2012年10月16日 星期二

《衝上雲霄II》外景(吳鎮宇、胡杏兒、陳法拉)

《衝上雲霄II》外景(吳鎮宇、胡杏兒、陳法拉)


《衝上雲霄II》外景(吳鎮宇、胡杏兒、陳法拉)

【圖輯】杏兒視後大冷 驚死包尾

2012-10-16 18:31:38

吳鎮宇、胡杏兒和陳法拉今日在機場展望台為《衝上雲霄II》外景,大隊將於下月初到英國及法國外景,杏兒和法拉屆時只會出席12月舉行的台慶頒獎禮。

對於視帝、視後大戰,杏兒笑說:「年年都係咁喇,我相信唔會影響大家嘅感情,不過今年冇我份,我唔喺個大戰裡面,但係我希望大家可以投我一票,最緊要唔好包尾!」



杏兒今日同鎮宇一齊拍《衝上雲霄》,曬到人都癲,好彩有人代勞擔遮。

《衝上雲霄II》外景(吳鎮宇、胡杏兒、陳法拉)

估唔到cool爆嘅鎮宇,都興玩自拍喎。

《衝上雲霄II》外景(吳鎮宇、胡杏兒、陳法拉)

究竟呢張相應該係話﹕法拉BB有幸拖住男神吳鎮宇隻手,定鎮宇有幸拖住法拉BB隻手呢?

《衝上雲霄II》外景(吳鎮宇、胡杏兒、陳法拉)

究竟鎮宇講咗乜嘢,令法拉BB有個咁搞笑嘅表情?

《衝上雲霄II》外景(吳鎮宇、胡杏兒、陳法拉)

左勾拳右勾拳?

鎮宇談PA風波﹕ 再講就變大件事

2012-10-16 18:44:04

吳鎮宇今日拍《衝上II》外景,實在太曬,好彩有人遮一遮。

吳鎮宇今日拍《衝上II》外景,實在太曬,好彩有人遮一遮。

張智霖(Chi Lam)早前喺微博炮轟一班《衝上雲霄II》嘅PA,雖然之後佢又話應該講對唔住嘅係自己,但弦外之音大家都聽得明。有人就質疑點解Chi Lam只係鬧PA、但唔鬧高層縮皮搞到人手緊絀,不過Chi Lam冇再回應,只係早幾日喺微博話睇完黃子華《洗燥》之後,心情豁然開朗,仲話要帶正能量繼續開工,與同事共勉之。

至於同劇嘅吳鎮宇今日喺機場拍外景嗰陣就話:「我哋冇再傾呢件事,再傾咪變咗大件事。呢啲嘢成日都會發生,只係因為有微博,咪變咗宣傳呢件事囉。」

陳法拉同吳鎮宇拍劇學演技

[18:50] 2012/10/16

【on.cc 東方互動 專訊】 陳法拉及吳鎮宇在機場瞭望台拍攝無綫重頭劇《衝上雲宵II》, 見法拉和鎮宇手拖手。問二人在劇中是否是情侶?法拉故作神秘要賣關子,雖然鎮宇角色較嚴肅,但戲外很好笑。她指跟鎮宇拍戲似上堂,樂意分享拍戲心得,故戲外戲內也是她師傅。



.《衝上雲霄II》外景(吳鎮宇、胡杏兒、陳法拉)
http://hk8news-e.blogspot.com/2012/10/ii_16.html