2013年2月7日 星期四

靠《老表》龍年爆紅 王祖藍綺雯望來年不做懶蛇

蚊蚊祝各位讀者,蛇年「鴻福齊天」!


靠《老表》龍年爆紅 王祖藍綺雯望來年不做懶蛇

由王祖藍一手策劃的劇集《老表,你好嘢!》,叫好叫座,不但令祖藍才華再度受到注視,更令剛過檔的萬綺雯人氣再度急升。展望蛇年,祖藍當然最想剛宣佈開拍續集及電影版的《老表》,本周五(年廿八)播出的大結局,能夠有望收視達到40點以上,連蚊蚊都願意著泳衣贈興。談到新一年願望,祖藍希望多儲彈藥,不論是放在創作上以及新屋上;至於蚊蚊就希望嘗試更多不同角色,齊齊不做懶蛇。撰文:杜淑霞攝影:畢紹基 化妝:Herman Ng(萬綺雯) 髮型:Domanic Tao @O4(萬綺雯) 服裝:Collect Point(王祖藍)、Laurel(萬綺雯)場地:MM/H(皇室堡15/F)(萬綺雯) 賀年飾物:Huron Design & Production(王祖藍)

對於日前《老表》監製黃偉聲宣佈將開拍續集及電影版,祖藍對於「親生仔」有好成績既驚且喜,但對於是否嘗試參與創作工作時,他則表示,「啱啱先知,好多嘢都未諗,等坐低傾下先啦!」至於女主角蚊蚊對於這個好消息相當高興,「我好鍾意同呢班同事合作,希望到時係原班人馬啦!」

祖藍望買屋娶老婆

祖藍形容龍年是「臥虎藏龍」的一年,「我有大半年收埋咗自己寫《老表》,幕前工作真係少咗好多,連公司都話我少咗人氣,好彩年尾《老表》出街,先至賺番少少聲勢,條龍先至露番出嚟咋。」

展望蛇年,祖藍希望可賺回龍年失去的,「過去呢年真係賺少咗好多,希望今年會賺番多啲。同埋花咗太多時間寫劇本,喺《老表》演得唔好,希望今年自己會演番多啲人哋嘅作品,好似嚟緊會拍清裝劇《食為奴》,仲有會拍葉念琛電影,吸收番多啲新材料,等儲多啲嘢將來創作用。」談到跟李亞男的婚事,祖藍坦言不會在蛇年發生,因要先買大屋先肯娶老婆,「我同屋企人仲睇緊屋,但係唔心急,要好有眼緣先得,同埋都想儲多啲錢先,因為?家都係掹掹緊咋!」

蚊蚊覺得龍年如坐過山車,因為來到新環境拍劇感覺很新鮮,「心情真係上上落落,由最初戰戰兢兢到迷惘,到發覺大家都很接受我、照顧我,已經好快融入呢個大家庭,?家套戲有好成績,感覺開心更加倍啦!」

蚊蚊望爺爺身體健康

踏入蛇年,蚊蚊最希望可以嘗試多些不同角色,「o依家對公司好有歸屬感,每日返工都過得好開心,來年希望嘗試多啲嘢,咩角色都無所謂,我覺得自己仲有好多空間。」談到家庭,蚊蚊未有計劃跟老公陳十三造人,最希望爺爺身體健康,「佢90歲啦!屋企啲老人家年紀愈嚟愈大,希望佢哋今年繼續健康。新年都唔會同老公二人世界住,會陪咗屋企人先,因為三月又要拍新劇《食為奴》,同祖藍同張繼聰再合作。」



蚊蚊祝各位讀者,蛇年「鴻福齊天」!

祖藍祝各位讀者,蛇年「萬事如意」!

祖藍祝各位讀者,蛇年「萬事如意」!



.靠《老表》龍年爆紅 王祖藍綺雯望來年不做懶蛇
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/blog-post_7711.html
.靠《老表》龍年爆紅 王祖藍綺雯望來年不做懶蛇
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/blog-post_7711.html