2013年11月27日 星期三

猜猜我是誰 MF,




石天欣學過芭蕾舞和多種舞蹈,可是在 TVB多年一直未有發揮機會。

小報告

猜猜我是誰

近年無綫劇經常被批劇情爛,但始終是免費娛樂,差極總有班師奶客,亦造就了一班演員名成利就。

大台做星易搵大錢,但一班奮鬥十幾年的演員仔可能仍籍籍無名,正如蘇基依然係蘇基,真名冇人會記得;又正如要不是 HKTV發牌冇望,亦冇人知道「港版半澤」是誰,雖然一樣叫不出他叫陸駿光……

叫不出的名字何其多,又如 TVB的永遠冇畢業的學生妹代表石天欣,靠被「姦」入屋;眾人阿女林秀怡要「全裸」爬窗; HKTV麥子樂演過「智障人士」、朱婉儀做「八婆」出曬位……一班無名演員,做一次英雄都好!

今年 21歲的石天欣,中五畢業後考入 24期藝員訓練班,入行 4年已經拍過 51套劇,大部分行行企企。近年觀眾最有印象相信是她分別在《仁心解碼 II》及《巨輪》飾演被強姦學生妹、但因為非經理人合約,始終得個做字,上週三( 20日)她接受本刊訪問時大吐苦水。

《巨輪》再中

在《巨輪》中同樣演學生妹又同樣被強姦,連石天欣自己都話:「雖然唔係好抗拒,但都想有啲新意。」

《仁心》被姦

在《仁心解碼 II》她演被姦女學生,石天欣說:「撞落地嗰下硬食,連攝影師都問點解冇軟墊?連條底褲都係臨時買咋!」

扮爛面

俾人強姦兩次又要在《萬凰之王》燒到爛面,石天欣都算無綫重口味代表。

維基制度好

林秀怡閒時會自己外出接 job:「做過主持、宴會唱歌、 countdown騷、婚禮主持等,人哋畀幾多錢咪收幾多囉。」靠 TVB實餓死。

「聽過有人要敲門同高層傾偈但我唔會咁做,如果演得好嘅梗係有好機會,但𠵱家唔係嘛,有時突然空降個人落嚟,一嚟就一線,你做咩都冇用!」

她又大膽力撐王維基的 HKTV:「我撐發牌畀王維基㗎!睇到佢制度好囉!乜嘢 under show啫?唔係演員搞出嚟,係你( TVB)唔畀嘢佢哋做咪 under show囉!王維基嗰邊就算冇嘢做成年都照出糧; TVB冇嘢畀你做,但(話)你唔夠騷喎,咩人嚟㗎?」

眾人阿女 林秀怡:搲撈都要講層次!

22歲的林秀怡 5年前入藝訓班,由於年紀輕,經常飾演囡囡角色, 10年在《女人最痛》增肥演百二磅肥妹嶄露頭角,同年處境劇《依家有喜》演秦沛和米雪女兒最為入屋,但當時月薪只得 7千,「我都唔記得做過人哋阿女幾多次啦!」

住天水圍公屋

林秀怡出自單親家庭,家住天水圍 300呎公屋單位,在惠康任收銀員只得 2千蚊月薪,由於母親有傷不能工作,她入 TVB後曾在尖沙咀日本餐廳做侍應幫補家計。

但林秀怡非常樂觀,上週二( 19日)接受訪問時表示從未擔心過:「還可以啦,我又懶得行街買嘢,齋食唔食得幾多。媽咪話係咁㗎喇,楊怡都捱 10年啦,我亦寧願一步一步嚟!」

她曾演過很多路人甲角色,但亦好開朗地說:「一兩年冇人認出唔出奇,行街都有人細細聲講:『呢! TVB嗰個呀。』間中有人叫得出我名已經好好,叫做有啲鼓勵,推動到我繼續做呢行啦。有時一套劇有人記得,梗係想有下一部延續人氣啦,但唔係你想就得,唔通同樂小姐講咩!」

半裸吊

《怒火街頭 2》中,林秀怡幾乎全裸跳窗,她說絕對沒有替身,但不太滿意網友批評她背部像男人。

想睇《警界線》

演過無數次囡囡角色的林秀怡,最令人記得的是《依家有喜》中飾演秦沛和米雪女兒。

直至去年林秀怡才有較重要角色,好似《怒火街頭 2》她演吸毒孕婦,被迫吞毒品運毒,又要全裸只用浴巾遮身爬窗,但見報一輪又沉寂下來,她說:「 TVB好多人,只好準備好自己再等一個機會,有人識得我哋只係有啲騷接嚇。𢱑撈我未去到有高層理嘅層次,嗰啲可能係主角層次做嘅嘢,我仲有 36層咁上下,都係等囉!」

