2012年11月9日 星期五

[忽然1周]全民選視帝 惡鬥票王林峯 黎耀祥加簽兩年換獎

無綫睇好我!(真實對白)


滾熱辣

全民選視帝 惡鬥票王林峯 黎耀祥加簽兩年換獎

2012年11月09日

台慶頒獎禮下月殺到,視帝視後戰如箭在弦。今年視帝之爭尤其激烈,一直飲恨視帝寶座多年的無綫親生仔林峯,終憑《雷霆掃毒》突圍。不過一山還有一山高,剛播的《大太監》首集高開 33點,兩屆視帝黎耀祥緊貼追上。

視帝一戰,估計是黎耀祥與林峯之爭。無綫唔死心,今年台慶頒獎禮再玩「全民投票」,造就 fans超多的林峯被睇高一線。剛滿約無綫的黎耀祥亦不會坐以待斃,於此敏感時期加簽兩年部頭約定無綫,難怪他信心十足說:「獎邊有得讓㗎!我知無綫睇好我!」

放大圖片

《大太監》中,黎耀祥與米雪鬥戲連場,不少網民讚黎演技細膩,奪獎在望。

獎項從來冇人嫌多,已屬兩屆視帝的黎耀祥,於剛播出的台慶劇《大太監》中,以近似柴九的圓熟演技,演活李連英於清宮未紅前的辛酸,獲得觀眾認同。劇集的結局篇,正是台慶頒獎禮舉行之時, timing食到正,視帝寶座幾乎唾手可得。他說:「我都攞過兩次,但如果真係再攞到,咁就開心過中六合彩喇!」

造就林峯攞獎

不過黎耀祥奪獎之路並非他想像中平坦。事關今年台慶頒獎禮大改遊戲規則,並非如往年一樣由內部高層欽選,而沿襲今年港姐的「失敗」一人一票投選機制。既然觀眾有得揀, fans人多勢眾的林峯,自然勝算較大。知情人士說:「呢個玩法睇落公平,但一眼就知無綫根本就想用呢個方法令林峯當選。」

其實即使內部欽點林峯攞視帝亦不無道理,皆因他在《雷霆掃毒》中的表現的確不俗,動作場面又親自上陣,可惜《雷》劇結局犯駁,被網民狂轟,拖累林峯選戰前失勢。對於攞獎信心,林峯說:「如果可以攞獎,當然開心啦!但我拍嗰陣從來冇諗過係咪用嚟爭視帝。不過我班 fans都會投票撐我。」

放大圖片

林峯於《雷霆掃毒》大結局中開槍射殺苗僑偉卻不用坐監,惹來網民不滿,拖累他奪獎機會。

放大圖片

fans會撐我!(真實對白)

黎耀祥和林峯均為今屆視帝大熱門,二人為奪獎而各自出招,實行各不相讓。

視帝前瞻

據知無綫已經擬定今屆視帝候選名單,除黎耀祥和林峯外,還有以下四位候選人俾市民投票。不過觀乎形勢,以下四位似乎陪跑居多。

陳豪 冇戲勢

《天梯》中的陳豪演技未算驚喜,勝在老妝搭夠,加上他近年專注與陳茵媺拍拖兼開咖啡店,冇曬戲勢啦!

劉松仁 黑馬

擁有神級演技的劉松仁,於《名媛望族》周旋五個女人中,表現恰到好處,被喻為黑馬。不過松哥是英皇旗下,攞獎機會渺茫。他說:「人怕出名豬怕肥,我淨係享受做戲,其他嘢唔諗!」

鄭嘉穎 分豬肉

上屆視帝鄭嘉穎,今年憑《怒火街頭 2》 law霸一角入圍,演繹熟口熟面。加上他將重心投放內地,攞豬肉獎「微博人氣大獎」就最啱數。

馬國明 錯 timing

上位小生馬國明憑《 On Call 36小時》人氣急升,可惜劇集年初播出, timing完全錯曬,難怪他說:「個劇播咗咁耐,觀眾嘅熱情冇曬啦,我平常心看待,冇獎冇所謂。」

黎耀祥講掂數

林峯開到口要獎,黎耀祥即使演技有幾爐火純青,也難敵票王林峯。但你有張良計,我有過牆梯,據知剛約滿無綫的黎耀祥,早前就加簽兩年部頭約,以誠意向無綫表明絕無離心。知情人士說:「其實無綫不嬲想簽祥仔做親生仔,但祥仔堅持經理人由佢老婆擔任,所以一直同無綫維持部頭合作形式。不過祥仔勤力過好多無綫親生仔,呢兩年已幫無綫拍咗幾套劇。所以祥仔肯續多兩年,無綫自然識做!」

