2012年12月20日 星期四

張暖雅穀胸報答貴人撲佢

video


張暖雅穀胸報答貴人撲佢

暖雅謝貴人「撲」 免費穀胸打碟

張暖雅前晚穀胸上陣,到中環為派對打碟,她自爆得伯樂在低潮時不放棄自己,大讚對方是貴人,記者笑指她可以身相許時,她即衝口而出說:「佢撲(應為幫)我好多。」而同場的Naomi就封胸現身,更自爆因早前的非禮事件而與男友大吵。

張暖雅、Naomi、趙哲妤、仙樂都、李曼筠等女星前晚到中環出席「香港專業攝影師公會」派對,張暖雅力穀咪咪在現場打碟做DJ,她透露前晚是一個特別日子,因為邀請她到場的人是其伯樂。



【今日我至凍】義務打碟嘅張暖雅雖然拒絕以身相許,但仍極度性感捱冷報答伯樂當年喺佢低潮時,撲(幫)過佢好多。

「當年被男人呃」

張暖雅說:「佢係我貴人,當年我因為被男人呃錢,眾叛親離,搞到冇曬朋友,佢叫我唔好放棄,所以嚟香港試嚇,雖然唔係乜嘢大成功,但都多謝佢,今日唔收錢來搞氣氛。」記者打趣提議她可以以身相許時,她竟口快快說:「佢撲(應為幫)我好多,唔駛用呢啲嘢來報答,之前一年翻天覆地變化好大,將來都會免費幫佢做嘢。」即時笑爆全場。

另外,張暖雅昨日又爆奶到尖沙嘴出席音樂活動,搶盡歌手鏡頭,會否怕其他人不鍾意她?她說:「習慣咗,其他人唔係好鍾意,冇辦法,咁樣有自己市場,幫公司同自己賺多啲錢。」張暖雅稱加上自己是大陸人,受排斥機會更大,在圈中亦有試過。

Naomi早前試鏡時疑被抽水,前晚密實到場的她自言仍有陰影,她說:「件事已交畀警方,唔會講太多。最唔開心係有啲網民講我搏宣傳」



■李曼筠(右)收起性感,吸引力自然不及穀胸上陣的張暖雅。



■仙樂都無懼寒風吹襲,穿上吊帶裙襯黑絲襪現身,認真搏命。



■Naomi怕再惹來鹹豬手,所以現時出席活動都刻意包到實一實。

Naomi和男友鬧翻

事件更令Naomi和男友鬧翻,她說:「佢話我咁大個人都咁蠢,發生時男友唔喺香港,佢返嚟仲怪我,頭先仲為件事鬧交,男友好介懷件事,覺得搞到上港聞。」

此外,同場的趙哲妤自爆十多歲時險被攝影師抽水,當時對方要求她越除越少衫,更要求她除掉上衣,以長髮遮胸,但她死也不肯除,對方即困住她在房內幾小時,嚇到她喊,最後對方亦放她走。

採訪:王連連

攝影:仇志德

上一則:做柏林開幕電影 《宗師》港映期成疑

下一則:娜姐舞符



.張暖雅穀胸報答貴人撲佢
http://veryy8.blogspot.com/2012/12/blog-post_7722.html
.張暖雅穀胸報答貴人撲佢
http://veryy8.blogspot.com/2012/12/blog-post_7722.html