2012年11月10日 星期六

傳《雷霆》男女車震斷正

video


傳《雷霆》男女車震斷正

車震斷正 傳係《雷霆》男女

由林峯和徐子珊孭飛的無綫劇集《雷霆掃毒》剛於周日播出大結局,估不到還有花邊後續,前晚有消息指劇中有一對男女演員,近日在新界八鄉車震斷正,坊間傳出有三個版本,矛頭直指吳綺莉、鄧梓峰、黃子雄、官恩娜和MC Jin等,吳綺莉昨謂傳聞好笑,官恩娜也說:「唔係我。」

無綫劇集《雷霆掃毒》剛播完未及一周,前晚卻傳出該劇有一對男女藝人近日被爆車震,當中還出現三個版本,有傳是吳綺莉跟鄧梓峰、也有指她與黃子雄,另一版本則是官恩娜和歐陽靖(MC Jin),他們昨日先後否認。



無綫劇《雷霆掃毒》播完未及一周,卻爆出同劇男女演員車震事件。資料圖片

車內女子已脫短褲

有消息指新界北日前有一部衝鋒車夜晚經過八鄉七星崗巡更,發現一部七人車停泊路邊,車長安排警員下車用電筒向七人車廂照射,有指《雷》劇男女藝員在車上,當時女方短褲已脫到膝頭位置,男方則壓在女方身上,該對男女看見電筒光即尷尬穿回衣服,並向在場警員求情不要公開,據知當時警員只是向當事人口頭警告,放生兩人,事件前晚開始在網上瘋傳。



網上前晚開始瘋傳,有《雷》劇男女演員在車廂衣衫不整,被路過警員發現。



傳聞男女演員車震事件,在八鄉七星崗發生。

車震男女到底是誰?有矛頭直指兩對劇中男女,分別是52歲人夫鄧梓峰、47歲的黃子雄和39歲單親媽媽吳綺莉,以及30歲剛為人父的MC Jin和33歲的官恩娜。

吳綺莉昨日到商台開咪,離開時被記者追問車震傳聞,她笑說:「咁好笑,唔係啩,我同佢(鄧梓峰)唔熟,拍劇有合作,我都冇佢電話。佢係咪唔喺香港,我聽《雷》劇同事講佢去咗外景。」吳綺莉昨日在電台節目評男人,她認為鄧梓峰是哪種男人?她說:「我同佢交往僅止於開廠拍劇傾嚇偈,點知佢係乜嘢人?」吳綺莉強調只跟鄧梓峰同廠冇同車,她說:「係都只係同公司車外景。」

黃子雄:係未必會認

其後吳綺莉離開電台便獨自駕車去做運動,然後才返大埔汀角路寓所,她接受訪問說:「我同佢(鄧梓峰)關係只係TVB同事,私底下冇見面冇聯絡。」吳綺莉估計被人整蠱,她說:「我諗緊呢排係咪得罪人。」吳綺莉表示不認識貌似鄧梓峰的朋友,她指偶爾也有去元朗和粉嶺,她說:「我都係去騎馬。」



【警查車震男女示意圖】傳聞有衝鋒車途經八鄉七星崗,發現一部七人車停於路邊。



警員上前用電筒照射查看車廂,看到男女藝員在車內親熱,衣衫不整,二人尷尬穿回衣服。



男女藝員向警員求情不要公開事件。

黃子雄獲悉被指跟吳綺莉傳出車震,他昨在電話中說:「當然如果係我未必會認,我知嗰個一定唔係我。我哋戲中雖做一對,但唔係咁熟,傾偈佢都係講個女。」黃子雄表示就算去八鄉也只是拍外景,他相信女友不會誤會他。

鄧梓峰大前日已離港到英國拍無綫劇集《衝上雲霄II》,他昨日先透過短訊否認:「完全無可能,無同吳小姐有任何聯絡!請作古仔嘅人存厚德,唔好作咁離譜嘅嘢。」

鄧梓峰:唔做呢啲嘢

記者昨午致電鄧梓峰,他勞氣說:「好離奇,我同吳小姐唔熟,淨係拍嗰幾場戲傾嗰幾句,我哋都冇聯絡。我從來唔會做呢啲嘢,邊個傳出來,我歡迎佢拎啲證據同我對質。」鄧梓峰表示太太會信任他,他續說:「我怕件事影響屋企人,我咁啱出咗去拍嘢,令我心掛掛。」鄧梓峰不甘好老公形象受損,他說:「俾我知邊個傳出,我實告上法庭。」擁有小型飛機執照的鄧梓峰表示,平日就算到石崗揸飛機,僅限於日間。

官恩娜對於被傳跟MC Jin有車廂親密行為,她昨日在電話堅決否認:「一百巴仙唔係我,我冇保母車,連八鄉喺邊都唔知。我冇劈腿,唔會做啲對唔住男友嘅事。」MC Jin助手昨回覆指他上月底已返美探妻兒,下月初才回港。

《雷》劇男主角林峯正身處內地開工,其經理人Candy昨日代為澄清說:「林峯一直喺內地工作,直至日前返港後都係從早到晚工作,根本冇時間出外。」黃智賢昨日也說﹕「係咪有人惡搞?我唔會去八鄉談心,只會同太太留喺屋企。」近日忙開劇的何傲兒昨日說:「我呢排冇去元朗,一定唔係我,加上我會對自己行為檢點。」苗僑偉昨日也回應:「冇聽過呢件事,我最近冇去八鄉,又唔係拍嘢,無端端點會走去嗰度。」徐子珊說:「我冇聽過呢啲事,不過我覺得唔會係真,只係傳聞啫!」

採訪:丁寧

攝影:黃曉程、黃偉雄



單親媽媽吳綺莉昨日離開商台時,否認是車震女主角。

《雷霆》演員逐個捉

今次在WhatsApp及網上瘋傳有《雷霆掃毒》男女演員在八鄉路邊車震,一眾劇中演員即成為嫌疑人物。

男演員:林林峯、苗僑偉、歐陽靖、鄧梓峰、黃智賢、郭政鴻、林子善、黃子雄

女演員:徐子珊、官恩娜、何傲兒、吳綺莉、張嘉兒、姚瑩瑩、樊亦敏、林秀怡

下一則:酒店保安升級 兄弟團抵埗晶剛今南沙宴高官



.傳《雷霆》男女車震斷正
http://hk8news-e.blogspot.com/2012/11/blog-post_1621.html