2012年10月6日 星期六

[忽然1周]降呢做小三 廖碧兒姣撬蘇永康

6月蘇永康與廖碧兒因拍《童話戀曲 201314》撻著,問到兩人有沒有親熱戲,蘇永康話:「都有,蜻蜓點水式咁囉!(有冇牀戲?)望就望下套有啦!」《蘋果日報》圖片


滾熱辣

降呢做小三 廖碧兒姣撬蘇永康

2012年10月05日

廖碧兒 2010年尾一腳踏兩船,背住陳豪暗撻失匙金龜林忠豪,搞到俾陳豪狠飛兼形象大跌。近日有傳她翻撻陳豪不遂, 33歲的她對愛情愈來愈進取,近日削面變靚之餘,更不惜做小三。 6月她拍王維基歌舞劇《童話戀曲 201314》時,暗中撻 著大她 13年的蘇永康。

明知蘇永康有個拍拖七年、任職 Joyce高層的女友 Anita,但廖碧兒擺明車馬任追,兩人暗交兩個月後,戀情被正印 Anita踢爆,廖乘勢 著蘇永康向女友攤牌。蘇永康曾一度與女友鬧分手,更給予一筆可觀的現金給她做生意。不過正印依然未死心,默默等蘇永康回心轉意。


9月 25日,廖碧兒回應削腮骨翻箍陳豪時,斬釘截鐵指與陳豪冇聯絡,更甜絲絲主動表示有人追︰「我有人追 㗎!唔想每次都講歷史,我要向世界出發。」問到追她的是圈中人還是圈外人時,她大賣關子︰「都仲係朋友階段,但現階段好開心。」

放大圖片

10年 12月,林忠豪以 400萬的林寶堅尼接載廖碧兒而傳出緋聞,兩人更被拍得密會照,但最終拍拖不足一年便分手。《蘋果日報》圖片

放大圖片

10年,廖碧兒因偷食林忠豪而被陳豪狠飛,早前廖更說:「我同佢已經冇聯絡,佢(陳豪)已經唔喺我電話入面。」而陳茵媺被問到有關廖的新聞時,竟搞笑話:「叮!下一條!」

拍戲撻 著

原來今年 6月,廖碧兒與蘇永康拍歌舞劇《童話戀曲 201314》時,二人朝夕相對排舞試戲,加上女方又識放電,終於攻陷了正值七年之癢的蘇永康。據幕後人員透露︰「拍劇時阿公(蘇永康)對 Bernice(廖碧兒)已經呵護備至, Bernice之後接住要拍另一部大陸劇《高山青》,為咗就佢個期,阿公一個禮拜連趕 40組戲都冇計。拍戲 嗰陣佢兩個已經眉來眼去, Bernice鬼妹仔性格,講 嘢又嗲,阿公 冧到出曬面。」

拍劇期間,蘇永康不時向廖碧兒大獻殷勤,廖碧兒亦大讚他︰「佢好細心,不時 喺鏡頭後睇我演出,俾意見我。」拍完歌舞劇《童話戀曲 201314》後,廖返回內地工作,蘇永康除了密密短訊傳情外,他知道廖碧兒愛食朱古力,更不時速遞朱古力到女方的酒店或片場,令 Bernice甜到入心。

7月阿公朱古力溝女

7月 2日,廖碧兒拍劇期間,收到阿公(蘇永康)送來嘅朱古力,開心到 post上微博。

8月碧兒送錯花牌

蘇永康在伊館開騷,花店竟將個花牌誤送去紅館。

9月晨早賀壽

9月 24日蘇永康 45歲生日,廖碧兒早上時已在微博急不及待送上心意祝福!

腮骨收窄

近日有傳廖碧兒為翻撻陳豪,不惜削面變靚。她強調自己有人追,又話已刪除陳豪電話,咁意氣風發原來係搭上蘇永康。

會所約會

雖然心知蘇永康有女友,但感情路上向來主動出擊的廖碧兒,亦唔介意做小三,盡量抽到時間返港與蘇永康約會。加上蘇永康正印女友經常要到外國睇時裝騷入貨,睇唔實男友,造就蘇永康有機可乘偷食。

為免戀情見光死,蘇永康亦好醒,每次與廖碧兒約會都十分小心,不但選在私人會所,更包房間見面,掩人耳目,相反廖碧兒就忍唔住 喺微博曬幸福。最終紙包不住火,兩人暗交兩個月,已被蘇永康正印 Anita發現,兩人更因此而頻頻吵大鑊。

知情者透露︰「 Anita同阿公一齊七年,女方都暗示過想結婚,但阿公就一直拖嚇拖嚇,最近佢發現男友暗溝廖碧兒,兩個嘈到拆天,又試過冷戰甚至嗌分手。阿公叫 Anita唔好逼佢,不過咁多年感情,阿公都覺得有負女友,所以私下過 咗筆錢俾 Anita,話打本俾佢做生意,數目都幾大,又話需要時間重新考慮大家關係咁喎。」

