到下一個。

胡鴻鈞與同屆林欣彤傳過緋聞,現時林欣彤卻與羅孝勇感情發展穩定,更傳同居於何文田。《蘋果日報》圖片

與同屆林欣彤傳過緋聞,現時林欣彤卻與羅孝勇感情發展穩定,更傳同居於何文田。《蘋果日報》圖片

求學年代父母望子成龍,胡鴻鈞說只敢偷偷參加歌唱比賽

求學年代父母望子成龍,胡鴻鈞說只敢偷偷參加歌唱比賽。

狂 sell個仔

早前胡鴻鈞應邀為雜誌做家居訪問,還帶著胡爸爸一齊上鏡。《忽然 1周》圖片

早前胡鴻鈞應邀為雜誌做家居訪問,還帶著胡爸爸一齊上鏡。《忽然 1周》圖片

年初和唱片公司簽約,年底出碟,胡鴻鈞說,合約列明只包出一張唱片:「爹哋媽咪唔贊成我入行,但係有日經過屋企個廳,我聽到爹哋同朋友講電話,勁開心咁話:『我個仔出碟呀,聽嚇啦!好好聽㗎!』……我唔怕做一碟歌手,冇下一個出碟機會,我最怕係對我有期望嘅人失望。因為我最大嘅快樂,係令到身邊人快樂。」兒子窩心,父親 hard sell,好一對父子倆。

撰文:朱小博

攝影:範仲良 

髮型: Miko Wong@Beauty Tech

化妝: Cyrus Lee@Beauty Tech

形象: Bryan@the Flaming

服裝: another



.香港好聲音 胡鴻鈞
http://hk8news-d.blogspot.com/2012/10/blog-post_9637.html