2013年3月22日 星期五

[忽然1周 921 ENTERTAINMENT] 脊椎移位 肝病困擾 萬綺雯不育恐慌




大封面

脊椎移位 肝病困擾 萬綺雯不育恐慌

今年 43歲的萬綺雯,與陳十三結婚 13年,多次表示想生 BB,早幾年未簽 TVB之前,更半淡出電視圈,專心造人,可惜一直只聞樓梯響。

年紀唔細,萬綺雯為趕尾班車造 B,即使在 TVB發展氣勢如虹,卻打算拍罷《食為奴》後停產,為求養好身體追尾糊穀 B。其實一直以來,萬綺雯夫婦都想生番個,可惜因為女方百病纏身,未能順利為陳家繼後香燈。

本刊收到消息,指萬綺雯早年曾多次因肝炎住院,加上在亞視拍《殭屍 III》時又跌傷肋骨、腰椎,令她難以佗 B。本刊向萬求證時,她亦支吾以對。經記者多番追問,萬綺雯才肯承認有不孕隱憂︰「我係長期病患者……因為腰患,一直唔敢佗 BB。」

去年六月才簽約無綫的萬綺雯,短短九個月連拍三劇《老表,你好嘢!》、《好心作怪》及《食為奴》,躍身成為無綫最忙碌的花旦。但近年做慣少奶奶的萬綺雯,對於連月來趕戲,身體開始吃不消,在微博叫苦連連。

本刊收到消息,萬綺雯早年因為在亞視拍劇捱殘,周身傷患,有指她曾因為肝炎入院幾次。尤其 04年她因拍《殭屍 III》跌傷,令第十條肋骨折斷,更因椎間盤突出及尾龍骨移位,引發坐骨神經痛,多年來一直未斷尾,時有發作。而萬亦要定時睇骨醫治療,其腰患更打斷了她的造人計劃。

知情者說︰「其實蚊蚊(萬綺雯)同佢老公(陳十三)好鍾意細路,但佢嘅腰患好嚴重,根治唔到,間唔中就復發,痛到佢要食止痛藥。佢怕啲西藥會影響個 B,而且醫生話以佢五呎七吋嘅身高,得嗰一百磅,條腰仲咁傷法,佗仔要好小心,所以佢想佗仔都唔係咁易。」

萬綺雯與編劇老公陳十三 2000年於美國閃婚。二人結婚 13年,一直未有所出,早前她開到口話恨生BB。

3月 16日靠手支撐起身

萬綺雯到西貢屈臣氏買維他命丸,她踎低期間,一隻手要按實大腿,另一隻則支撐身體,才起番身。

起身劇痛

踎完 3分鐘的萬綺雯,站起時一臉痛苦皺曬眉,定格一陣才可站立。

補鈣強骨

萬綺雯所購的維他命丸產自加拿大,含有高濃鈣及維他命 D3,每日可服 1至 2粒,維他命 D3能促進身體吸收鈣質,有強健骨骼作用。

踎低起身劇痛

記者連日採訪,不但發現她曾到中環中建大廈睇醫生,亦曾到連鎖店購買鈣片強骨。根據記者觀察,身形瘦削的她,連踎低揀鈣片這個輕可的動作,亦流露痛苦表情,其腰患似乎十分嚴重。

記者向萬綺雯求證肝病及腰患時,她初時都大方回應,但問到腰患影響到生育時,她卻不願多談。

談到周身傷患,她說:「係呀!我根本就係個長期病患者,睇醫生多過食飯!多年前喺亞視連拍五個劇捱到肝炎,三年兩次發作,仲入過醫院。所以依家我會錫住自己,屋企人信得我過至俾我返出嚟拍咋!(見到你去中建睇醫生?)我睇皮膚敏感啫!早前因為清理屋企個花園,俾毛蟲針咗一下,個背脊起咗一大片水泡,咪去睇皮膚科。」

