2012年12月22日 星期六

有話兒:王君馨處女捐軀

王君馨處女捐軀


有話兒:王君馨處女捐軀

王君馨於07年贏得香港小姐亞軍,人氣未見高企,其後任何工作都做足一百分,亦不見取得同樣回報,反而穿著性感出席活動時,不經意自爆仍屬處女卻一鳴驚人。君馨不後悔爆出私隱,只怪自己有個性感身軀,作為專業演員的她學會平衡心態,不抗拒性感演出之餘,亦會繼續堅守教條及自己的底線。

撰文:羅美倫



■處女論一度令王君馨迷失,曾考慮是否適合繼續在娛樂圈發展。攝影:林德雄

王君馨處女捐軀早前拍新劇《法網囂雄》,被要求泳裝上陣

■君馨早前拍新劇《法網囂雄》,被要求泳裝上陣。

在香港出世的王君馨,4歲與媽咪移民美國,在外國生活、讀書,作風洋化開放,任誰都沒想過這樣背景的26歲年輕女子,會自爆多年來奉行沒有婚前性行為的教條,娛樂圈竟有處女?不禁令人嘖嘖稱奇,君馨一番話,掀起娛樂圈一陣處女熱潮。問君馨自爆私隱可受困擾?她日前說:「冇喎,反而令其他人麻煩咗,大家問到孫耀威同苟芸慧好尷尬,冇人問我,其實我好細就有特別概念,如果我唔能夠愛一個男仔愛得好深,唔會講我愛你,亦唔可以同佢發生性關係,由細到大我視第一個男友就係結婚對象。」

分手保貞操

結果,君馨一直守住貞操,第二個男友亦因她拒絕有性行為而分手,君馨坦言:「呢個係白人男友,即使拍拖兩個月,但覺得佢唔係我要嫁嘅男仔,當我拒絕佢時,佢發我脾氣,佢好嬲點解深愛唔可以親密啲呢?但我認為佢唔尊重我,嗰樣嘢係咪真係咁重要?嗰時係慶祝拍拖兩個月,反正覺得唔係我嫁嗰個,就分手囉。」第三個男友是她美國讀大學時認識的台灣人,對方十分尊重她,一直保持純潔關係,君馨說:「可能佢之前拍拖嘅女仔年紀都大過佢,攞咗佢嘅貞操,所以驚咗,咁最好,我話如果我唔同你結婚我唔會做呢啲嘢,佢好尊重我。」可惜最終因君馨要到香港發展事業,令感情告終。

君馨的處女論曝光,有人欣賞她的坦白,但亦有人質疑可信性,君馨自己都覺得令人難以置信:「喺第三者立場我都冇可能信,邊有人5、6歲就認定唔為得你死嘅人就唔發生得關係?,呢啲係神畀我嘅概念去保護我,美國太多男仔,唔止拍拖三個男仔,仲有約會,但我覺得可以做老公至同佢拍拖,就算嗰時去玩、去跳舞,都好堅守呢樣嘢,好多人尊重,唔尊重即篩走。」君馨試過被男人寸她似修女,受過多次傷害,她坦言:「我覺得要留畀老公唔係唔好嘅嘢囉,諗番如果將來結婚,望住老公對眼,話我留番最寶貴嘅嘢畀你,覺得好sweet!我幻想如果老公都係咁講,留番畀我,咁幾好呢!我會冧到爆!」

王君馨處女捐軀

■君馨於《飛虎》中挑逗羅仲謙,她坦言多番NG拍得好辛苦。電視圖片

王君馨處女捐軀

■經過王祖藍的教導,君馨(右)接受自己的性感特質,衝破心理障礙。

性感似有罪

其實君馨的處女論早在兩年前面世,當日她向記者透露受浸,會遵守規條不會有婚前性行為,當時並沒有特別效果,直至兩個月前,她性感地出席活動再提自己是處女,即起了強大化學作用,她說:「我性格係開朗,鍾意攬攬抱抱而被誤會,但我唔會攬男仔,physical touch係我愛嘅語言,我傷心時你講嘢安慰我未必感受到愛,但攬一嚇即收到。」

君馨堅守貞操,因要尊重未來老公,但作為虔誠教徒,就連性感都似有罪,為此她一度感迷失,尤其愛表演的她,曾怕了男人的目光:「有諗過自己適唔適合呢個圈,想人望又唔想人咁樣望,更加唔想男人望住我,好憎、好矛盾,個心好辛苦。」不過卻令君馨知道想要和需要的分別,她說:「想要令人有動力,但需要可能會變得不擇手段,好多圈中人過咗呢個位難返轉頭,我唔想過咗底線,因為知道嗰條唔係正路,唔會出賣自己身體、尊嚴,人哋點係人哋事,我過唔到自己一關,如果過呢條底線,我就唔做呢行!」

為事業妥協

始終要繼續在娛樂圈發展,就要有某程度的妥協,例如君馨早前拍新劇《法網囂雄》,亦被要求泳裝上陣,她在思想上已作調整:「場戲講我落水捉海膽,上嚟出水芙蓉咁,原本我諗住著潛水衣,點知係要三點式,我咪當自己係安琪蓮娜祖莉咁。」君馨在《飛虎》中有場挑逗羅仲謙的戲都拍得辛苦:「NG咗好多次,有啲過唔到自己,我都明白搵我因為形象切合性感,後來王祖藍同我講,君馨你唔可以抗拒性感,因為你係演員,你係表達緊嗰個角色,唔可以因角色覺得人哋點睇你,否則做唔到演員,之後我諗通,既然個天畀個好身形我,點解要抗拒呢?」自此君馨明白堅守底線之餘,亦要學懂放開心理包袱,才能做到真正的表演者。

髮型:Mo of HH

化妝:Phoebe

服裝:Amen Papa

新戲被強姦

王君馨

■君馨是虔誠教徒,對不尊重她的追求者,都會即時篩走。

入行五年,王君馨大多被定型做風騷角色,但隨時間令她成熟,戲路漸廣,早前就被楊盼盼看中邀請擔任電影女主角,有很多發揮機會,君馨說:「戲入面我好慘,要俾日本人強姦,事後導演讚我演得好,原來我都做得到,後來問盼盼姐點解搵我,佢話睇到我近幾年人開始成熟,話有場強姦戲唔知我可唔可以處理到,但角色矛盾心情複雜,結果我覺得既然安排得畀我就唔好諗做唔做得,我相信天覺得我得至畀我囉。」

除了演戲,已是《舞動奇跡》舞後的君馨對音樂熱誠亦很大,最近還開始寫歌,她望不久的將來可出唱片做歌手,君馨說:「希望遲啲識個叻嘅填詞人,將我嘅故事、歌,用好靚嘅文字表達出嚟,我好享受舞台,喺舞台唱歌、表演,係我下一個目標。」

王君馨

■君馨自爆仍屬處女,即掀起娛樂圈一陣處女熱,與李亞男、岑麗香及苟芸慧被封四大處女。

微博圖片

王君馨

■早已成為舞後的君馨,下一個目標是出唱片做歌手。



.有話兒:王君馨處女捐軀
http://veryy8.blogspot.com/2012/12/blog-post_461.html
.有話兒:王君馨處女捐軀
http://veryy8.blogspot.com/2012/12/blog-post_461.html