據知 Anita仍未打定輸數,皆因她有張皇牌在手,就是蘇媽媽。其實蘇永康一向孝順,而 Anita多年來的奶奶政策十分成功,蘇媽亦曾多次向兒子逼婚,開口要他早日了結老人家抱孫心願,近日 Anita亦搵未來奶奶為她箍煲,向蘇永康施壓,務求趕走小三。

除了蘇母, Anita多年來亦努力融入了 Big 4的圈子,與許志安、張 衞健及梁漢文等亦感情要好,所以,兄弟們知道老死偷食後,亦紛紛勸佢諗清楚。不過,蘇永康今次與廖碧兒係 嚟真,並非玩玩嚇。

廖碧兒為免背負第三者罪名,自與蘇永康撻 著後,一直要男方盡快與前度分手,回復單身,更向外放風大把人追,務求令蘇永康就範。

削面碧兒贏曬

45歲的蘇永康左右逢源,瞞住拍拖七年的女友馮翠珊( Anita)與廖碧兒暗交四個月。觀乎兩女條件,華姐冠軍廖碧兒只是外形較佳,阿公今次擺明以貌取人。

蘇永康:佢係筍盤

就兩人暗交四個月,本刊周二( 2日)向蘇永康求證。

記:之前拍劇同廖碧兒撻著?

蘇:點解會收到咁嘅消息?我同女朋友感情好好喎,同廖小姐冇 friend到,我連佢電話都冇。坦白講,都幾開心,終於有緋聞!不過廖碧兒呢啲係筍盤,我呢啲係爛地啫!

記:廖碧兒俾人話「刀削面」喎!

蘇:我唔睇新聞!

記:有人見到你 哋 喺私人會所撐枱腳?

蘇:我諗嗰位先生或者小姐有病!

記:你講到你哋唔熟咁,但你又送朱古力 冧佢?

蘇:哦,人哋送俾我但我減肥唔食,咪拎番去劇組一齊食之嘛。

記:同女朋友關係咁好,諗住結婚?

蘇:我哋都有呢個計劃,但唔會係呢大半年,女友會離開原本嘅公司,搞自家品牌。而我又要搞 Big 4。我同女朋友 7年都習慣唔係成日見,但當然我知女人係要揸張紙嘅。

至於身在外地的廖碧兒,則透過經理人否認與蘇永康撻 著:「 Bernice話拍劇嗰陣唔覺蘇先生有追佢喎!」

雖然蘇永康人氣同前度陳豪差一截,但蘇永康近年密密返大陸掘金,年賺逾千萬,又有 4千萬物業揸手,加上把口啷過油,難怪可攻陷廖小姐。不過兩人戀情曝光,傳媒紛紛致電蘇永康時,男方即「淆底」轉軚與廖碧兒劃清界線,睇嚟呢段情真係凍過水。

放大圖片

本刊周二( 2日)向蘇永康求證戀情時,發現他腹部隆起,發福咗好多。

放大圖片

上周二( 9月 25日),廖碧兒出席活動時,自爆多人追,一副唔憂嫁的姿態。

放大圖片

02年,蘇永康因服食及藏有搖頭丸被捕,要入獄勒戒 11日, 03年更與結婚近 4年的太太馮麗清離婚,令他對婚姻極有戒心。

放大圖片

10年,蘇永康為蘇母慶祝生日,除了好兄弟許志安及梁漢文,正印 Anita亦在場,位置靠近蘇媽,明顯得蘇媽歡心。

兩年吸金千萬

蘇永康搵錢能力強,單是近兩年已經吸金逾千萬。他今年又在《蘇永康弦愛交響夜》義演,將 60萬歌酬捐出,為內地山區興建學校,回饋社會。

2011年

唱片分紅  15萬

演唱會歌酬( 8場)  215萬

登台歌酬( 25場)  300萬

《宅男總動員之女神歸來》片酬  20萬

《東成西就 2011》片酬  8萬

《戀夏戀夏戀戀下》片酬  5萬

《 2012我愛 HK喜上加囍》片酬  10萬

《廉政行動 2011》劇酬  1萬

2012年

演唱會歌酬( 2場)  140萬

登台歌酬( 20場)  250萬

《幸運狗》片酬  20萬

《 DIVA華麗之後》片酬  15萬

《童話戀曲 201314》劇酬  20萬

合共: 1,019萬

4千萬身家

蘇永康深明「買磚頭保值」的道理,單計手頭物業,他的身家已有 4千萬,絕對稱得上是娛圈的隱形富豪。

物業 市值

堅尼地城翰林軒兩個相連單位 約 1千 5百萬

大坑道光明台低座單位 約 700萬

薄扶林碧瑤灣中層單位 約 1千 8百萬

戰車 市值

Porsche Panamera S 約 150萬

合共: 4,150萬



.[忽然1周]降呢做小三 廖碧兒姣撬蘇永康
http://hk8news-e.blogspot.com/2012/10/1_1724.html