2012年9月15日 星期六

與栢芝關係好轉 霆鋒:為仔做戲

video


與栢芝關係好轉 霆鋒:為仔做戲

冰冰嚇鬼 霆鋒唔mind豬腩肉

英皇集團為慶祝踏入70周年,噚晚喺灣仔會展舉行晚宴,老闆楊受成率領旗下藝人謝霆鋒、容祖兒、古巨基和Twins等盛裝赴會,新加盟嘅影帝任達華同影後惠英紅同孫佳君等都有現身,就連劉德華、甄子丹、徐小鳳、張家輝、範冰冰、洪金寶同阿仔洪天明都畀面撐場,唐英年、李嘉誠、霍震霆、方逸華、賭王何鴻燊同四太梁安琪,仲有徐子淇同老公李家誠及老爺李兆基等政商名人都嚟埋,現場星光熠熠,衣香鬢影。眾女星都爭住拋胸搶鏡,其中範冰冰的紅衣look卻有點嚇人。



範冰冰呢個白面紅裙look唔係鬼咁靚,係鬼咁靈異至真。攝影:黃文偉



甄子丹(右)笑到四萬咁口嘅樣,同謝霆鋒cool爆簡直相映成趣。



拉姑(右)同婷婷以及未來女婿安志傑一齊撐場。



Twins嘅阿嬌(左)同蔡卓妍好似做左右護法咁傍住容祖兒影相。

「個心好噏」

霆鋒早前被拍到跟前妻張栢芝帶大仔Lucas遊水,霆鋒否認復合,佢話:「我講咗好多次完全係為小朋友著想,嗰日佢哋遊水,我有時間咪去,囝囝仲細,只想帶畀佢健全家庭。」對於栢芝腰間豬腩肉,佢力撐話:「佢唔係十八、九歲,佢又生咗兩個細路。」霆鋒直認同栢芝家關係好咗,Lucas仲試過問佢可唔可以留低過夜,霆鋒話:「聽到個心好噏,唔開心,家感覺舒服就OK,學校有時要影全家福,就算做戲都要影,一切以兩個仔為主。」



平日甚少出席應酬活動嘅劉德華,噚晚都單拖現身。



惠英紅噚晚超低胸晚裝赴會,搶盡風頭。



徐子淇同老公李家誠蹺實老爺李兆基(中),大曬溫馨。

英皇一姐容祖兒著住透視裝步入會場,佢大擦公司鞋話:「我諗住去到公司一百周年派對。」問佢中秋係咪同男友劉浩龍人月兩團圓?佢話:「我唔喺香港,唔答呢啲嘢,想低調啲。」

有雜誌偷拍到洪金寶喺北京密會北京影視學院女學生王沁宜,佢勞氣話:「娛樂圈做嘢要睇化啲,我同太太互相信任,唔通我唔可以同女性傾偈。」佢講到激動仲爆粗。

撰文:洪紅克



首富李嘉誠(左)畀面赴會,楊受成親自招呼。



六嬸方逸華喺李寶安陪同下出席晚會,但六叔依然冇影。



選特首失敗嘅唐英年都嚟湊熱鬧。

上一則:高登女神後浪推前浪 濕身香香嚇窒法拉

下一則:林志玲禁售胸器



.與栢芝關係好轉 霆鋒:為仔做戲
http://hk8news-d.blogspot.com/2012/09/blog-post_1893.html