2013年3月1日 星期五

[忽然1周]炮轟無綫刻薄 羅敏莊:我嘅青春俾曬佢

不滿遭冷待 <br><br>八月即將約滿無 綫的羅敏莊,日前無奈表示自己在無 綫 嘥咗十幾年青春外,同時鬧爆無 綫「冇 job做但就追還騷債」,簡直匪夷所思。


娛聞樂

炮轟無綫刻薄 羅敏莊:我嘅青春俾曬佢

2013年03月01日

為反擊王維基的「香港電視」,最近無綫積極捧選美派上一線,兼以高價搶外援、舊將回巢拍劇。

可惜一個餅仔分唔勻,二、三線藝人繼續受忽視,頓生去意。

日前,捱足 13年的羅敏莊向本刊炮轟遭無 綫冷待,指自己即將約滿,卻冇任何人與她聯絡傾續約之事。

羅敏莊心灰意冷說:「最搞笑係呢頭追我還騷, 嗰頭又冇 嘢俾我做,我嘅青春俾曬佢( TVB),結果都係得個吉!」

38歲羅敏莊,効力無綫 13年,拍過廿多套劇,但套套配角冇乜發揮機會。據知羅敏莊與無綫的藝員合約為兩年制,一年 60個騷,將於今年 8月約滿。不過去年中她意外懷孕,其間冇劇拍坐冷板,僅間中在綜藝節目做嘉賓,結果一度欠無綫過百騷。護妻心切的陳國邦,日前亦忍不住公開指摘無綫:「 Mimi(羅敏莊)唔夠騷要還,我覺得呢個制度要改善。唔係佢推 job,係冇監製搵佢拍劇,如果要佢還騷就唔公平。」

專心湊女

放大圖片

去年 11月,羅敏莊開刀誕 7.3磅 B女,但產後不足一個月,即收到無 綫電話叫她還騷債。她坦言此事令她萌去意,日後男主外、女主內,羅敏莊表明會專心湊女。

坐月收還騷 cal

老公陳國邦有怨言,當事人羅敏莊日前亦向本刊記者大發牢騷:「事實上我佗 BB嗰陣,都有打過返公司問有咩俾我做,但佢哋又話冇 嘢啱我做。點知我未坐完月,無綫就有人打嚟搵我:『你爭公司百幾個騷,要快啲返嚟開工喎!』喂!我覺得佢 哋有 啲打橫 嚟,依家唔係我唔肯做,我咩都可以做,你叫我做路人甲都 ok㗎。我一直都 standby喺度,係你 哋冇搵我。到依家我就 嚟完約,先走 嚟叫我還?」

提到還騷,羅敏莊揶揄自己似還錢俾邦民:「其實你問我仲有冇 heart去演戲、做節目,我諗呢刻真係冇乜。我依家每個禮拜淨係做《今日 VIP》同《都市閒情》還三個騷,每月還到十二個。到完約 嗰日都應該還唔曬。剩番落 嚟 嗰 啲騷,唔通要我逐個監製去𦧲佢哋俾嘢我做咩?我真係煩到頭都大!

同無綫未傾約

對於遭無綫棄用,羅敏莊心淡地說:「人 哋靚人 哋本事當然做花旦,我做閒角一樣咁開心。但估唔到我十幾年青春俾曬 TVB,結果都係得個吉,可能要等 MiMi姐(朱咪咪) 嗰啲退落嚟,我就去接班。其實公司到呢刻都冇搵我傾約,我都打定輸數,人 哋唔要我。失望就梗有!有時我會諗,係咪公司真係太多人呢?佢哋(藝員科)又咁忙,會唔會唔記得 咗我就嚟到期續約呢?不過老公就叫我 嚟緊專心湊女啦!去到呢刻,就算佢 哋搵我,我都唔會續約啦!」

