2012年10月10日 星期三

[FACE]小報告 明星開鋪潮 梁烈唯賣點心掘金

唯唯親力親為,唔使拍劇便會落鋪打點及招呼客人:「但我最怕做收銀,計數好差!」記者考他,客人食咗$48.5,畀一百蚊,找幾錢?唯唯計了十秒才答:「五十一個半。」答對,但太慢囉。


真面目

小報告 明星開鋪潮 梁烈唯賣點心掘金

2012年10月10日

做藝人有名但未必有利,唱片式微、做電視台打份工想發圍更加有難度,所以好多藝人實行開鋪做生意,勝在靠自己生招牌容易吸客兼搵投資拍檔,實行自己做老闆搵第一桶金。

近年拍劇當紮的梁烈唯、林子善同「美女廚神」小儀都進軍飲食業;港男高鈞賢、舞王狄易達就設校授徒。做藝人唔長久,有實業揸手點都安心啲嘅!

皇國點心

地址:旺角黑布街 15號地下

投資: 170萬

每月盈利:$96,000

放大圖片

唯唯話最怕飲茶要等位,所以開點心店方便顧客,更主力推介懷舊點心,鵪鶉蛋燒賣、雞球大包、牛肉燒賣等都有得食。

放大圖片

客人謝小姐(右)認得梁烈唯鬼咁開心,並不忘畀意見:「如果多幾款茶揀嚇更加好。」唯唯即時話會考慮。

放大圖片

旺角區有幾間類似皇國點心的新式點心店,競爭好大,唯唯話:「最緊要食物質素高,邊個 artist宣傳都唔係重點,次要係服務要好。」

無綫上位王梁烈唯(唯唯)近期入股朋友開設的點心店,聲稱開業投資要成 170萬,他說搞飲食是他的夢想:「夢想係搞私房菜,每晚只做一枱客,自己煮,有機會我都想讀中華廚藝學院,學嚇啲正規手藝!」

未入股前,梁烈唯先在表哥的茶餐廳做樓面學嘢,偷師成功自己做老闆更加得心應手。「做茶餐廳好易俾人穿櫃桶底,啲數成日唔啱,聰明嘅老細唔使同夥計拗,轉曬用電腦入單就冇得出蠱惑。另外買手(買食材員工)亦好易出事,一係買得唔靚,或者買啲嘢好貴,可能收咗人哋傭,所以一定要請啲信得過 嘅人做。」

孭住 TVB藝人身份,唯唯話要更加小心。「藝人搞生意有辣有唔辣!生意係會多咗,但如果有啲唔好 嘅新聞就會直接影響生意,啲嘢食壞人更加首當其衝。」

林子善顧客大曬

放大圖片

子善拍檔本來想開茶餐廳,但子善覺得周街茶餐廳冇得做,冰室就有特色好多:「我好保育 嘅, 啲懷舊 嘢應該留低, 啲客食飯飲杯 嘢都有 feel啲啦!」

林子善同《熱浪球愛戰》導演鄧東明合資,今年 8月底喺港島大坑開龍鳳冰室,炒蛋、雪糕紅豆冰好食到街知巷聞,開鋪未夠兩個月已接近回本。

但開鋪初期接過唔少投訴,林子善說:「有個客埋單時同我講:『 啲紅豆硬過你條命喎』,有 啲就投訴 啲飯太多水,我咪 喺個客面前倒曬去再煮過囉,我情願 嘥少少 嘢,但留番我個客。」

喺 TVB日日對於班姐仔兼高層,亦訓練林子善對客的 EQ,子善笑笑口話:「我日日對住班阿哥阿姐,個個有性格㗎,我連佢哋都冧得掂,其實對客一樣,最緊要滿足佢哋要求啫。藝人身份令我搵到錢,亦應分承受番更多壓力囉!」

龍鳳冰室

放大圖片

子善初初覺得在大坑開冰室有風險,但做落發現好多食客非富則貴,有些則是來看明星的。與拍檔每人投資 60萬,計落每月已有錢賺。

地址:大坑浣紗街 6A地鋪

投資: 60萬

每月盈利:收支平衡

唯唯親力親為,唔使拍劇便會落鋪打點及招呼客人:「但我最怕做收銀,計數好差!」記者考他,客人食咗$48.5,畀一百蚊,找幾錢?唯唯計了十秒才答:「五十一個半。」答對,但太慢囉。