她亦直言希望 HKTV有牌:「多個台睇嘛!我哋多啲競爭好似好啲。我有睇《警界線》幾好睇,想睇第二集㗎!但佢哋啲機又唔同,又可以慢慢拍。」

續約加$50

她又說前年王維基搶人, TVB就向她和藝訓班同學出招,當時他們尚有一年半合約, TVB就提出完約後再續約一至兩年,到時便可加 300蚊人工,大部分同學都就範,石天欣拒絕了,而最近傾續約時, TVB就稱 HKTV都冇牌,續約只加 50蚊人工,她也只好照簽。「我有做 part time,拍電影,亦有做電話調查員,上個月返 13日之嘛,份糧多過 TVB。」原來大家庭,只值 50蚊!

阿佘緋聞男麥子樂:有工開只因人工最平!

自問在 TVB收入低,麥子樂話:「就算同女友拍拖,一時時 AA制啦,間中佢請添,但女友覺得我一定 ok嘅,我想有發展至結婚。」

喺 TVB捱生捱死拍膠劇,前年王維基搞電視吹雞搵人,有班人為理想唔怕死轉投維基台,但如今維基台俾 689整死咗,成堆演員即變孤兒仔,其中亦有大班叫唔出名嘅綠葉,即使要望天打卦,卻從未要「愛回家」!

麥子樂 02年加入 TVB,上年 3月轉投 HKTV,在無綫年代多次飾演年青版劉松仁,而離巢前在《雷霆掃毒》演智障青年及《天梯》的細奀,演技都備受讚賞。

麥子樂與鄭俊弘屬多年老友,他稱曾向監製導演等力 sell鄭俊弘唱得,其後鄭俊弘有機演出《天與地》,證明無綫並不一定埋沒人才的。

麥子樂在《雷霆掃毒》演徐子珊的智障細佬被讚演技好,可惜當時他已決定離巢。

「未想返 TVB」

麥子樂承認當年考藝訓班是發明星夢,家族做船廠,家住大坑道一號的麥子樂以為可以紅到劉德華一樣;尤其藝訓班畢業後日日有劇拍衝昏了頭腦,原來 TVB的眷顧只是錯覺。他說:「我哋成班同學鬥多工開,做路人甲就以為自己好紅,後來至知因為係實習期人工最平咋!」

他無奈說:「喺 TVB一直都覺得心淡,但心淡時又有啲好角色做嚇。」他與鄭俊弘( Fred)是多年老友,對於老友一炮而紅,麥子樂有更深見解:「識 Fred時佢已經玩音樂夾 band,唔覺 TVB扼殺佢才華,只係當時冇《星夢》呢啲配套畀佢哋,監製知道佢識音樂,至會畀佢拍《天與地》,機會係畀有準備嘅人!」

而麥子樂 11年中決定唔續約,拍多兩齣劇集就離巢,打算跟朋友到上海學功夫及繼續演藝發展。誰知天意弄人,《雷霆掃毒》做智障細佬都唔及同阿佘傳緋聞爆,麥子樂避忌說:「同阿佘只係普通朋友,我唔想講太多,套劇出街後,咁啱 HKTV又搵我傾,主要係個製作質素畀到我好大信心,就決定唔去上海喇。」期望到 HKTV更有發展,可惜不獲發牌令他夢碎。「暫時仍未想返 TVB,遲啲再諗去向啦!」

阿佘攬攬

佘詩曼與麥子樂合作多次,年初被踢爆在筲箕灣食飯,再到大坑一杯雪糕兩份食,生日又同阿佘攬頭攬頸慶祝,但兩人只認是契姊弟關係。

總有出頭天

做 TVB藝員仔要捱窮又冇人識,但凡事有例外。在 TVB做了 14年的趙永洪和徐榮原來是打工皇帝,唔只有樓有車,身家仲令人羨慕。

趙永洪住凱旋門

趙永洪雖然入行以來都是做閒角,但自 07年演《同事三分親》至今年的《愛.回家》幾套處境劇,已經爆騷爆到七彩,收入亦跳升幾級,加上密密接商場騷做司儀,據知每月最高收入達 4、 5萬。今年 5月更以兩萬多元租住凱旋門約 700呎單位,雖然今年 4月他已離開《愛.回家》,但入屋程度令佢大把 job接:「我十幾年都爆騷㗎,外面都好多嘢做!」

徐榮揸三層樓

徐榮同樣入行 14年, 07年憑《同事三分親》中的「裘俊」入屋,之後 keep住月月爆騷,加上由於投資樓市有道,據知他現持有三個單位,分別於西環擁有市值約 450萬( 400呎)和 500萬( 500呎)單位放租, 05年結婚時再以 300萬買入馬鞍山一個 800呎單位自住,市值逾 650萬,合共接近 1,600萬,非常犀利!

