2013年1月26日 星期六

《老表,你好嘢!》林盛斌(Bob)虜芳心

《老表,你好嘢!》林盛斌(Bob)


《老表,你好嘢!》林盛斌(Bob)虜芳心

新城DJ林盛斌(Bob)沒有男神的外在條件,但勝在夠灰諧兼鬼馬,他在無綫劇《老表,你好嘢!》中大放笑彈,即成師奶殺手,Bob因為程少山這個奸角,接騷接唔停,荷包進賬六位數字。

撰文:比華利

現年33歲的林盛斌以新丁身份首次接拍無綫劇《老表,你好嘢!》,他扮演的程少山竟勾義嫂撬拍檔郭晉安的牆腳,但因Bob的假髮造型搞笑,加上舉止論盡夠突出,即使角色偏奸都甚討好,近日Bob出街不但沒被師奶或OL辱罵,反成為她們的甜心,原來眾女熱捧「少山」對湯盈盈的「導遊貞」癡心情長劍。



■Bob憑《老表》人氣急升,接騷接到手軟,當然開心到跳起。

攝影:陳俊強

帶挈進賬逾十萬

Bob昨在黃埔一個公園接受本報訪問,有機會參與《老表》,Bob表示要感激伯樂王祖藍和監製黃偉聲:「祖藍不停執我哋幾個新丁嘅角色,佢花咗好多時間同心機,令每個角色都好出。」當然Bob也多謝對手湯盈盈帶他入戲:「我同盈盈有床戲,當時傳佢有咗,但佢又冇同我哋認過,大家就照拍,有場戲仲交代佢要跌倒坐喺地,盈盈唔錫身照拍,好專業。仲有場戲講我哋喺尖沙嘴街頭嗌交,佢一拍啲眼淚就喺眼眶滾滾嚇,講對白就滴咗落嚟,我反而穀極都冇,導演見我鏡頭前眼紅紅都已收貨。」

《老表,你好嘢!》林盛斌(Bob)


■Bob昨日現身黃埔時,撞正師奶接小朋友放學,他主動跟小粉絲握手。

Bob的4歲長女林霏兒要早睡返學,但都偷雞用iPad追看myTV,他說:「我有次見佢拎住iPad識?嚟睇,仲話同學仔同佢講爸爸扮女人好搞笑。」Bob自知演技未到爐火純清的地步,故不敢挑戰層次太深的角色,他說:「好似《大太監》同《名媛望族》呢啲戲未啱我演,我暫時演嚇喜劇先,希望將來有進步先再嘗試。」Bob期待監製多點起用他,令他長拍長有。Bob的體形較出道時明顯消瘦了,他說:「我冇刻意減,曾志偉有次見到我,佢叫我千祈咪瘦,否則唔搵我做嘢,佢仲話我生不逢時,早生廿年,大把戲拍。」

Bob近年的事業發展順利,正是想嗰樣得嗰樣,他亦心滿意足:「尤其係近排《老表》收視好,好多客戶搵我做嘢,呢幾個月接嘅騷錢夾埋都有六位數字。」Bob一家四口等過肥年,身為廿四孝老公的他自爆財政全權交給老婆:「真心多謝老婆將頭家打理得井井有條,我可以放心工作。」

博出位:凸腩扮女人

林盛斌在《老表,你好嘢!》中不乏出位場面


【賣肉露底】電視圖片

林盛斌在《老表,你好嘢!》中不乏出位場面,他扮女人跟王祖藍開房更親吻他的頸,其後Bob與湯盈盈酒後上床,酒醒的Bob著孖煙囪凸肥腩,為藝術犧牲,Bob知無法奪得盈盈芳心時傷心落淚,無綫配以林峯主唱的《愛不疚》,將Bob的頹廢畫面配合得天衣無縫。Bob的好戲陸續有來,稍後會越做越奸,不但要安仔戴綠帽,更將其旅行社資金全部取走,又向破產官舉報安仔,然後另起爐灶搶生意,最終Bob因賣假藥兼策劃綁架祖藍而踎監收場。

林盛斌在《老表,你好嘢!》中不乏出位場面


【長髮穀胸】

Bob偕妻湊女掃街

林盛斌前日放工後發揮廿四孝老竇本色,接大女林霏兒放學之餘,一家四口掃街食燒賣及魚蛋,非常溫馨

林盛斌前日放工後發揮廿四孝老竇本色,接大女林霏兒放學之餘,一家四口掃街食燒賣及魚蛋,非常溫馨。

Bob前日下午3時半在紅磡完成電台工作後,開車回家會合歲半的細女熹兒跟太太,行到窩打老道接4歲的大女霏兒放學。Bob跟細女及太太在校門外玩自拍,當時正值放學時間,不少學生上前要求合照,高峯期居然排出一條人龍。接了大女後一家四口走過對面馬路「掃街」食零食,幫襯一間以賣咖喱魚蛋出名的小店,還買了燒賣來吃。

採訪、攝影:陳俊強



.《老表,你好嘢!》林盛斌(Bob)虜芳心
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/bob.html
.《老表,你好嘢!》林盛斌(Bob)虜芳心
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/bob.html