2013年1月17日 星期四

[壹週刊]《法網》暴食處女 王君馨:我控制唔到!

康復後 115磅 <br><br>暴食症康復的王君馨,對自己形象回復信心,故不介意在劇中騷嚇本錢身材。


探熱針

《法網》暴食處女 王君馨:我控制唔到!

2013年01月17日

近日被譽為無 綫四處女之一的王君馨,在《法網狙擊》中常以低胸貼身裙出鏡,曬 33D、 24、 32索爆身材成網民女神。

人不可貌相,表面大癲大廢的她同森美一樣,曾是抑鬱患者,更演變成暴食症,晚晚失控食到肚痛,索爆外殼一度因此暴脹近廿磅。斷斷續續折磨大半年,幾經辛苦才搣甩暴食症。

好姊妹

放大圖片

鍾舒漫

「佢有同我分享個病,佢係屈埋屈埋 啲壓力先搞到抑鬱。」

放大圖片

李亞男

「佢有病 嗰段時間,我成日陪佢祈禱同做運動。」

抑壓變狂食

○七年當選港姐亞軍後,王君馨主力做飲食節目。直至○九年,與韜韜主持的《日日有食神》出街後,被網民狠批表現浮誇,聲線刺耳,即遭公司雪藏;加上當時與父親關係惡劣,公私皆不如意,王君馨陷入抑鬱,選擇狂食減壓,一晚食足五六人分量,後來更晚晚食唔停,勁食直至胃痛,無法吞嚥才停口。

「選完港姐後,外界封咗佢哋做『豬扒港姐』,當時大家都好大壓力,為 咗 keep fit,佢試過成日只飲兩杯奶,地獄式減肥,到《日日有食神》出街,情緒病爆發,長期抑壓食慾變成另一個極端狂食,好得人驚。之後再同熾哥 喺澳洲拍《為食總司令》,又傳佢俾宋熙年排擠,當時佢個暴食症都未好番,但佢信 咗主,靠信仰捱過。」知情者透露。

放大圖片

09年腫脹 130磅

抑鬱期間,因暴食令原本得 112磅的她脹至 130磅。

放大圖片

不再暴食的她,當晚只吃一份三文治,正常分量。

患抑鬱後信了耶穌的王君馨,上週六(十二日)黃昏返位於尖沙咀教會崇拜,之後與教友到附近餐廳等位,笑容滿面,回復開朗。

放大圖片

在《法網》飾演俏秘書的她,配合角色個性,經常露出四吋深坑的 V煞打扮,甫士相當誘人。

放大圖片

俏秘書

守處禁濕吻

26歲仍能保住處子之身,王君馨要多得現任男友,亦即她的初戀男友。王君馨 17歲在美國認識對方,男友本身是虔誠基督徒,堅拒婚前性行為,深受影響的她來港發展後,卻為保住處身,與第二任男友分手。

成為教徒後,王君馨與初戀男友愛火重燃。但兩人奉守戒律,每次男友從紐約來港相會,也入住酒店,避免兩人獨處一室,更禁絕濕吻,即使情到濃時,接吻亦以手遮唇,以免過度興奮破戒。

康復後 115磅 <br><br>暴食症康復的王君馨,對自己形象回復信心,故不介意在劇中騷嚇本錢身材。

晚晚食到肚痛

上週六(一月十二日)黃昏,王君馨返完教會崇拜,再跟一班教友到附近餐廳開飯。幾經辛苦擺脫暴食症,當晚她只點了一份三文治,食量回復正常。

記者向她求證曾患抑鬱一事,她承認暴食症期間,縱然不斷食,但完全食之無味。

「當時好唔開心,屈 咗好耐變抑鬱,入面好似成日有把聲同自己講:睇嚇你幾肉酸,冇人鍾意見到你。愈咁諗愈大壓力,有壓力就食。同朋友一齊仲可控制住,但返到屋企孤伶伶就開始暴食。

「我有三個月時間係每晚睇住電視不停食,食一盒蛋卷,然後兩個木瓜、半盒粟米片、香蕉、橙、蘋果,兩排朱古力……乜都塞落口!其實一啲都唔享受,內心充滿罪惡感,但又控制唔到,直至食到肚痛。嗰段時間由一一二磅暴脹到一三○磅,又唔敢話俾人知有呢個病,連屋企人都唔知!」王君馨說。

放大圖片

王君馨跟劇中對手森美先後患抑鬱,森美睇醫生漸有好轉,已減至每日食一粒藥。

放大圖片

跟豬扒港姐冠軍張嘉兒同屆,當年奪亞軍的王君馨身材弗爆,為要 keep住一百一十二磅,之後一直進行地獄式減肥。

多得 MC Jin

暴食為期三個月,病情日趨嚴重。有一日,高皓正打電話叫她返查經班,王君馨說當時自己一口答應,亦因此,她目睹了 MC Jin的見證,並覺有救。

「 MC Jin公開分享佢以往濫交所帶來嘅惡果,好震撼!我知道信仰可改變人心,之後鍾舒漫同李亞男又成日陪我祈禱,陪我做運動。我嘅負面思想開始少 咗,唔睇醫生病情都有改善。但遇到心情低落我都會好想食番 嘢,每次我都會祈禱,用信仰趕走不良意識。」王君馨說。

放大圖片

跟宋熙年合作《為食總司令》時,有指被對方恰出面,不過遭王君馨否認,二人現在更成為朋友。

放大圖片

○九年跟韜韜、宋熙年拍首個飲食節目,因被指表現浮誇大受抨擊,她亦因而患上抑鬱。

處女組合

同是基督徒的苟芸慧、李亞男、鍾嘉欣與王君馨被稱 TVB四大處女,同樣守戒堅拒婚前性行為。其實除四人外,岑麗香、李綺雯等一班 TVB基督徒,關係一樣密切。早前涉及藏毒的張慧雯,亦出現她們的聚會,一起祈禱。外界叫這個小組做「處女組」,但其實這小組名叫「 Amazing Esther」。



.[壹週刊]《法網》暴食處女 王君馨:我控制唔到!
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_2664.html
.[壹週刊]《法網》暴食處女 王君馨:我控制唔到!
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_2664.html