八婆專家 朱婉儀:記得我係咖喱啡!

00年落選港姐朱婉儀曾經想過離開電視圈,但因渴望演戲而繼續做,但最失望是多年來冇人識,她說:「搭車仲有人講呢個咪 TVB演員,記得我係咖喱啡之嘛,係有啲角色令人記得,但係叫唔出你叫朱婉儀,我反省,一定係個制度裏面有樣嘢令人唔知你叫乜,後來發現海報冇自己名,反而戲分少過我嘅人有,呢啲就係公司親生仔女或者代理人合約藝人, TVB要推畀廣告客認識。」

入行多年經歷過浮浮沉沉,朱婉儀表示:「有時係好失落,但做演員要識得調節心理,我會上山頂行嚇,可以減壓。」

朱婉儀在演藝學院修讀編劇,在 2000年選港姐是希望有途徑進入娛樂圈。

朱婉儀在 TVB最後一套劇係 12年《巴不得媽媽》,又係做艷星。

借錢度日

她稱齋拍劇收入太微薄,入行頭 10年要借私人貸款度日:「雖然有底薪,但唔係個個月夠騷出到糧,咪問銀行借囉,下個月就還。」去年轉投 HKTV,出年 2月約滿,還未有打算。「 TVB拍段片叫我哋返去,可以考慮,但佢嘅表達方法好差囉,佢有曬我哋電話,點解唔打嚟呢?《東張西望》講發牌亦太偏頗,但我嬲個政府多啲,邊個養到隻老虎(狼?)咁大隻先?點解政府將我哋信嘅公義、法律改變,等於𠵱家商台一樣,政府唔畀壓力點會搞李慧玲吖?」對於將來,朱婉儀因在演藝讀過編劇,亦做過相關工作,日後即使轉做幕後總叫有後路,返 TVB?抗爭完再算啦!

《半澤》三子 未有後路

HKTV不獲發牌,卻反而令旗下藝員曝光率大增,在政總集會時上演「港版半澤」的 4位藝員更加一炮而紅,更被蕭定一以高出 50%片酬邀請拍電影《高登闊少踎監日記》,不過一套頂唔到幾耐,仲有排愁。

「半澤」陸駿光:之後點行未諗

以前在無綫不被尊重,兩年前離開時月薪仍然得 7千蚊,更冇人識佢係乜水;轉投 HKTV後向女友求婚,可惜不獲發牌要延遲婚禮,現仍替 HKTV開工的陸駿光說:「𠵱家為《 Night Shift》開工,之後點行都未諗。」

「渡真」張松枝:仲有年半約

張松枝曾在 TVB工作 18年,有「禦用二世祖」之稱,叫比較有名氣,可惜長達 12年冇加人工,個個月要慳住使,曾說過轉行紮鐵或學沖奶茶做廚,現將接拍蕭定一電影,張松枝說:「我仲有年半約,未諗跟住點呀,仲有糧出嘅,其實做乜角色都冇所謂!」

「部長」高俊文:惟有攞綜援

55歲高俊文曾表示當年與汪明荃拍《我的野蠻奶奶》時,首日開工便因 NG而被阿姐鬧,最終連角色都冇埋。轉投港視後希望有份好工,可是不獲發牌令他擔心後路,他說:「我同港視仲有 10個月約,冇辦法惟有加入綜援大軍,我都唔想,好肉酸,唔通叫我去洗碗咩?」前路茫茫。



. 猜猜我是誰 MF,
http://hittt.blogspot.com/2013/11/mf_662.html
. 猜猜我是誰 MF,
http://hittt.blogspot.com/2013/11/mf_662.html
. 猜猜我是誰 MF,
http://hittt.blogspot.com/2013/11/mf_662.html
. 猜猜我是誰 MF,
http://hittt.blogspot.com/2013/11/mf_662.html
. 猜猜我是誰 MF,
http://hittt.blogspot.com/2013/11/mf_662.html