2012年9月9日 星期日

田蕊妮幸福背後:我遇見小三

田蕊妮(右)跟陳嘉容老友鬼鬼,無所不談。


田蕊妮幸福背後:我遇見小三

近年「小三」這名詞,在娛樂圈屢見不鮮,也許每段愛情故事,「小三」總會輕輕擦身而過。陳嘉容(Eunis)今次請來田蕊妮(阿田)作客,只因阿田與杜汶澤的幸福婚姻中,也曾經歷這種痛。阿田直言小三防不勝防,關鍵在於另一半有最終選擇權,亦要學會承擔後果。



田蕊妮(右)跟陳嘉容老友鬼鬼,無所不談。

陳 = 陳嘉容 田 = 田蕊妮

曾嗌分手

陳:前排睇報紙,阿澤自爆婚前被你懷疑有小三?

眾人早前為宣傳新片拍下搞笑相,田蕊妮作狀扭阿澤耳仔,在旁的DaDa一臉無辜。

眾人早前為宣傳新片拍下搞笑相,田蕊妮作狀扭阿澤耳仔,在旁的DaDa一臉無辜。

田蕊妮與陳嘉容盡訴對愛情的領悟。

田蕊妮與陳嘉容盡訴對愛情的領悟。

田:唔係懷疑,係直情有第三者!嗰時我同杜先生仲拍緊拖,有一晚有個人send短訊嚟,唔知點解突然有個直覺叫我睇,結果真係出事!當時我梗係又傷心又意外,於是講咗好多傷害佢嘅說話,亦講過分手!

田蕊妮與陳嘉容

田蕊妮與陳嘉容

阿田與阿澤現今非常恩愛。

陳:你冇畀機會佢解釋?

田:當時個人好亂,亦都聽唔入耳,我鬧佢都係用把口傷害佢,佢係用個心傷害我!後尾我冷靜落嚟,諗番喺娛樂圈接觸嘅人真係幾多,有能力嘅人都吸引到異性埋身,睇嚇自己夠唔夠定力;如果連異性都唔想埋身,即係你唔夠吸引力喇!後來我都同杜先生傾,最後選擇權都喺佢度,後果亦係佢自己承擔。

陳:我聽過唔少女性朋友,都唔好彩畀小三搶走男友,你覺得要點提防?

田:其實冇得講o架,個個例子唔同,我亦唔係專家。不過我覺得要先處理好自己情緒先,要睇嚇同伴侶之間嘅關係。男人雖然對大胸女人比較好奇,有慾念好正常,有冇行動係另一回事。我同阿澤嘅相處之道係唔會管束對方,畀空間大家,如果成日諗住另一半會搞搞震,係同自己過唔去,變得唔開心。雖然我都唔敢保證同杜先生可以走到尾,但係及時行樂係最緊要。

大病過後

陳:今年四月嗰時,杜先生患咗罕有怪病米勒費雪症候群,嚴重者會四肢癱瘓和窒息致死!

田:當阿澤話我知有呢個病嗰陣,我當然有少少唔相信,當時我喺內地拍劇,明明我走之前老公都好健康,雖然生老病死係老生常談,但係當自己個老公出事,三十幾歲人就有咁大病,真係好意外,失眠咗好一段日子,個腦不停諗啲負面嘢!

陳:你哋點去面對呢個病?

田:我唔係好識面對,但老公反而處理得好成熟,甚至安慰番我,當時我同佢講要即刻返嚟照顧佢,佢話唔使,因為最緊要係休息。呢個病會令佢視力出現重影,即係好似睇3D電影時冇戴眼鏡咁,佢講笑話冇嘢嘅,咪好似飲醉酒暈暈哋咁上下,但我心諗日日咁暈都好辛苦喎,好彩劇組都體諒我,畀我即刻返嚟睇佢!

陳:見到佢一定喊死啦!

田:返嚟見到佢已經安心好多,第一時間拖實佢!本來我唔想佢擔心,但最後都忍唔住喺佢面前喊,好彩佢依家已經好番,大家都更加珍惜相處嘅時間。

放低臭脾氣

陳:我知你近年跟老公阿澤學佛,對你嚟講有咩意義?

田:我其實由細到大都信佛,只係以前冇對佛學方面鑽研,依家學識唔好將耳仔當係眼,咁會影響思想,以前我都好執著、脾氣好差,依家學識點去放低。

陳:變咗一隻小綿羊?

田:其實我不嬲係綿羊,哈哈!我可以對一個人好好,會毫無保留,因為我覺得係種緣分!

採訪:呂曉風

攝影:吳文聰

場地:Zummer



.田蕊妮幸福背後:我遇見小三
http://hk8news-d.blogspot.com/2012/09/blog-post_3450.html