《殭屍Ⅲ》出事

據知萬綺雯當年選完亞姐後,立即被亞視扯乾,搞到患了肺炎。 04年,她到北京拍攝《我和殭屍有個約會Ⅲ之永恒國度》吊威吔時意外跌斷肋骨。豈料此一跌卻令她有不育危機。

無綫扯乾

去年與無綫簽部頭約的萬綺雯,竟然於大半年連拍三套劇,令她舊患復發。

《老表》開早班

剛播完的《老表,你好嘢!》( 20集)講中港矛盾,萬綺雯拍此劇時要淩晨起身出外景,認真辛苦。

《好心》多夜戲

萬綺雯與苗僑偉合作的《好心作怪》( 30集)屬懸疑片,經常要加班夜晚開外景,據知她試過為此劇五日冇瞓覺。

《食為奴》要打

萬綺雯於《食為奴》( 25集)中有多場動作戲,雖然大部分由替身幫手,但早前她於微博呻辛苦。

關嘉美醫生:腰患佗 B辛苦兼危險

醫生關嘉美稱凡患有「椎間盤突出」症的女病人,並不影響懷孕機會,但懷孕期間絕對要十分小心。

「因為個肚愈大愈重時,腰間負荷愈厲害,有椎間盤突出嘅人,懷孕後期條腰會好痛,加埋坐骨神經痛就更劇痛難當,所以懷孕前一定要做好呢方面嘅心理準備,最好係懷孕到一定時間就長期瞓牀啦!佗仔預咗會好辛苦㗎!

「如果個媽咪本身好瘦嘅,咁懷孕時負重量大,就會更加辛苦同危險。」另外她又指患有肝炎的女病人亦不會影響懷孕機會,「肝炎期間當然唔適宜懷孕,但康復之後,如果醫生證實肝酵素良好的話,咁懷孕一定冇問題。但患過肝炎嘅病人要有充分休息,因為有機會復發。」

關嘉美醫生所指的只是一般病況,但她亦強調未知萬綺雯真正的病況嚴重程度,而萬的腰患持續多年,究竟是否會影響懷孕,都是一個問號。

定時睇骨醫

至於條腰,當年喺北京拍《殭屍 III》 chok斷肋骨,不知情下照開工,之後未完全康復又趕劇,再搞到椎間盤突出,醫咗三年都無補於事。後來劉偉強導演介紹個骨醫俾我,睇骨醫時,要兩個男人㩒住我嚟扭番正,次次都痛到我大叫大喊,喊到我眼都腫曬,搞咗好耐至控制到。醫生仲話以後唔可以再吊威吔,否則後果嚴重!但依家久唔久都要 keep住睇!」萬綺雯說。

問她是否因趕劇勞累,腰患復發,老公要求她推劇休養?她表示︰「老公都話︰『你自己睇吓頂唔頂得住!先嚟問我意見啦!』我仲唔識做咩!我有事會影響成個劇組呀!我都唔想!依家拍《食為奴》,動作太大都用替身,而我拍啲動作大嘅戲,預先戴住腰封護腰。」

