2013年3月6日 星期三

娜姐泰hurt跌剩88磅

2010年  D Cup肉背<BR>娜姐上載皮包骨「影後」照及喪食照,但比她3年前的索樣,現時瘦得嚇人。


娜姐泰hurt跌剩88磅

閣下冇睇錯,周秀娜真的變成周「瘦」娜!與陳偉成(Avis)分手個半月的娜姐到泰國重遊舊地,昨日在Instagram上載震撼的皮包骨比堅尼照,就連D Cup上圍也縮剩B Cup!娜姐雖否認患厭食症,但亦坦言現時體重是發育後最低點,瘦剩88磅,不過定必會重點催穀咪咪:「佢哋一定返番嚟!」

沒有最瘦,只有更瘦!以無敵身材自居的周秀娜,自1月底宣布與男友Avis分手後,被傳患厭食症,隨後她出席活動一次比一次消瘦。近日娜姐放大假與家人到泰國旅行,往年同樣時間與Avis到泰國還神的她,重遊舊地難免觸景傷情,娜姐昨午準備離開泰國返港,臨上飛機前在Instagram上載一張皮包骨三點式照,真係瘦到冇朋友!只見娜姐坐在泳池邊抱膝,尾龍骨及肋骨凸現,認真我見猶憐!其32D上圍更急降兩級,驟變B奶,對比她2010年月曆的露背寫真,簡直判若兩人,有「娜粉」也不禁留言嘆謂:「食番多啲嘢啦!」據知,娜姐出道平均體重有100磅,如今跌剩88磅。

娜姐昨晚出閘後見記者到場,強顏歡笑,強調身材沒走樣。
  • 娜姐昨晚出閘後見記者到場,強顏歡笑,強調身材沒走樣。

為新片狂做運動

本報致電未上機前的娜姐,聽到記者心痛她皮包骨,她說:「我已經盡量食肥啲,其實去咗4日,1日已經食4餐,可能做運動做得太犀利,加上嚟緊代言減肥產品,食完太有效,所以搞到咁骨感!」她還不忘自嘲:「一世人點都要骨感1次,但好快會油浸番!」

娜姐又否認為情患上厭食症:「同厭食冇關,唔信可以同我食飯!亦唔係為情消瘦,總之我好健康好開心,只怪嚟緊要拍戲,導演畀好大壓力我,覺得我好似識三樓跳落嚟,所以狂做運動!(跌剩88磅?)真係歷年最低體重,但佢哋(指上圍)好快返嚟!」她補充近日亦已沒跟Avis聯絡:「大家都冇搵對方,都各自各生活喇!」

強調身材沒走樣

昨晚7時半,娜姐步出機場,為免顯得過瘦,她刻意穿鬆身衫示人。問她是否覺得瘦到見骨?娜姐說:「唔係,人人都有肋骨啦,一向都好健康!」並強調身材沒走樣,亦沒影響工作。據知,娜姐身邊不乏裙下之臣,可是情傷後心情依然麻麻,才令她食極唔吸收。

文:專案組 

攝:追蹤組



.娜姐泰hurt跌剩88磅
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/hurt88.html
.娜姐泰hurt跌剩88磅
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/hurt88.html