2012年8月31日 星期五

樊少皇公開愛的宣言:我真係好愛賈曉晨(JJ)

樊少皇公開愛的宣言:我真係好愛賈曉晨(JJ)
http://hk8news-d.blogspot.com/2012/08/jj_31.html
.青島獨家專訪 愧對仔女樊少皇:我真係好愛JJ


樊少皇公開愛的宣言:我真係好愛賈曉晨(JJ)

樊少皇暗示想娶賈曉晨

愛的宣言派定心丸

樊少皇自與賈曉晨(JJ)的戀情曝光後,被揭跟前度女友育有一對子女,又有杭州女友,令JJ被冠以「小三」、「小四」稱號,但JJ仍勇敢去愛。樊少皇亦向JJ大派定心丸,公開發表愛的宣言:「我的愛是堅定的,我哋會繼續走落去。」他更暗示有迎娶JJ計劃,「遲啲你就知!」

相信子女接受女友

身在青島拍戲的樊少皇,昨晚接受無綫娛樂新聞台訪問。他心痛JJ被叫「小三」、「小四」,覺得對她不公平,已設法 她。他表示之前在聲明中已表明曾有內地女友,但分手弄清楚關係才跟JJ一起。他解釋一直沒公開有子女,是希望他們能正常健康地成長,不要受追訪,而多年來亦很照顧他們。他跟兒子關係很好,相信會接受JJ。他自言沒想到爆出與JJ的戀情如此轟烈,全中國都知。說到JJ想結婚,會否有計劃?他即笑笑口說:「遲啲你就知!」

有「地溝」問題

他與JJ雖然年齡相差近10年,但沒有代溝,反而JJ來港工作多年,他則多留在內地,有「地溝」(地區性溝通)問題。不過,他真的很鍾意JJ,她心地好,第一眼已有感覺。對於JJ的勇敢宣言,他表示好感動,遺憾分隔兩地暫時未能見面。他亦有愛的宣言:「我的愛是堅定的,我哋會繼續走落去。」

青島獨家專訪 愧對仔女 樊少皇:我真係好愛JJ

樊少皇被踢爆早已有「妻」有兒,慘令新女友JJ(賈曉晨)變成「小三」,雖然他已即時發聲明為JJ澄清,但負面新聞依然不絕。昨日,一直在青島為新劇《盛夏晚晴天》開工的少皇終接受本報記者獨家專訪,強調跟前女友阿霞已分手多時,雖然返港同住一屋,但同屋不同牀,並一直有照顧對方及兩名子女,提到怕事件影響子女成長,他更忍不住落淚。對於JJ被指為第四者,他再三澄清跟前女友分開才跟杭州女友拍拖,而跟杭州女友亦已在年初分手,以往的感情瓜葛亦早已跟JJ交代清楚,他更有信心可以跟JJ有美好將來。採訪:杜淑霞、畢紹基

昨日少皇在酒店接受本報專訪,談到跟阿霞認識始於95年,當時透過朋友介紹,不久便拍拖,後來更意外懷孕,「因為阿爸好反對我拍拖,認為會影響事業,所以一直瞞住佢,連有咗BB都唔敢同佢講,直到BB出世先話畀佢知,佢當然好嬲,認為我咩前途都無曬,因為佢一直希望我可以成為武打巨星,可以走偶像路線,既然屋企咁反對,嗰時我同阿霞都無打算結婚。」

生仔為同老父鬥氣

01年阿霞再為少皇誕下細仔,少皇坦言該次不是意外,「我嗰時真係有啲同屋企人鬥氣,阿爸講嘅說話令到我好唔開心,既然佢咁唔鍾意我有小朋友,我就生多個,加上嗰陣係自己事業低潮,我知道咁諗係好唔成熟,亦都唔應該將生命當成鬥氣工具,所以我一直覺得好對小朋友唔住,覺得好內疚。」說到這裏,少皇終忍不住流下男兒淚。「嗰陣無諗結婚,除咗父母反對外,亦因為父母咁多年都係無結婚,阿爸亦都好大男人,佢同阿媽相處都唔係咁開心,所以我一直對婚姻都無信心,阿爸成日講一紙婚書代表啲咩,所以我真係無諗過,可以話係有婚姻恐懼症。」

少皇跟阿霞的同居關係一直維持到07年,最後因為阿霞跟母親因錢銀問題而鬧翻,加上多年來分歧愈來愈大,最後由少皇正式提出分手,「最主要係我對佢真係無曬感情,但係我一直有照顧佢同兩個小朋友嘅生活費,租咗黃埔花園一個八百呎單位畀佢哋住,亦都買咗架車畀佢哋,有咩經濟上嘅需要,都會盡量滿足。我返香港為咗爭取時間見對仔女,都會返去住,但係我係瞓廳,如果咁樣令到其他人誤會,我承認自己真係處理得唔好。」

坦承處理感情有問題

08年少皇跟一名杭州姑娘拍拖,兩人感情維持了4年至年初分手,原因都離不開結婚問題,到今年3月,少皇於洪天明的婚禮上才認識JJ,之後再一起登台後才正式發展,「一齊登台之後,經常有電話聯絡,慢慢先發展出感情,所以報道出街前,我哋先開始咗個幾月,所以佢絕對唔係第三者,更加無可能係第四者,我同JJ同埋杭州個女朋友,都有對佢哋交待同阿霞嘅關係,且有兩個小朋友,絕對無呃佢哋。」

愛JJ義無反顧

對於跟JJ的一段情,剛萌芽便出現危機,少皇認為反而令這段情更堅固,「唔好睇我咁大隻,其實我係個優柔寡斷嘅人,處理感情問題好差,如果唔係都唔會搞成咁,相反JJ好似好柔弱,其實佢係個好堅強同勇敢嘅女仔,所以我地可互補不足,發生呢件事後,我發覺自己真係好鍾意佢,佢一直咁支持我,我真係好感動,我真係有諗過同佢有將來,雖然我有婚姻恐懼,但係為咗佢我真係會諗結婚。」對於事件傷害了不少人,少皇坦承全是自己問題,就算被外界指為賤男,他亦無怨言,「件事一直喺我心裏面十幾年,好似計時炸彈,o依家公開咗我真係鬆一口氣,就算大家要當我係賤男都無辦法,我以後會努力做好自己,希望大家會再畀機會我。」