小儀人肉米奇

放大圖片

小儀受訪當日親手包沙葛餃餵客人食,熟客 Ricky話:「附近冇乜車仔麵檔,個個星期 嚟食幾餐 㗎!小儀手勢幾好, 嚟到見到佢幾開心喎!」

小儀今年 4月與友人在佐敦合資車仔麵店,是她首次經營飲食業,她說:「有個朋友十年前同我講:『你笑得幾多年 吖?幾廿歲為嚇日後啦,你死好命至仲 喺度捱緊!』我一直記住㗎。」

其實麵店是佐敦老字號,但曾因加租迫遷到後巷,小儀和朋友就睇準時機入股,在廟街找到鋪位重新開業,舊老闆兼廚師繼續坐鎮。

「我 哋增加 咗好多特色食物,好似竹炭法包蝦多士、瑞士汁雞翼;而車仔麵會 keep住水準,長遠呢類食物留得住客嘛。」小儀除了幫手鑽研美食,另一任務是同客人 social:「我係米奇老鼠專同客影相。」

麵麵店

放大圖片

麵麵店雖然是新鋪,但裝修是參照七十年代食肆,長木 枱木椅好有懷舊味道。

地址:佐敦廟街 274號地下

投資: 30萬

每月盈利:$30,000

突擊試食

明星開食肆會唔會好睇唔好食?本刊就派出兩名素人試食團 Jack同 Vicky,突擊試曬三間食店,睇嚇佢 哋係咪真材實料!

放大圖片

Jack

龍鳳冰室 嘅餐肉蛋米佐治最正,蛋好滑、三文治又夠厚,薯條就普通咗啲!

麵麵店 嘅麻辣豬雜撈冇得頂,麵身香又煙靱但嫌唔夠辣!

放大圖片

Vicky

皇國點心叉燒酥好鬆化,叉燒唔太肥 啱女仔食。

麵麵店 嘅竹炭蝦多士黑色好特別,蝦膠彈牙夠新鮮!

放大圖片

蛋治正

放大圖片

靚叉酥

放大圖片

撈麵掂

放大圖片

彈蝦膠

慘蝕收場

王祖藍唔識做生意

10年王祖藍與趙雪英等合資在尖沙咀開甜品店「心飴」,可惜蝕本收場,祖藍曾灰心咁話:「直頭係生意失敗。」相信唔敢再搞生意。

唯唯親力親為,唔使拍劇便會落鋪打點及招呼客人:「但我最怕做收銀,計數好差!」記者考他,客人食咗$48.5,畀一百蚊,找幾錢?唯唯計了十秒才答:「五十一個半。」答對,但太慢囉。

成功人辦

Bob 2年開 3鋪

放大圖片

一向搞笑的 Bob喜歡落鋪 sell客,有客人要合照, Bob都會順帶 sell:「買 啲戴嚇啦,戴起成個靚曬啦!」落力過 sales。

一向有做開潮服生意的 Bob(林盛斌)今年 5月再於大埔超級城 A區開首飾店 NATKIEL,又在油麻地租百多呎寫字樓出租, Bob話:「時裝店賺到錢用嚟投資其他嘢,錢搵錢,生意至會愈做愈大嘛!」

除咗搞食肆,有人亦諗新搞作,如高鈞賢便剛開了一間用英文教跳舞學校,獨市生意實行搵細路錢。

教學組

高鈞賢獨市生意

高鈞賢今年 8月中獨資開設藝術學院,特別之處是以英語教授話劇、跳舞等,非洗腦而又令小朋友活學英語,全港獨有。

初做老闆的高鈞賢話:「我好細個已鍾意做生意,小學時媽咪整壽司畀我帶返學,我就 2蚊一件賣畀同學;幾歲大 喺加拿大讀書時有 啲 open sale,我 喺屋企門口賣我 啲舊玩具,記得塞 咗個機械人玩具畀鄰居小朋友,等佢嗲 哋畀錢。」

在加拿大約克大學主修 Marketing的高鈞賢,開學校是他的心願,入娛樂圈後更令他心鬱鬱:「好想將入行學到 嘅 嘢,好似演戲同創作力咁,教畀小朋友。好似我拍劇要死背劇本,但如果自己鍾意做呢樣 嘢就會背得開心,我就係要教小朋友學識 enjoy,訓練自信心又學到英文,直頭係另類補習方法。」

