2012年10月6日 星期六

[忽然1周]《巾幗 3》被飛內幕 爆鄧萃雯三宗罪

呢啲係我風格!(真實對白)


滾熱辣

《巾幗 3》被飛內幕 爆鄧萃雯三宗罪

2012年10月05日

物盡其用,無綫撲槌明年三月開拍《巾幗梟雄 3》,正當外間盛傳無敵鐵三角黎耀祥、鄧萃雯(雯女)和監製李添勝,必將成為鐵腳之際,無綫卻炮製驚喜,宣布女主角由親生女胡杏兒頂上。

雯女以為坐定粒六冧莊,一早推定兩部大陸劇,騰空檔期專心拍《巾幗 3》。輸錢事小,冇面事大,神級視後竟然被飛收場,難怪她死撐話想放大假唞下。

據知今次死因,全由雯女自招,她拍劇時曾犯下阻收工、揀導演和教做戲三宗罪。昔日和雯女拍住上的黎耀祥指她要求高,謝雪心亦承認曾被雯女提點演技。戲外比戲內更勾心鬥角。

曾經和雯女合作過的黎耀祥和謝雪心,對雯女的三宗罪各持己見。

放大圖片

佢好有要求!(真實對白)

放大圖片

佢教我做戲!(真實對白)

放大圖片

黃金組合幻滅

黎耀祥和雯女主演兩輯《巾幗》收視創佳績,可惜因為雯女搞㷫台前幕後被飛,令觀眾無緣再欣賞這 黃金組合鬥戲。

對於被飛出《巾幗 3》,雯女說:「添哥(李添勝)唔預我一定有佢原因,我感激都嚟唔切!其實我講過如果有驚天地泣鬼神嘅劇本,先好再搵我同祥仔合作。呢套劇已經與我無關。」雖然雯女表面唔在乎,更兜一個大圈暗寸今次劇本唔掂,但事前她一直以為實食冇黐牙,推咗兩部大陸劇不特止,更一早問無綫攞劇本。知情人士說:「雯女成日打電話嘈啲編劇,話要睇定劇本揣摩角色,但套劇出年三月先拍,劇本十劃都未有一撇。幕前幕後一直以為雯女有份做,上個月先收到通知,個角色換咗杏兒。」

經常要求重拍

雯女心急睇劇本辣㷫幕後,純屬導火線,其實過去她曾犯下拍劇三宗罪,積落不少仇家,才釀成今次被飛事件。第一宗罪:阻收工。據知雯女 09年拍攝《巾幗 1》時已經醃尖腥悶,明明導演已經收貨,但偏執的雯女認為效果未達完美,遂要求重拍。知情人士說:「俾佢(雯女)咁搞法,明明淩晨廿四收得廠,要拖到廿六(淩晨四時)至放工。」記者聯絡過雯女老拍檔黎耀祥,提到雯女阻收工,他支吾以對:「唔……咁雯女做嘢一向都好認真嘅!咁有要求係好嘅!佢都係想啲戲出嚟好啫!(今次搵杏兒頂上?)咁公司嘅嘢有好多變化嘅,同雯女都再難有火花啦。」

第二宗罪:揀導演。無綫拍劇一向有制度,為加快進度,一套 20集的劇向來由四位導演負責,每位導演負責 5集,演員上午拍其中一位導演的外景後,晚上就拍另外一位導演的廠景。知情人士說:「雯女遇著啲經驗唔夠嘅導演,未拍之前已經同監製投訴定先,話要換人先肯埋位。」

放大圖片

愈多獎愈大牌

《巾幗》系列令雯女連續兩年攞視後,名利薰陶下,她拍劇要求亦愈來愈高,遂犯下三宗罪,終被飛出《巾幗 3》。

放大圖片

雖然胡杏兒執二攤,但《巾幗》向來是話題作,加上今次她飾演特務一角,有驚喜,她有望再成視後。

放大圖片

第二梯隊蕭正楠和馬賽安排於《巾幗 3》孭重飛,對此他們異口同聲說:「好開心添哥俾呢個機會我。」

放大圖片

雯女拍劇向來大牌,早前她為無綫拍《金枝 2》時,就僱用助手全程服侍。圖片

曾教心姐做戲

第三宗罪:教做戲。知情人士說:「冇佢(雯女)嘅場口,佢都戙喺度諸多意見,仲不停話點做先帶到觀眾入戲,其實無綫好多演員都係老戲骨,使佢教咩!」曾經在《巾幗》系列兩度與雯女交手的謝雪心,承認真有其事,她哈哈大笑向記者說:「咁雯女教我做戲,都係袋錢入我袋啫!我多謝佢都嚟唔切啦!」

綜合以上罪狀,無綫決定大刀闊斧,棄雯女取杏兒。胡杏兒難得執到好籌,嗱嗱聲推了一部大陸劇,預留檔期。她說:「我好大壓力㗎!雯女上兩輯《巾幗》來頭咁勁,我都擔心自己做得唔夠好。最好改名啦!」監製李添勝連日來為劇本絞盡腦汁,無暇接聽記者電話,但他曾說:「雯女同我合作,從來都係全心全意拍好戲。」記者亦多次致電雯女但不獲回覆,但她卻在微博寫上:「要時刻警醒,因為世途確實險惡」,似為「被飛」一事耿耿於懷。

放大圖片

罪狀一:阻收工

事事要求完美的雯女,經常要求導演重拍,劇組因此遲收工,令對手和一班幕後十分不滿。

放大圖片

罪狀二:揀導演

貴為兩屆視後的雯女,抗拒屈就和新晉導演合作,故每次開拍新劇前,她必定向監製要求有名牌導演先拍。

放大圖片

罪狀三:教做戲

雯女自恃渾身是戲,萬一她發現其他對手講對白的表情和節奏不合她心水的話,她必定立即指正,連老戲骨都唔放過。

帶挈爆紅

《巾幗》橫掃內地電視台收視冠軍,帶挈內地爆紅,四年間賺了二千萬。今次雯女冇份拍《巾幗 3》,錢隨時搵少幾倍。

劇集

《傾城雪》、《棋逢敵手》女主角 約 1,000萬

《新還珠格格》、《顧太清》客串 約 120萬

電影

《四大名捕》客串 約 30萬

登台

與黎耀祥海外登台三場 約 240萬

廣告

《日本命力強骼素》等六個廣告 約 600萬

約 1,990萬



.[忽然1周]《巾幗 3》被飛內幕 爆鄧萃雯三宗罪
http://hk8news-d.blogspot.com/2012/10/1-3.html