2013年3月21日 星期四

壹週刊 1202 財經 半年勁減 80磅 孫柏文:「我要除衫!」




財經八卦陣

半年勁減 80磅 孫柏文:「我要除衫!」

體重達二百六十二磅的財經演員孫柏文,前年醉酒主持節目,被有線炒魷;緊接在家中絆倒而「咬斷脷」,經歷男人最痛;繼而被商台以「搵唔到廣告」為由,腰斬節目;參加的《爽報》「 300萬爽組合」投資比賽,輸一條街之餘,更被封號「燈神」。

就在財經界銷聲匿跡期間,原來他已創出另一番「成績」,就是……減肥。半年間他勁減八十磅!秘訣很簡單:「慢慢食。」現時五呎十吋,一百八十多磅的他,欲減多十磅,再練六嚿腹肌,以新形象「重出江湖」。

對他來說,比運動更有效的減肥法是切片慢慢吃,一份牛扒吃足半小時。

眼前的孫柏文明顯瘦了幾個碼,還剃了鬚,與半年前的不修邊幅,判若兩人。「以前肥就話要留鬚,當打陰影啫。」上週五,氣溫二十度,他穿上一件桃紅色中碼短袖 tee,露出「纖瘦」的手臂,從後望其背,還瘦到見骨!在微涼的海旁,他竟說很熱,「瘦咗之後,新陳代謝快咗,唔怕凍㗎。」因為瘦了,全屋舊衫已不再稱身,「有次著套老西,鬆泡泡,俾個 friend話我著到似死前嘅 Steve Jobs。」他身上的 tee是民建聯團體衫,「反轉著咪見唔到 logo囉,同 American Eagle啲衫款咪差唔多,廿蚊件咋。等我瘦到一百七十磅啦,先會去 A&F買衫,同啲肌肉男比併吓。」

減肥秘訣——「細啖食」

多得半年前,孫柏文在家中絆倒而「咬斷脷」,當時不能吃固體食物,只可飲奶及菜汁;手術後一段日子,每次吃東西,都只能慢慢、細細啖地吃,以肥見稱的孫柏文,開始瘦下來。其舌頭徹底康復後,習慣了這樣的飲食模式,「最初怕翻肥,唔敢食得快,而家真係慣曬。」連分量都比以前少,他說:「以前食一份十六安士牛扒都唔夠,要加好多 appetizers、 side dishes,而家八安士都食唔曬。」記者與他在尖沙咀一間扒房,每人點了一份牛扒配薯條。他拿着刀叉,幾乎把牛扒切片,並逐片吃;一條薯條,又切幾段分幾口吃,儼如一個有儀態的 lady,比瘦小的記者還吃得慢;他邊吃邊示範:「以前一隻叉㓤起五、六條薯條,一次過放落口㗎!」

孫柏文的肥胖,並非遺傳,「全家都係瘦,得我阿爸肥少少,我中學都係得百幾磅。」直至到美國讀書,他開始暴飲暴食,「美國日日都食洋葱圈、漢堡包;淩晨三點,同班宿友食 pizza做消夜。」結果幾年間,暴肥六十磅,即二百五十磅,正式成為大肥仔。回港後,他試過地獄式做運動減肥,「每日遊水遊三公里。」不過由於食量依舊,一直未見成效。相反現在只間中做運動,除了遊水,還有:「我逢星期一、五會去馬會跳健康舞( aerobics)㗎。」

孫柏文在 facebook上載歷年在「馨香宴」上,與盧覓雪(左)及胡孟青(右)的合照,上圖是今年,下圖是去年,他說:「你睇吓舊年青姐喺我隔籬,顯得佢身形幾正常,今年?哈哈哈!」

無人認得出

前商台節目拍檔火燎森(左)和他參加《爽報》投資比賽,前者先出局,孫柏文亦一直徘徊出局邊緣,被網友封為燈神。減肥後,他專心睇年報,希望一洗汙名。(《蘋果日報》圖片)

減肥前,他和財經專欄作者李兆富打賭,「邊個減到就邊個贏,佢(李兆富)輸咗啦,應承要喺專欄寫足一星期『孫柏文好靚仔』,不過佢未做。」李兆富就跟記者說:「我都試過食得慢啲,但改唔到,食得好唔過癮!」他的方法是健身和戒吃澱粉質,唯經常要應酬而不能持之以恒。由一百八十磅減至一百七十四磅後,便一直停滯不前。

孫柏文成功減肥後,血壓降低了,不用再食藥,是生理上的影響;而心理上,「個人好似成熟咗,想寸人嘅時候,發現喺口內嚿肉仲未𡁻完!」他還省了不少吃方面的開支,還有一個即時好處,「之前做《盛女愛作戰》嘉賓,講嘢激嬲班中女(當日他說好女人係會肯跟佢去麥當勞);佢哋好仇視我,出街怒睥我;不過近排無人認得我,無人再睥我喇!」早前孫柏文出席傳媒人飯局「馨香宴」(傳媒人葉潔馨及香樹輝),遇上昔日曾一起主持節目的股評人胡孟青,「半年無見,佢眼睥睥望住我問:『你係邊個呀?』」

最近孫柏文舊女友在 facebook看見他的近照,傳了一句短訊給他,「 You're so skinny and handsome now.」外形「 handsome」,但仍然未交到新女朋友,他說:「你睇吓我,頭髮愈嚟愈少喇。」惟有再把身軀苦練,目標是六嚿腹肌,「如果練成,第一件事我最想除咗件衫,喺廣東道行。」不過說到尾,他最需要的其實是一份工,「但無人請呀。無計,個底太花,我而家真係專心睇年報,最近睇緊珠江鋼管( 1938),一注獨贏,今個星期出業績。信我啦,我唔同曬,唔再係明燈啦!」可能他轉行做減肥代言人仲有機。

壹週刊 fans club

即上「壹週刊 fans club」睇片,睇吓孫柏文點講!

撰文:梁佩均

攝影:嚴寶權

mailto:ed_bn@nextmedia.com


.壹週刊 1202 財經 半年勁減 80磅 孫柏文:「我要除衫!」
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/1202-80.html
.壹週刊 1202 財經 半年勁減 80磅 孫柏文:「我要除衫!」
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/1202-80.html