2012年10月1日 星期一

田蕊妮有錢冇幸福:我想離婚!

田蕊妮慶幸當年沒有在老公低潮時離開,現在生活非常美滿。


田蕊妮有錢冇幸福:我想離婚!

夫妻本是同林鳥。今年結婚七周年的田蕊妮,承認曾想離開杜汶澤,但非因大難臨頭,又或發現有小三才各自飛。而是當身邊男人名成利就後,兩人的幸福距離竟漸行漸遠。一連五日,田蕊妮在本報盡訴女人心經,包括工作、婚姻等點滴。

哈哈!我真係好崇拜好愛杜汶澤o架!今年結婚七周年,佢仲親自下廚整咗個大餐我食,呢啲生活上嘅小情小趣,已經令我好感恩,我亦唔會再記住當年畀我發現有第三者呢件事!首先澄清,我向來都唔會check佢電話,只係女人直覺,嗰輪感覺上係距離我好遠。



田蕊妮慶幸當年沒有在老公低潮時離開,現在生活非常美滿。

直至有次同成班人食飯,突然間有人SMS佢,佢咁啱去咗廁所冇拎電話,我只係習慣,冇心之下幫佢望一望,就見到有個親暱短訊。短訊內容係咩唔想講,但當然唔會開心啦!當阿澤返埋位,我只係講:「有SMS搵你喎!」佢望一望部電話,即刻知自己賴咗嘢啦!食完飯一上車,大家當然會嘈起上嚟,最後佢有氹番我。

「做乜嘢都驚會影響佢」

我係好善忘,我最後決定咗唔走,就唔會拎番呢單嘢出嚟繼續鬧佢。我愛佢當然因為佢charm,任何一個人都會有異性喺身邊出現,以前我會認為係啲女人衰,但依家覺得係睇佢有冇定力。如果佢選擇去做就要承擔後果,咁就OK,Let Go!我相信佢識得諗,同埋冇得擔心。好多嘢未發生,冇得擔心咁多,依家呢一刻開心就夠。

杜汶澤與無數女星合作,雖然甚少傳緋聞,但原來他曾偷食被老婆發現。

杜汶澤與無數女星合作,雖然甚少傳緋聞,但原來他曾偷食被老婆發現。

兩公婆性格大情大性,天生一對。

兩公婆性格大情大性,天生一對。

杜汶澤常常炮製美食冧田蕊妮。

杜汶澤常常炮製美食冧田蕊妮。

杜汶澤田蕊妮兩人今年結婚七周年,經歷了不少風雨。

兩人今年結婚七周年,經歷了不少風雨。

反而我最想離婚嘅時候,唔係因為有小三,而係有段時間,真係同佢溝通唔到,有錢時真係唔快樂!但如果之後唔係有低潮,我諗我哋已經離咗婚。當年佢好成功時,個個都走嚟話:「阿田,叫你老公改嚇!唔好咩都講到咁大!」我知大家係為阿澤好,但任何人點講都好,只有佢自己想改先會改。我最唔開心,係大家之間基本溝通都好迷失!身為太太我應該做啲咩去配合佢?咁講怕唔怕令佢唔好?點著衫先唔會影響佢呢?我真係好驚!做乜嘢都驚影響佢!

同佢傾偈,又完全傾唔到,我話佢知有咩唔開心,佢又好似聽唔入耳咁!兩夫妻好似陌生人,個感覺好迷失、好疏離。當時我真係想走!有日坐喺廳,喺度諗:「如果今日有人話我同佢嘅緣分到此為止,咁就好嘞!」我試過搬去酒店或去朋友屋企暫住,但絕對唔敢返娘家。因為父母初時都反對我同佢一齊,我唔想屋企人知,怕難修補。不過我好小女人,過兩日又返去。

「呢個時候離開佢好慘」

直至有唔少負面報道湧埋阿澤到,我開始諗,我係佢唯一信任嘅人,如果呢個時候離開佢,佢會好慘,所以選擇留低陪佢一齊面對。最初戥佢唔抵,叫佢出嚟澄清,包括傳佢話吳君如生仔冇屎忽,又傳佢又有賭債。我好肯定阿澤唔會咁講,同我一齊冇賭過。但阿澤話唔澄清,佢好有智慧咁話:「咁樣寫我,大家都係打份工啫!信咪買囉!一定係人哋覺得我係有問題先至咁寫!」

「買風水物品闢是非」

阿澤有好多負面新聞,當時我唔知點幫佢,我係小女人,惟有走去拜神或買風水物品幫佢闢是非,逐漸接觸到寧波車。接觸多咗,聽多咗簡單做人處事道理,原來好多簡單嘅道理係遺忘咗。2008年年尾我真正皈依,初時學打坐,一坐低唔夠五秒,就會起番身,諗好多無謂嘢。人原來諗太多,未試過心閒。依家我同阿澤有共同信仰,令我哋相處更平和。

文:專案組

攝:劉智源

服裝:Zadig & Voltaire

場地:L’hotel Island South

阿澤多女埋身唔抗拒

身為愛妻號的杜汶澤直言,當年田蕊妮跟他一起可以「淒涼」來形容。他說:「老婆當然係最大受害者,我掂嗰陣好花弗兼爛玩!尤其你紅時,一定多女人埋身,來自五湖四海,多啲嚟密啲手唔會抗拒。但嗰幾年又玩又使錢,其實係唔開心。佢嫁我時其實真係可以退休,我又搵到錢,日日過闊太生活。但係大家距離愈來愈遠,溝通唔到,到我唔掂時佢又要同我捱,你話佢係咪好慘好淒涼?」

田蕊妮大讚杜汶澤細心,很懂得照顧她。

田蕊妮大讚杜汶澤細心,很懂得照顧她。

阿澤慶幸現時兩公婆找到真正的幸褔,閒來談宗教談生活或親自下廚,安坐家中也是幸福。他說:「娶到阿田係我一生最啱嘅選擇!」

老公細心溝女最叻

好奇怪,阿澤真係冇表達過會擔心我會有狂蜂浪蝶。如果我同其他人拍親熱戲,問佢個心有冇乸住,會畀佢話黐線!好似著衫咁,阿澤會話:「你咁後生,有身材應該畀人睇嚇啦!」又或者話:「你以前著衫好大膽,結婚之後都可以o架!」

其實阿澤溝女好叻,細心過我,仲好鍾意搞驚喜浪漫。如果我喺屋企,佢一定會早過我起身,親自煮早餐畀我食,仲要煮完拎上床,名副其實係breakfast bed,好似拍荷里活片咁。

平時大家都會臨瞓睇書,阿澤睇好多,但我又好懶睇,所以會問:「老公!今日講咩bedside story我聽。」有時大家傾開偈會隨時傾天光。今年結婚七周年,連埋拍拖大家一齊十三年,阿澤畀驚喜我,整咗成枱餸畀我食。呢啲小情小趣,買幾多名牌都冇用。經歷咁多嘢之後,佢係一百分老公。下一世,問我想唔想同阿澤做番夫妻?我會覺得大家會結合咗,做同一個人!



.田蕊妮有錢冇幸福:我想離婚!
http://hk8news-d.blogspot.com/2012/10/blog-post_9201.html