2013年1月1日 星期二

綠葉王:麥子樂跳槽 孤注一博

麥子樂


綠葉王:麥子樂跳槽 孤注一博

翻查資料,讀無綫藝員訓練班出身的麥子樂已入行10年,演出過數十齣電視劇,可惜觀眾說得出的沒幾多套,直到去年他在《雷霆掃毒》中飾演毒後徐子珊的智障弟弟而惹人注目,但原來早在去年5月,他無聲無息與無綫結束了賓主關係,轉投王維基的香港電視。麥子樂坦言離開不容易,舊公司對他不薄,但為了將來,他寧願孤注一擲博一鋪!

撰文:何慧斯



■麥子樂由無綫跳槽到王維基的香港電視,他坦言舊公司對他不薄,但為了前途,他寧願博一鋪。

攝影:陳志嵐

在《雷霆掃毒》中,麥子樂扮演徐子珊的智障弟弟,表現令人讚賞。劇照

■在《雷霆掃毒》中,麥子樂扮演徐子珊的智障弟弟,表現令人讚賞。劇照

現年32歲的麥子樂簽約王維基的香港電視後,第一個工作便是返內地拍微電影,接著又與黃日華合作新劇《開腦儆探》,他日前說:「好開心新公司真係畀機會我,但我冇諗咁多,淨係覺得有機會用到學過嘅嘢。你問我想唔想紅,我梗係想,做得呢行邊個唔想紅,但都要觀眾同導演鍾意,希望佢哋睇到我有盡力。」

當初從無綫跳槽到香港電視會有掙紮嗎?麥子樂說:「事前當然有掙紮過,舊公司對我不薄,我唔係最好嗰個,但亦唔係最差嗰個,每套劇都有啲戲畀我做,我算好彩,不過我已經30幾歲喇,想試嚇出去睇啲新嘢,再唔博唔知將來會點。」

「以為做戲好容易」

眼前的麥子樂似乎著緊每個機會,即使一個訪問,也不難感受到他的認真和緊張,原來他曾因年少氣盛而窒礙演藝發展,他有感而發說:「嗰陣細個唔識諗,可能我係孻仔,屋企人由細錫到大,讀書最叻嗰次係考第七,去到中五有人叫我不如試嚇唱歌,點知間公司突然轉咗,嗰陣真係失望到爆,結果我冇得唱咪停咗喺度,都冇諗過做嘢,冇錢咪攤大手板問屋企攞,後來先幫個朋友做幕後製作,點知仲衰,乜都唔識做,做咗一段時間叫我不如去試鏡。」

佘詩曼是麥子樂的契姐,她曾引薦麥子樂拍《火舞黃沙》。微博圖片

■佘詩曼是麥子樂的契姐,她曾引薦麥子樂拍《火舞黃沙》。微博圖片

其後雖然報讀無綫訓練班轉投電視圈,但麥子樂當時仍未察覺自己的問題,他說:「我初初入行以為做戲好容易,完全唔覺得有幾難,嗰陣唔好話係hea住做,不過都係冇心,好多人話小角色都係角色,但我未認同過,可能我永遠都企後面,個心點都有啲唔舒服,再加上訓練班係令人發明星夢嘅地方,因為全部人都好注重你,班上每個老師又好顧住你,行出嚟實習先知係兩個世界,實會經過唔開心同辛苦嘅階段,我有諗過放棄,問自己係咪真係鍾意做戲,啱啱入行係發明星夢,最想係紅,唔知做戲係乜,但越嚟越覺得就算知道又如何,又唔會突然畀個位你,呢啲咪挫折囉。」

麥子樂與黃德斌稔熟,兩人最近也在《天梯》中合作。劇照

■麥子樂與黃德斌稔熟,兩人最近也在《天梯》中合作。劇照

黃德斌鞭策咪沙塵

直到契姐佘詩曼的關係,引薦麥子樂拍戚其義監製的《火舞黃沙》,慢慢與黃德斌混熟,結果對方鞭醒了他,他笑說:「我幾鍾意俾佢鬧,我成日諗唔開心嘅事,但一同佢哋傾偈,俾佢哋鬧嚇同鞭策嚇就唔會有事,佢哋覺得咁小事都會唔開心,點跳出嚟呀?呢個係正能量嚟。」他還笑說:「Kenny(黃德斌)覺得我以為自己好勁,所以叫我唔好睇輕啲嘢,佢話如果好輕易咁一步攞到就企唔穩,仲成日問我想做偶像派定實力派,我梗係想人哋話呢個?仔真係得喎,但?家我想係偶像派,可能我對自己冇乜信心,如果人哋覺得我好,自自然然覺得自己啲嘢好,信心自然更加好。」

重提《雷霆掃毒》的演出,麥子樂說:「嗰陣我有做過搜集,唔可以做到好似阿旺,咪睇嚇啲小朋友點樣講嘢,有幾場戲真係好感動,睇番都有淚水,不過?家我唔鍾意,如果畀我再做會好過以前,覺得自己有啲位做少咗,唔應該咁做。」

人物誌:演智障弟獲讚

初入行時,麥子樂以為演戲好容易,現在他沒那麼沙塵了

■初入行時,麥子樂以為演戲好容易,現在他沒那麼沙塵了。

麥子樂(左)和黃日華合作拍香港電視新劇。

■麥子樂(左)和黃日華合作拍香港電視新劇。

現年32歲的麥子樂02年從第18期無綫電視藝員訓練班畢業後,便加入無綫,參與演出過《火舞黃沙》、《鳳凰四重奏》和《巾幗梟雄》等劇,去年憑無綫劇《天梯》和在《雷霆掃毒》飾演徐子珊的智障弟弟而獲得觀眾讚賞,不過去年5月他已結束跟無綫的賓主關係,過檔王維基的香港電視。



.綠葉王:麥子樂跳槽 孤注一博
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_8855.html
.綠葉王:麥子樂跳槽 孤注一博
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_8855.html