2012年6月3日 星期日

KCHEK 唉依家啲情侶【影音】:KCHEK 唉依家啲情侶 KCHEK 唉依家啲情侶

13.jpg


唉依家啲情侶

希媛@Choco - 唉依家啲情侶 Feat K-CHEK

作曲:K-CHEK & HAYLIE 希媛

作詞:K-CHEK & HAYLIE 希媛













Haylie Verse:

岩岩識你覺得你幾好玩

識落左先知你好煩

去邊又問 同邊個又問

攪到好忟 你仲係到問

What? / who? / When? / where ?

係咁問點解 Why ? / why ? /

好似我老豆係到問長問短

你估 你係調查員逼我做問卷

幾時先問完 /吾好再兜圈

落一落街就話我去左玩

留係屋企就話我好嬾

困係間房/好似係監倉

對住四堵牆/仲有一床

去到邊都跟 /你好癡身

去廁所都跟 /你都癡根

Chorus:

你知不知

原來我是真的不想這輩子

日日在被你監視/有時只想一個人

原來我是真的不想這輩子

日日在被你監視/有時只想一個人

K-CHEK Verse:

你話你愛我究竟有冇愛過

係我聽錯定係你攪錯左

失蹤幾個鐘 / 究竟去左邊

電話打吾通 / 就話手機冇電

咁咋既大話係我先信

愛情係麻木已經到左癲峰

你估我吾知 /你D衰野

有時咋吾知/ 當睇吾到姐

放你係心中 先會咁心痛

對你既熱度 /吾係三分鐘

分分鐘需要你 /聽我電話

就算聽到你講既係大話

我聽到你把聲都吾算太差

知道你安全咁就得啦

只要你安全咁就得啦

Chorus:

你知不知

原來我是真的不想這輩子

日日在被你監視/有時只想一個人

原來我是真的不想這輩子

日日在被你監視/有時只想一個人