2012年11月11日 星期日

祖兒浩龍遊韓 出櫃阿詩:唔關我事

video


祖兒浩龍遊韓 出櫃阿詩:唔關我事

阿詩出櫃 祖師遊韓:唔關我事

日前高登天後瓊姐發功,踢爆容祖兒與劉浩龍(師兄)遊首爾預支蜜月,昨日再有讀者爆料,原來祖兒媽亦與同性密友關月茵到了韓國度假,一行四人玩得開心,未知祖兒舊愛何韻詩是否受到刺激,昨大膽「出櫃」,並表明不關心祖兒、師兄去旅行,祖兒、阿詩,從此真正各走各路。



【今日我至激】何韻詩終於出櫃,唔知佢係咪受到舊愛容祖兒同男友劉浩龍去旅行嘅刺激,於是企出嚟公開自己嘅性取向呢?

容祖兒與劉浩龍日前被踢爆拍拖去韓國旅行,昨日有讀者報料,指祖兒媽與同性密友關月茵也同行,未知是否因而刺激了阿詩的死穴,抑或阿詩勇敢面對自己性向,她昨日隨早已出櫃的黃耀明參加同志大遊行,並正式出櫃,是名人趙式芝之後,首個公開同性戀身份的香港女藝人。

祖兒歌曲伴出櫃

在遮打花園參加完遊行的阿詩,被問到知不知舊愛祖兒跟男友師兄蜜遊韓國,阿詩說:「唔知,我冇留意呢方面。」現在知道了可有不開心?阿詩坦言:「都唔關我事,正如你問我陳山聰同何超雲去旅行,都唔關我事啦!」但祖兒是你好友?阿詩說:「我有好多朋友,邊個去旅行我都替佢哋開心。」而阿詩昨出櫃後,現場播放祖兒的《我的驕傲》,原來阿詩事前亦有跟祖兒提及出櫃一事。

對於阿詩出櫃,同行的黃耀明說替她開心,他說:「證明社會進步咗,其實一個進步社會唔需要講呢樣嘢,睇到社會有人歧視同性戀激發阿詩企出嚟講,我哋要求最起碼尊重,作為公眾人物要企出嚟。」梁漢文則在電話中說:「我知阿詩出席同志遊行,覺得最緊要佢自己感覺舒服,做朋友冇意見,當然支持佢。」黃偉文亦說:「有意義嘅嘢就鼓勵。」



容祖兒和劉浩龍被爆去了韓國旅行,兩人風流快活之際,亦是阿詩出櫃之時。微博圖片



新人Becky(右)與松岡李那昨齊出席活動,Becky否認與阿詩爸爸何德星(小圖)的緋聞。

新人否認戀詩爸

另外,阿詩爸爸何德星與新人Becky(陳靜儀)傳緋聞,Becky昨與松岡李那等在銅鑼灣出席時裝活動時否認其事:「我哋出席公司活動有其他人在場,只係交換卡片、傾偈同打招呼。」

採訪:王連連、魯萍

攝影:黃偉雄

上一則:林志玲回鄉謝恩師

下一則:吳綺莉被取笑夢遊車震



.祖兒浩龍遊韓 出櫃阿詩:唔關我事
http://hk8news-e.blogspot.com/2012/11/blog-post_5131.html