2012年12月20日 星期四

朱晨麗熊心壯志不執着




朱晨麗熊心壯志不執著

港姐出身的朱晨麗早前處女拍劇,沒料被批評得體無完膚,朱朱直言一度接受不來,曾於夜闌人靜時獨個兒呆坐梳化痛哭,圈中朋友不多的她,亦試過向睡伴熊熊公仔訴苦,但她決定堅強跨出去,不再為不快而執著!

2011年港姐冠軍朱晨麗自卸任後受無綫力捧,今年年初安排她處女下海,夥拍馬國明、吳卓羲兩位小生拍攝劇集《名媛望族》,不過非科班出身的她,卻被批評演技幼嫩,有網友更於微博發功痛罵朱朱,令其大感壓力。



朱晨麗在聖誕節會與媽媽共度,但也渴望跟大班朋友開P慶祝。



朱晨麗童心未泯,愛跟熊公仔訴苦。

難抵爆粗鬧

朱朱直言曾為此而不開心,她眼紅紅表示:「因為我真係為角色努力過,當然知道大家focus多先會有咁多評論,但作為新人,我唔係好識handle,要等自己慢慢成長。(成日睇網上評論?)日日都有好多人講!(邊啲說話令你難受?)佢哋用粗口話我,唔係善意,真係接受唔到,覺得佢哋又唔係好識我,但就一腳踩埋嚟,有啲仲叫我退出唔好再拍劇,又話我真係好樣衰,快啲整容。」由於圈中朋友不多,故連傾訴對象也沒有,朱朱表示會與家中的睡伴熊熊公仔訴苦:「朋友知我屋企人唔喺身邊,就送畀我當係伴,等我唔開心就同熊仔傾偈,同埋我有個習慣,就係出埠都會帶埋佢去。」正所謂有經歷才會成長,朱朱直言不少前輩也不是平步青雲,惟有咬緊牙關走過去,更謂:「我要嘗試去堅強、要放開,有啲嘢係唔使咁認真同執著,試過為呢樣嘢喊過,咪坐喺梳化喊成晚囉!喊完就冇事啦!」

聖誕煮大餐

聖誕將至,單身的朱朱準備與媽咪度過,有意親自下廚煮大餐孝敬她,問到有否異性相約?朱朱害羞地表示:「有追求者,不過都冇約我,其實入行後比較鍾意熱鬧,如果有朋友邀請我去派對,有時間都會去,大家一齊交換禮物都幾開心。(喺浪漫日子會唔會多甜蜜回憶?)都分手兩年啦!以前試過自己煮聖誕大餐,係西餐,第一次亦都係最後一次整,希望將來係人哋整畀我,女仔都係浪漫主義。」

攝影:秦健輝

場地:IFC

服裝:Weekend by MaxMara

化妝:Raymomd Yip

髮型:DY @ Hair Corner



.朱晨麗熊心壯志不執着
http://veryy8.blogspot.com/2012/12/blog-post_20.html
.朱晨麗熊心壯志不執着
http://veryy8.blogspot.com/2012/12/blog-post_20.html