2012年9月23日 星期日

劉心悠馬國明神級Honey

馬國明


劉心悠馬國明神級Honey

各花入各眼,型男索女的標準在各人心中大有不同,圈中靚女劉心悠和筍盤馬國明,各有理想的「男神」、「女神」,前者鍾情「西裝型男」,後者獨愛「古典美女」,不過對於兩人來說,要找個符合條件的另一半談何容易?

形象乖仔的無綫小生馬國明(馬明),有本事深得出名「醃尖」的討論區巴打歡心,被熱捧為「男神」之餘,更堪稱「圈中筍盤」!即使馬明在最近的劇集中一改乖仔形象,時而邪惡不羈,時而幽默抵死,令其受歡迎指數持續飆升,但他仍不改其「怕醜」性格,繼續謙虛否認其「筍盤」地位:「其實只要係未結婚、事業有成嘅男仔都係筍盤!(林峯、黃宗澤都係?)當然啦!」

自嘲悶爆全場

馬明更企圖搬出其所謂「缺點」自貶身價:「其實我有好多缺點,只係觀眾唔知,我份人真係好悶,冇乜情趣!」早前馬明於《回到三國》中飾演的司馬雲信幽默抵死,更是情場鬼見愁「溝死女」,但他坦言其「抵死」一面只會向媽媽和女友展現:「我平時太懶,就算有風趣一面都好少表露出嚟,寧願慳番啲Energy工作,不過如果有拖拍,都會搞嚇Gag氹女友!」

古典美女索喎!

雖然馬明深受女士歡迎,但他坦言享受單身生活:「去邊都唔使同人交代,自由自在冇壓力,隨時約朋友踢波、食飯都得,幾爽!其實我好怕女仔太煩、太黐身!」到底在「男神」馬明心目中,「女神」又是何模樣?他說:「我鍾意女仔有古典美,眼細嘅女仔都可以好靚,好似湯唯、吳倩蓮,佢哋好有氣質!」他又認為「女神」不一定要靚:「以前我鍾意長髮、大眼嘅女仔,但依家大家相處舒服就OK!就算個樣幾靚都好,對多幾年就會厭!」對於理想女友的要求,他笑說:「最好善解人意,識睇眉頭眼額,知我幾時想靜一靜,哈哈!」

斯文乖仔的馬明,原來亦有「至Man」一面:「入行前我好鍾意打War Game,同朋友用真槍玩,只係子彈冇彈頭!」馬明不但Man更可以型!早前他在劇集《飛虎》中飾演大反派悍匪一角,他笑說:「好多謝監製同化妝師,我見到個造型之後都『嘩』一聲,原來我都可以咁型!」他還希望嘗試不同角色,帶給觀眾新鮮感!

後記:「小情人」搭夠

愛錫家人的馬明無論工作多忙碌,仍會抽時間與家人共度Family Day,閒時更會帶同姨甥仔女踢足球,甚有慈父風範!雖然現時單身寡佬未有拖拍,但有這群「小情人」陪伴,相信馬明亦會不愁寂寞!

要數圈中的「宅男女神」,可以分三大等級,騷身材的「乳」量級、騷可愛樣的中量級及騷氣質靚女的重量級,前兩者可以說是模天下,但若要數氣質型美女,不得不提台灣女神劉心悠,雖在娛樂圈打滾多年,但並沒被洗禮得身心俱疲而憔悴,反而十年如一日,憑靚樣俘虜不少宅男。

尚未修煉成功

對於被封「女神」,心悠有點抗拒,並謙虛地說︰「我覺得我唔係!出面有好多人係,外國嘅有安祖蓮娜祖莉,香港就有鍾楚紅、張曼玉或者周慧敏,佢哋好有氣質,睇佢哋以前嘅電影同依家個樣冇變到,笑容仲好吸引!」心悠看似懷疑自己的氣質,但她直言只是佩服這些前輩級女神的氣質能長長久久,更用「神」來比喻她們︰「我自己係有氣質,但可唔可以維持?人會變,心態亦會唔同,好似佢哋咁,依家都仲好後生,呢個就係人類同神嘅分別!」

西裝型男正呀!

在心悠眼中的女神都是一些神級圈中人,至於能俘虜她芳心的圈中型男,當然亦有番咁上下分量,樣貌固然重要,但一套「四正」西裝一定不能少,她笑說︰「我好鍾意睇人著西裝,太有氣質!起碼呃到我先,佐治古尼就係我心目中嘅男神!如果香港嘅話我會揀發哥(周潤發),我鍾意成熟啲!」但提到揀男友條件,卻是可遇不可求,她淡淡的說︰「隨緣啦!冇得咁揀,如果要符合呢個條件可能未必啱。」

女人唔Keep好易老,不得不承認心悠Keep得非常好,讓一班港女羨慕不已!Fit爆身形全憑做運動,但靚樣除了靠護膚品外,她認為全靠「心境」二字︰「最緊要Keep住個開心同年輕,依家我都冇特別吃力去諗嘢,盡量做自己想做嘅嘢,好似我鍾意去馬爾代夫,咪抽時間唔使做嘢就去。」

話雖如此,但不代表心悠沒有煩惱事,她想了想說︰「當然有啲事唔識處理,例如身體上嘅問題,又要跳舞又要工作,冇時間休息,但我堅持要有運動量,所以真係有啲攰!」相信宅男們會感到心痛呢!

後記:暖意在心頭

首次跟心悠做專訪是兩年前,沒有架子的她總是笑容滿面!再次遇上這位台灣姑娘,工作密麻麻的她只得在用膳時傾談,忙著夾餸醫肚的同時,還要回答小記問題,期間又會問︰「你要唔要食啲?」讓小記非常窩心。



馬國明

劉心悠

劉心悠

馬國明

心悠曾被「男神」發哥捉實手仔放紙炮,冧到痹!

心悠曾被「男神」發哥捉實手仔放紙炮,冧到痹!

劉心悠

馬國明

鍾情古典美女的馬明,未知如何評價舊愛胡定欣?

鍾情古典美女的馬明,未知如何評價舊愛胡定欣?

馬明在《回到三國》中長期畀女圍。

馬明在《回到三國》中長期畀女圍。



.劉心悠馬國明神級Honey
http://hk8news-d.blogspot.com/2012/09/honey.html