最後,問到腰患是否影響她生仔?一直侃侃而談的她,突然支吾以對︰「……都可以(生仔)嘅……不過醫生就話……如果要佗仔就要特別注意……」

再追問是否因為腰患令她多年都未懷孕,她語氣變得嚴肅,只說︰「唔……之前因為腰患……一直唔敢佗 B……不過遲啲睇吓點先講啦!」說罷即匆匆轉身離開。

3月 8日中建睇醫生

萬綺雯跟女友人現身中環,向來愛平民打扮的她,當日罕有戴上黑超,心情似乎麻麻。

一臉愁容

泊好車後,萬綺雯步出停車場,愈行愈慢,一臉愁容,明顯憂心忡忡。

鬼祟入𨋢

當日萬綺雯到中環中建大廈 13樓睇醫生,其間她搭𨋢上樓時更行色匆匆。

記者到過中建大廈 13樓視察,該層有皮膚科醫生,與萬解釋因種花時被毛蟲搞到背部長滿水泡啓合。

3月 11日復原出動

被毛蟲搞到皮膚敏感的萬綺雯,休息 3日又再到西貢買花。她手拎 3個花盆,表現吃力,要用大髀借力。

搵人幫手

記者發現萬綺雯買完花後,竟然由職員幫手將花盆放上車,自己則兩手空空,看來她的腰患頗嚴重。

撐腰回應

早前,本刊到將軍澳電視城訪問正在趕拍《食為奴》的萬綺雯。對於自己腰患復發而有機會不育一事,她支吾以對說:「好難佗 BB。」其間她更不期然做撐腰動作。

對於自己因種花而搞到生水泡,她直認不諱,更向記者展示傷口位置。

據知萬綺雯老公現時經常返內地搞製作。 3月 10日,陳十三特登由內地返港,與萬綺雯買餸玩煮飯仔。不過記者發現二人鮮有交談,落車後更前後腳返家。

想生馬女冧老公

萬綺雯的老公陳十三屬馬,之前她曾在訪問中透露,想積極計劃明年生個馬女冧老公。而陳十三雖然恨有細路,但他深知老婆身體狀況,一直唔敢開口催,兩公婆多年冇避孕,但就始終唔成事。不過據知陳十三早前已經落「柯打」,要老婆拍完《食為奴》後,休息半年造人。

「本來蚊蚊(萬綺雯)拍完《老表,你好嘢!》就休息,基本上她只想每年拍一個劇!但冇拍劇多年,見到好劇本佢難免心鬱鬱。佢話依家唔敢『聽古仔』(新劇故事),怕自己受唔住誘惑再接!蚊蚊最瘦時剩番 94磅,得棚骨。十三怕老婆咁捱落去,唔使旨意生到 B,兩公婆都因為呢樣嘢嘈過!」知情者說。

其實唔少曾受腰患困擾的女星如蔡少芬、歐倩怡等,無獨有偶都試過流產,難怪萬綺雯老公如此緊張,勒令老婆停產養病。而想趕尾班車的萬綺雯,睇嚟真係要俾心機 keep好副「偈」。

皮膚敏感可以致命

某些昆蟲在接觸人體及叮咬後,受害者會引起過敏反應,嚴重的甚至可以引發生命危險,輕微的如接觸過昆蟲唾液或爬行過皮膚亦會引起敏感。

嚴重的不但會全身紅腫、起水泡、虛脫、或者過敏性休克,如不即時處理,可能會有性命危險。

藝人關注

曾經與萬綺雯合作的藝人,均對她病情十分關注,並異口同聲希望她早日康復,及時生 B。

細細粒:擔心佢

與萬綺雯在《老表,你好嘢》合作過的細細粒(陳嘉佳),現時與萬再合拍《食為奴》,細細粒說:「我哋拍《老表》時都聽過蚊蚊姐(萬綺雯)講過佢嘅傷患,所以依家拍《食為奴》都有啲擔心佢㗎!因為蚊蚊姐喺新劇演街頭賣藝嘅人,都有打戲㗎!希望佢保重自己啦!」

張文慈:當年佢傷得好嚴重

有份與萬綺雯合作《殭屍 III》的張文慈,知道萬綺雯當時拍劇出事,「我當時唔在場,只係知道真係好大鑊,佢傷得好嚴重吓,一直醫咗好多年都未好。後尾我爸爸腰骨有事,蚊蚊仲介紹個骨科醫生俾我。」

尹天照:斷咗肋骨都死頂

當年與萬綺雯同在北京拍《殭屍Ⅲ》的尹天照,對於她受傷一事仍印象深刻。「其實當時條威吔 set得好靚嘅,蚊蚊問我係咪自己親身上陣,我話係吖!真人做真係型好多㗎!咁佢決定自己上陣。嗰次應該係威吔個索股位太貼肋骨,一 chok之下就整斷咗條肋骨。當時佢真係好慘,講嘢都痛,但就堅持死頂。」

撰文:娛樂組

攝影:攝影組


.[忽然1周 921 ENTERTAINMENT] 脊椎移位 肝病困擾 萬綺雯不育恐慌
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/1-921-entertainment-1_6482.html
.[忽然1周 921 ENTERTAINMENT] 脊椎移位 肝病困擾 萬綺雯不育恐慌
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/1-921-entertainment-1_6482.html