2012年9月23日 星期日

有話兒:大男人錢嘉樂 變愛妻號

錢嘉樂


有話兒:大男人錢嘉樂 變愛妻號

平日口花花、遊戲人間的錢嘉樂,從不愛對未來錢太湯盈盈講半句甜言蜜語,原來他一直感受盈盈付出的愛,暖在心頭也記在心上,即將踏入人生另一階段,依然不會從他口中聽到承諾一生一世的肉麻情話,但嘉樂甘願為老婆及BB作改變,做個愛妻、愛家的巴不得爸爸。撰文:羅美倫

與湯盈盈拍拖四年多,原來錢嘉樂最初未有視盈盈為結婚對象,全因盈盈沒有老婆feel:「初初只覺得佢鬼妹仔玩得、健談、百厭、儍儍哋、好鬼嘈,呢個世界只有唔夠三個人敢用腳撩曾志偉個嘴,哈哈……佢係其中一個,咦,呢啲係乜嘢女仔嚟㗎?但識落就知唔係咁,後尾拍得拖,就梗係視為結婚對象啦。」

常演壞女人的盈盈其實內裏賢良淑德,這亦是盈盈吸引之處,嘉樂深深感受到:「識耐咗感受就唔同,原來佢識煮嘢,仲好識為人諗,佢會關心你,有時間佢會整嘢畀朋友食,初時仲以為只係畀我,佢好關心人,相處耐咗,更加睇到佢連普通朋友都會咁做,但對另一半會畀得更多,肉麻老套啲講,有愛嘅感覺,哈哈……好似以前阿媽咁,仔,出去要小心啲呀,我整咗啲嘢你帶返去食。」



嘉樂承認有時頗為大男人,但對盈盈付出的愛,深深感受得到。

攝影:陳俊強

場地:文鼎壹號

看透內在美

嘉樂承認初時以為盈盈是喜愛夜蒲型,絕不是好老婆型,但硬漢最終被盈盈的賢淑軟化,他說:「大家做呢行都早出晚歸,有少少時間都會偷雞休息,但盈盈會臨出門口為你準備好啲嘢,一起身已經有曬橙呀、其他嘢喺身邊,好似祭品咁,當我係佢先人咁,不過好周到,係感動嘅。」

從不會替兄姊著想的錢家孻仔,看見同樣是孻女的盈盈,如此懂照顧人,也大為欣賞,嘉樂禁不住說:「呢個世界唔好睇外表,咪懶叻話自己一睇就知人哋係乜嘢人,其實用心睇先睇到人另一面,兩個人一齊,相處耐咗就知內在,反而外在必定會有變。」

錢嘉樂

本身是大細路的嘉樂坦言會為老婆、BB作改變。

錢嘉樂

鬼馬的嘉樂不肯說出承諾,他相信盈盈會感受到他的誠意。

錢嘉樂

想到將來半夜要起床幫手餵奶,嘉樂即扮個慘樣。

錢嘉樂

嘉樂向來少談感情事,與盈盈交往也較為低調。資料圖片

愛盈盈率直

嘉樂過去談及這段情總表現含蓄,反而盈盈表現直接得多,嘉樂公開婚訊當天,盈盈接受訪問時開心得說:「終於都做到錢太喇!」盈盈可愛得令人覺得嘉樂大男人,嘉樂聞言又忍不住讚未來太太:「佘詩曼笑佢食飯先啦,話佢飯應,盈盈都笑住話係,我就係欣賞呢個人好簡單!我都係簡單嘅人,遇到佢覺得好舒服,佢俾人笑因為佢覺得no big deal,俾姊妹睇到佢有幾恨嫁,又唔隱藏,第二啲女仔唔會咁,盈盈好舒服,係就係唔係就唔係,人哋話佢流曬口水佢都唔掩飾仲話係咩,好多正能量,唔計較咪開心囉!」

錢嘉樂

盈盈與嘉樂都愛小孩,有共識要生兩個。微博圖片

情話難啟齒

即將踏入人生另一階段,做人老公、做人爸爸,嘉樂知道自己要改變,事業上,已由昔日14歲龍虎武師中最細的嘉樂仔,變成有武師跟他搵食的嘉樂哥、錢導演;家庭方面,嘉樂要有更多考慮、遷就另一半,尤其有了BB,他更加要大個仔。那對盈盈可有甚麼承諾?嘉樂笑說:「婚只結一次,希望係啦!」這樣都算是承諾?他說:「我唔會好刻意講永遠,自己都痹,唔好逼我講好肉麻嘢,例如話『放心,以後交畀我』,結婚嗰日都唔會,唔想好似做騷咁,我會講嘅,大多數唔感動,但會感性。」

戇居男vs解語花

嘉樂埋首工作時作風大男人,他慶幸獲盈盈體諒,這也是兩人能開花結果的原因,他說:「之前咁多段感情唔work,唔係鍾意咗第三個,唔係對對方唔好,係相處唔到,原來唔係大家鍾意大家就得,相處唔到就唔得。」

錢嘉樂

嘉樂曾先後與李珊珊(圖)及關秀媚發展,可惜都因相處不來未能結果。

錢嘉樂

為電影擔任動作導演,令嘉樂懂得顧及更多人感受。

搵食壓力大

嘉樂做動作導演需設計安全的動作給演員,有時突然靈感到就會入定變得戇居居,不容另一半或家人影響思緒,他說:「我要擔心拍唔曬、超支、手足受傷,好似同謝霆鋒拍《逆戰》要八樓跳落嚟,佢嘅安全喺我手上好大壓力,佢搵咁多錢,咁多人跟佢搵食,有乜事我孭唔起,只要一次有人受傷我成世人唔安樂,所以諗嘢時個人就怪怪哋,都幾難頂。盈盈好活潑鍾意講嘢,但佢明白亦識就人,我突然話係時候停一停好啲喎,佢就知我講乜,有啲女仔唔知,會鬧做乜唔理我呀,問題就出嚟。」

嘉樂知盈盈很遷就他,故盈盈懷孕期間,他識做地變小男人:「唔捨得做啲唔好嘢激佢啦,佢明白我唔係特登嘅人,唔會買花或者好似電視劇咁跪喺度,乜嘢都計劃好曬,我係好自然嘅,佢感受到其實我會為佢做嘢。」



.有話兒:大男人錢嘉樂 變愛妻號
http://hk8news-d.blogspot.com/2012/09/blog-post_23.html