不滿遭冷待 <br><br>八月即將約滿無 綫的羅敏莊,日前無奈表示自己在無 綫 嘥咗十幾年青春外,同時鬧爆無 綫「冇 job做但就追還騷債」,簡直匪夷所思。

開騷望上位

放大圖片

在《超級巨聲》節目中,羅敏莊歌藝一鳴驚人,去年更食住個勢在伊館開處女騷。對此,羅敏莊自爆當時以為日後條路會易行 啲,結果空歡喜一場。

代夫出頭

放大圖片

陳國邦在無 綫頒獎禮中,敗給古明華而失落男配角獎。事後羅敏莊坦言不滿公司冷待老公陳國邦,但她承認之後遭無 綫高層勒令收口。

做騷還債

放大圖片

為了還騷債,羅敏莊生完女冇耐,便狂做綜藝節目,除了做《今日 VIP》和《都市閒情》外,早前更孖實老公上曾華倩主持的《滿 Fun情趣鬥登對》節目。

樂小姐:遲啲會搵佢

就羅敏莊未收到續約通知一事,本刊問過無綫製作部總監樂易玲,她解釋:「非經理人合約藝員,一般會喺約滿前一個月先傾嘅!不過我之前都有搵過佢,佢當時好多諗法。(不過唔少藝員都係約滿前一年已經傾約喎?)有啲有潛質可以力捧嘅藝人先會一年前傾約……不過我遲多兩個月會再搵 Mimi傾。」

談到羅敏莊沒有劇拍兼欠騷情況嚴重,樂小姐直言:「佢有 BB前,都有監製想搵佢拍劇。不過佢經理人俾個期表密麻麻,最後監製都打退堂鼓。據我所知佢冇爭一百個騷咁多,況且我哋都有安排佢主持《都市閒情》同《今日 VIP》,我相信佢唔存在欠騷。(如果約滿時還唔曬騷,無 綫又冇搵佢續約,咁羅敏莊使唔使還錢?)呢個唔講啦!」

不滿遭冷待 <br><br>八月即將約滿無 綫的羅敏莊,日前無奈表示自己在無 綫 嘥咗十幾年青春外,同時鬧爆無 綫「冇 job做但就追還騷債」,簡直匪夷所思。

樂易玲拆彈

放大圖片

對於羅敏莊離巢前炮轟無 綫,日前無 綫高層樂易玲亦大加安撫說:「遲 啲我 哋一定會搵佢傾!」

放大圖片

王維基旗下的香港電視,盡擸無 綫甘草和實力藝人,對於有冇搵羅敏莊過檔,王賣關子說:「總之有實力 嘅人我 哋一定會搵。」

瞬間一爆

放大圖片

95年,羅敏莊以歌手身份入行,更出了 13張個人專輯,直至 00年,她與無綫簽普通藝員合約至今。其間演技和歌藝同樣得到外界認同,可惜都只是曇花一現。

配角彈出

放大圖片

08年,羅敏莊在《古靈精探》飾演探員「美人」,演技生鬼,得到不少讚賞。翌年開續集《古靈精探 B》,她亦有份演出。

不滿遭冷待 <br><br>八月即將約滿無 綫的羅敏莊,日前無奈表示自己在無 綫 嘥咗十幾年青春外,同時鬧爆無 綫「冇 job做但就追還騷債」,簡直匪夷所思。

唱功獲讚

放大圖片

10年,羅敏莊以嘉賓身份在《超級巨聲》與參賽者合唱〈挑戰者〉,好評如潮。評判倫永亮更大讚:「我好希望現今香港樂壇有多啲羅敏莊呢類型歌手!」令她當場喊爆。

唔夠騷要賠錢

無綫的藝員合約是行「底騷制」,所謂「底騷」,是以底薪形式分十二個月支付,如爆騷者則額外獲得騷錢。據知昔日藝員就算完約時做唔夠騷,無綫也會隻眼開隻眼閉一筆勾銷,但自 2010年六嬸方逸華接替六叔出任行政主席後,藝員合約即加入新條款,若藝員未能做夠騷,續約與否都要事先賠錢或連續幾個月冇糧出還騷債,不少藝人曾批評無綫此做法不公平。

放大圖片

無綫台柱薛家燕雖然年年爆騷,但她也戥「冇糧出」的同事陰功:「係有咁嘅事,不過冇計啦,好彩我有電台做埋,如果得 TVB一份人工真係好慘。」

放大圖片

早前與無綫續約的李國麟,亦開腔批評無綫做法有問題:「我見過有同事因為唔爆騷,續約後還騷俾公司,等於白做,搞到日日開工捱麵包!」

不滿遭冷待 <br><br>八月即將約滿無 綫的羅敏莊,日前無奈表示自己在無 綫 嘥咗十幾年青春外,同時鬧爆無 綫「冇 job做但就追還騷債」,簡直匪夷所思。
放大圖片

去年 2月過檔王維基的元華更身受其害:「無綫好多藝員都要還騷錢,我都唔例外,真係好慘,靠佢份糧死得!」



.[忽然1周]炮轟無綫刻薄 羅敏莊:我嘅青春俾曬佢
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/1-1_1.html
.[忽然1周]炮轟無綫刻薄 羅敏莊:我嘅青春俾曬佢
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/1-1_1.html