放大圖片

高鈞賢認為香港社會識英文好重要,他的藝術學院採用西方教學,吸引不少外籍家長為子女報名,訪問當日幾位學跳舞的學生都是日本人。

放大圖片

高鈞賢用自己名氣宣傳學校,又親自洗樓派傳單;每堂學費$200,開業一個月已收生 25名算唔錯:「個商場靜,但呢區中產家庭多,肯花錢培養子女,考慮過將軍澳,但租金太貴,呢度租金連雜費只係 3萬,一年後應平衡收支。」

Steps Stage

地址:海逸道 8號海逸坊 142號鋪

投資: 40萬

營業額:$60,000

唯唯親力親為,唔使拍劇便會落鋪打點及招呼客人:「但我最怕做收銀,計數好差!」記者考他,客人食咗$48.5,畀一百蚊,找幾錢?唯唯計了十秒才答:「五十一個半。」答對,但太慢囉。

狄易達請學生出騷

狄易達跳舞勁,入行以來一直有在大埔、屯門等新界區的中、小學及社區中心教舞,年半前與朋友合資在油麻地租千呎商住單位,裝修成排舞室,初期出租給 band友及藝人排舞,後來發覺為唔到皮。達仔解釋:「週末週日好旺,諗諗嚇不如用 嚟教學生,每個鐘 嘅收入應該好過租場。」

達仔於是利用 facebook及微博宣傳,又趁在學校及社區中心表演時宣傳一下,極速吸 200學生!達仔仲有一招撒手 鐧吸客:「跳得好 嘅學生會被挑選出騷,去到 TVB、電台係好難得 嘅機會,超過 100個學生出過騷喇,有 啲仲有演出費添,呢點係我 哋 嘅優勢!」請學生出騷又可慳番請 dancer費用,一箭雙鵰啦!

放大圖片

雖然開跳舞學校,但狄易達不會任教,他解釋:「我時間少,如果教一班唔教一班,學生會唔高興,又怕會話我偏心,係咪佢跳得唔好,咁不如請其他老師教。」

放大圖片

學生跳得好會被挑選,在商場騷甚至 TVB音樂節目伴舞,達仔覺得對十幾歲的初學者來說是難得經驗。

DaFactory

Dance Floor

地址:旺角彌敦道 552號

龍馬大廈 4樓前座

投資: 27萬 6千

每月盈利:$17,000

行行有星做

除咗飲食業同搵 𡃁仔錢外,其實班明星做生意足跡幾乎遍布各行各業,分分鐘幫襯咗都未知。

Toby搞大婚

iDreamation婚禮統籌

投資: 26萬 5千

梁靖琪 09年創辦婚禮統籌公司,幫襯過的藝人有洪天明、王浩信,即將拉埋天窗的錢嘉樂和湯盈盈等。「女仔都想要 dream wedding,中國女性更肯使錢同埋用心辦婚事,加上我 喺娛樂圈做,客人認得我會信任我。」

唯唯親力親為,唔使拍劇便會落鋪打點及招呼客人:「但我最怕做收銀,計數好差!」記者考他,客人食咗$48.5,畀一百蚊,找幾錢?唯唯計了十秒才答:「五十一個半。」答對,但太慢囉。

範振鋒拉上補下

MR.WEATHER

投資: 70萬

範振鋒 7年前開設輝叔牛肉火鍋店,兩年前同太太李思欣開設時裝店 MR. WEATHER,「 啲食材唔靚可以下一批換過,但係時裝唔好賣冇得掉 咗去。」好彩火鍋店早已上軌道,營業額達 30至 80萬,拉上補下。

馬德鐘信曬親戚

快意辦公室傢俬

上月馬德鐘聲稱以全副身家與哥哥合資買雙連鋪位,主打辦公室家具。不過本刊發現該家具店老細另有其人,馬德鐘回應時說:「間鋪係我太太 嘅阿哥同阿嫂名,佢 哋 喺呢行做 咗好多年,而我好信任佢 哋。其實我今次真係全副身家放曬落去。」



.[FACE]小報告 明星開鋪潮 梁烈唯賣點心掘金
http://hk8news-e.blogspot.com/2012/10/face_3718.html