據知黎耀祥續約並非冇條件,他曾抱怨無綫唔肯放期讓他拍內地劇搵真銀,因此傾約時已講掂數,幫無綫多拍兩套劇後,便返內地逗留八至十個月銀。對此黎耀祥直認不諱,他說:「以前一劇接一劇,想出去搵錢都好難夾到時間,之前我拍落嗰啲,睇怕都夠存貨播映喇啩!」

與無綫傾掂數,黎耀祥對爭視帝充滿信心,他說:「嘩!獎項嘅嘢冇得讓㗎!我知無綫有好多人睇好我,我一啲壓力都冇。不過阿峯表現都好好。」據知黎耀祥和林峯勢必瓜分視帝和「我最喜愛電視男角色」兩獎,其他小生唔恨得咁多。

無綫今年破天荒搞一人一票選港姐,更送房車提高票源,可惜電腦未能支援,令民選失敗收場。發起人兼無綫綜藝科總監餘詠珊,坦言汲取教訓,決心令今屆視帝視後是民意所依歸。

四年拍 331集劇

09年憑《巾幗梟雄》榮升視帝的黎耀祥,可謂任勞任怨,加上無綫正值小生荒,計埋年底和明年二月開拍的兩套新劇,四年間就拍了 331集劇,終年無休,難怪他呻冇得搵真銀。

下周劇情搶先睇

台慶劇《大太監》本周開播已好評如潮。黎耀祥飾演的李連英,頭幾集只屬紫禁城內一個毫無勢力的閹人。不過下周劇情開始進入高潮,黎開始躋身米雪左右,漸漸成為後宮中的「大太監」。

15/11第 10集 慈禧踩單車

原本一直抗拒與好友曹永廉一同侍候米雪的黎耀祥,奉旨入長春宮後,開始與西太後建立起緊密的主僕情誼。

放大圖片

米雪胞弟在宮外拈花惹草而臭名遠播,搞到米雪母親梁舜燕激到暈咁滯。黎耀祥隨即諗計安撫米雪。

放大圖片

為了番米雪開心,黎耀祥深夜教米雪騎洋人單車,主僕情誼從此展開。

16/11第 11集 邵美琪大反擊

米雪和邵美琪表面相處融洽,但暗地裏卻恨不得對方死。邵美琪恨心中所愛六皇爺張國強情傾慈禧,於是向天發誓自己要做真正高高在上的太後,鬥垮米雪。

放大圖片

邵美琪聽聞張國強患上天花,隨時有生命危險,於是徹夜跪拜神前,望他平安。

放大圖片

邵美琪得悉張國強已無恙,立即趕去探望,但估唔到米雪早已到場,條氣當然唔順。

放大圖片

邵美琪不忿張國強要事事聽從米雪,於雪地中狂哭,更當天發誓:「我先至係真正嘅太後,至高無上,我唔要再做人傀儡。」部署反擊米雪。

14/11第 9集 小皇帝險死

米雪對小皇帝管教甚嚴,搞到小皇帝寧願黐邵美琪。小皇帝頂唔順米雪,學人玩離家出走,於是玩出禍。

放大圖片

邵美琪痛錫小皇帝,為怕觸怒米雪,而暫時鎖住皇帝,唔想米雪發現,豈料小皇帝打翻油燈,幾乎葬身火海。

放大圖片

李連英黎耀祥想起小皇帝喜歡孫悟空大鬧天宮故事,遂到藏書閣找他下落,更及時救出小皇帝,米雪自此看重黎耀祥。

12/11第 7集 曹永廉被擒

身為太監本應無情無慾,但飾演慈禧近身太監安德海的曹永廉,將會與飾演妓女的蔣家旻發展一段為世不容的感情。

放大圖片

曹永廉到妓寨尋找流落風塵的失散親妹,卻遇上妓女蔣家旻。蔣以為曹是富家子,於是灌醉曹,並主動擒啜他。

放大圖片

蔣家旻情挑曹永廉,準備摸他下身時,曹卻立即彈起阻止,對自己是太監身份一事甚為緊張。



.[忽然1周]全民選視帝 惡鬥票王林峯 黎耀祥加簽兩年換獎
http://hk8news-e.blogspot.com/2012/11/1_9.html