2012年12月22日 星期六

王祖藍年少尋歡 玩謝夏蕙姨

王祖藍年少尋歡 玩謝夏蕙姨


王祖藍年少尋歡 玩謝夏蕙姨

每個男生總有調皮的過去,「傑青」王祖藍亦不例外。自認年幼時只有「好勝心」、毫無「上進心」的祖藍,除了有入讀名校機會都懶得把握外,更試過因為無聊,狂玩電話騷擾黃夏蕙「尋歡」,盡顯年少輕狂一面!

無聊搵黃夏蕙解悶

「記得中學嗰陣同同學排戲排到悶,見到電視報道新馬師曾(祥哥)嘅喪禮,當時啲記者猛問黃夏蕙『祥哥身後事搞成點?』佢多謝大家關心之餘,仲話:『近排好多人打電話嚟9485×××……』跟住我哋成班即刻話:『不如打喇!』仲要開曬speaker phone,點知個電話真係通!我哋一嚟就話:『唔該夏蕙姨呀!』當佢答係之後,我哋即刻癲咗,但都強裝鎮定話:『夏蕙姨你好!我哋好鍾意你、好支持你o架。』跟住我哋猛問佢近排點,佢就話我近排幾好,再問佢祥嫂點,佢就答:『你知啦,近排佢都好唔開心,有啲咁嘅事發生, 但我都代表佢多謝你哋。』去到呢度,我哋已經唔知講咩好,惟有求其問句:『咁祥哥呢?』夏蕙姨即刻答:『祥哥咪死咗咯!』我哋惟有即刻兜番話:『唔好意思,我哋係問祥哥啲身後事點?』跟住我哋收咗線之後笑到收唔到聲,估唔到佢真係喺電視機面前講咗自己個電話出嚟!」



王祖藍

「跟住我將呢件事講畀舅父聽,我舅父又打咗個電話一次,之後我再講畀湯駿業(歌手)聽,佢都未等我講完成個古仔已經即刻打電話喇,我都估唔到過咗咁多年,由十幾歲到廿歲喎,夏蕙姨都無轉過電話,而我亦都咁記得呢個電話,到依家我都背得出,真係好笑到爆炸,簡直係畢生難忘!有時見到夏蕙姨,我好想同佢講,我有打過電話畀你o架!」

王祖藍年少尋歡 玩謝夏蕙姨

自嘲體能差的王祖藍,最叻運動是踩單車。

王祖藍年少尋歡 玩謝夏蕙姨

王祖藍原來中學時曾玩電話整蠱夏蕙姨,相當調皮。

王祖藍年少尋歡 玩謝夏蕙姨

王祖藍雖是歌手,但就經常唱別人的歌曲,他大呻做唔番自己。

有好勝心無上進心

「我中學有個教唱歌嘅李老師好勁,佢可以教到一間村校嘅合唱團贏男拔萃。佢好黐線o架,以前教我嗰陣,真係晚晚都練到十點幾十一點o架。但嗰時我哋好勁,戰無不勝,跟佢嗰兩年我好開心,勁鍾意佢!但係到咗中二嗰年,佢突然之間決定去澳洲讀指揮,我聽到個消息後即刻喊到豬頭炳咁,我第一次咁唔捨得一個人,而且嗰個人只不過係飛去第二度啫。我記得佢宣布要走嗰陣,我哋成班由「choir(合唱團)」變咗「cryer(喊包)」 ,逐個衝出音樂室狂喊,大家都無辦法再唱落去,個情景好似做戲咁,所以我到依家都好記得個畫面。但奇就奇在個先生完全無喊,佢不嬲都好鎮定。」



熊黛林



王祖藍大談扮嘢秘訣,如扮熊黛林就要眼大到無focus。

「我同佢依家都有keep住見,我成日問佢我有無走音?因為佢好勁o架,六十個裏面邊個走音佢都聽得出!嗰時讀書,佢有提議過我考男拔萃,當時我心諗:『讀書唔好仲考男拔萃?』後尾我梗係無考啦,因為我想hea咯!我淨係鍾意比賽,我有好勝心,但係無上進心。」

唔怕扮嘢迷失真我

「話咗咁多當年,我都想講番其實今次新碟嘅主題係緬懷過去。雖然我都係歌手,但唔知係咪唱得人哋啲歌多,我登親台啲人都係叫我唱人哋嘅歌,好似陳奕迅、張惠妹咁,完全無人叫我唱我自己嘅歌!我想話我係歌手嚟o架,唉……好慘!真係埋沒咗……我連拍MV都覺得好迷失,明明自己係主角,但我硬係覺得仲係扮緊第二個人咁,完全唔似拍緊自己嘅MV,總之做唔番自己。雖然係咁,我依然好鍾意扮嘢,我覺得呢啲叫姣婆守唔到寡,扮女人我都鍾意,因為望到班師奶開心,我自己都會開心。」

「扮人有咩秘訣?要搵到個point,好似扮熊黛林咁,就係眼要夠大,所以我扮佢對眼大到無曬focus,好似盲咗咁。」

後記:大眾踩單車郊野上

當日與王祖藍的訪問地點是大埔海濱公園,碰巧有一群大埔教育學院的女學生踩單車路過,她們看到祖藍,即爭相要求合照,祖藍即有求必應,更與她們踩單車同遊海旁,兼齊齊向鏡頭做出勝利手勢,盡顯親民一面。說到踩單車,祖藍一樣有古仔講,他笑言當年的初戀,就是緣起自踩單車:「你睇我身形就知我體能幾差啦,嗰時成班人一齊踩,我永遠包尾,但我鍾意嗰個女仔唔單止等埋我,仲問我:『啲同學去到好遠,我哋使唔使追番佢哋?』我即刻神來之筆,問佢:『你畀我追,我咪唔使追咯。』跟住就追到喇。」

口述:王祖藍



.王祖藍年少尋歡 玩謝夏蕙姨
http://veryy8.blogspot.com/2012/12/blog-post_22.html
.王祖藍年少尋歡 玩謝夏蕙姨
http://veryy8.blogspot.com/2012/12/blog-post_22.html