2011年10月22日 星期六

[忽然一周.直接睇]甩拖唐貝詩轉性攬啜爆E超蓮 嘟嘟寇鴻萍眼寃




娛一叮

23歲唐貝詩(Lydia)早前喊住宣布跟拍拖三年的毛玉萍兒子Eric Yu分手,分手唔夠一個月,有指她已極速搭上新歡。其實後生女甩拖換畫好平常,但其新歡竟然是上圍35D、有「爆E超蓮」之稱的模鍾采曦(Iris)。上月27日晚上,本刊發現唐貝詩與Iris十指緊扣到中環蘭桂坊一間有不少女同志幫襯的酒吧談心,情到濃時,二人更不避嫌連番啜爆。呢鋪唐貝詩疑似轉性,唐母寇鴻萍和契媽鄭裕玲都冇眼睇,嘟嘟更開腔表示:「佢媽咪都管唔到,我可以點理呀?」



回復單身的唐貝詩大把觀音兵埋身,早前遭踢爆拖仔夜蒲,她隨即斷言暫時封盤,抗拒投入新戀情,「媽咪覺得我要take a rest ,唔會俾我咁快再拍拖。」阿媽落閘唔俾男仔埋身,誰知唐貝詩早已秘密由直路轉入彎路。

愈夜愈火辣

上月27日晚上九時,唐貝詩孖實模「爆E超蓮」,相約母親寇鴻萍,到銅鑼灣時代廣場出席電影《喋血新世紀》首映,但唐貝詩睇到一半,即撇甩媽咪,與女友乘坐自己的保母車,直駛至位於中環的ILAN酒吧。兩人選擇店內一張較僻靜的沙發坐下,由最初摸酒杯傾密偈,到後來兩女愈攬愈埋。兩杯到肚的唐貝詩,更索性整個頭依偎在密友的肩膊,狀甚陶醉。 其間,唐貝詩突然向上望,嘴唇竟然貼近Iris向她索吻,兩女四唇緊貼達數秒之久。二人熱情舉動引得附近一對外籍男士狂。見有人望實,唐貝詩即把身體移開,與女友咬耳仔後,兩女埋單極速跳上的士離開。據二人圈中好友透露:「Lydia同Iris一向幾close,今次Lydia甩拖都好傷,佢仲同我哋講男人真係靠唔住,女仔反而易相處。冇幾耐就見佢同Iris行得好埋。」

阿媽無奈接受

對於女兒啜爆同性密友,身為母親的寇鴻萍上周二(11日)出席活動見到女兒親密照時,即眉頭一皺,深呼吸兩下後才說:「唔係呀,又會咁close !佢哋係同學仔嚟。」之後她緊張地花了數秒研究照片,記者問她會否擔心囡囡轉性向?她嘆氣說:「為人父母 ,都係想仔女開心,如果佢真係要咁發展,惟有支持啦。」隨即揚手示意同場的唐貝詩上前解釋,不過聞到殺氣的她,對着阿媽則耍手擰頭,堅稱與Iris只是朋友,啜嘴亦只是飲大兩杯所致。親生母親無奈接受女兒疑似斷背,貴為契媽的鄭裕玲亦望相輕嘆:「Lydia好少同我傾感情問題,你有冇問過佢媽咪?(佢媽咪話惟有支持喎!)咁咪係囉,雖然我係佢契媽,但唔算熟,連佢媽咪都管唔到,我可以點理呀?我都管唔到囉!」養兒一百歲,長憂九十九,阿女鑊鑊新鮮,做阿媽除咗支持,仲可以點?

名人二代•多轉性

除了唐貝詩外,不少名人二代亦曾試過轉性,最經典莫過於與密友Jessie互嗌老公老婆的四太大女何超盈(左圖),二人最終遭四太棒打鴛鴦。至於趙世曾女兒趙式芝,亦經常與密友楊如芯在facebook內曬恩愛。 ####



忘情互啜兩女在酒吧內咬完耳仔,唐貝詩(右)繼而再把嘴唇向上移,與Iris攬實互啜,難怪契媽嘟嘟同阿媽寇鴻萍都睇到眼寃。



十指緊扣上月27日晚,唐貝詩(右)撇甩阿媽寇鴻萍,與Iris直踩中環蘭桂坊,把酒談心,其間二人在街上十指緊扣拖到實,毫不避嫌。



今年暑假有份推出寫真的Iris,跟唐貝詩同樣由英國回流,感情深厚。



寇鴻萍O嘴上周二,寇鴻萍看見女兒親密照後,即時O嘴狂撥頭髮,其後才硬撐自己會接受女兒的選擇,母愛真偉大。惟有接受!(真實對白)



對於契女感情事,嘟嘟即劃清界線,表示與契女唔熟,冇資格管她,實行明哲保身。我管唔到!(真實對白)



當面對質寇鴻萍做完訪問後,緊張地跟身旁老公梁廷鏘咬耳仔,梁亦第一時間八俾細女(左一)知,自知穿煲的唐貝詩即掩口向後縮。



去年因「盆景貓」一事,唐貝詩遭全城圍插,如今又疑似轉性,睇怕佢有排同阿媽解畫。



未跟Eric Yu分手前,唐貝詩經常傍實男友阿媽毛玉萍見人,可惜此情不再。






847期