2013年3月4日 星期一

香港電影工作者總會「演藝人年度傑出表現獎」得獎名單

馬國明同楊怡


香港電影工作者總會「演藝人年度傑出表現獎」得獎名單

香港電影工作者總會獎項名單

由香港電影十大屬會合組而成嘅香港電影工作者總會,今晚喺九展舉行二十週年春茗,現場將頒發獎項予歌影視等唔同組別嘅傑出表現藝人。

各獎項如下:

「專業貢獻獎」 張同祖、許冠文、林超、黃希雲、陳景森、陳其銳、丁羽、徐松鶴、張耀宗、周國忠

「電影傑出表現男演員」︰張家輝

「電影傑出表現女演員」︰毛舜筠

「電視傑出表現男演員」︰馬國明

「電視傑出表現女演員」︰楊怡

「電台傑出表現男主持」︰周國豐

「電台傑出表現女主持」︰何利利

「音樂傑出表現男歌手」︰陳奕迅

「音樂傑出表現女歌手」︰G.E.M

「會員推選2012年度最傑出攝影獎」︰潘耀明(聽風者)

「2012年度專業眼中最具魅力男演員獎」︰謝霆鋒

「2012年度專業眼中最具魅力女演員獎」:Angelababy

「2012年度新演員獎」︰顏卓靈(大追捕)

「2012年度新晉導演獎」︰周顯揚(大追捕)

「2012年度最受推介電影」︰《春嬌與志明》、《車手》、《寒戰》

「2012年度傑出導演」︰彭浩翔《春嬌與志明》、鄭保瑞《車手》、陸劍青《寒戰》

馬國明獲獎眼濕濕 楊怡呵番

馬國明同楊怡今晚喺九展出席香港電影工作者總會春茗,兩人獲頒「2012電視傑出表現男/女演員」,馬明話:「上次係陳豪攞,今次攞到拍檔好大功勞,楊怡得獎仲感動。」馬明BB講到眼濕濕,真情流露,身旁楊怡即為佢攞紙巾兼拭淚,令馬明靦腆話﹕「我好眼淺,sorry,因為今次由幕後工作者投票,好大鼓勵。」楊怡聽完先恍然大悟話﹕「係咩?唔知呀?我都好感動,視後係觀眾投,有幕後人認同好珍貴。」



馬國明BB獲獎後一時感觸落淚,楊怡即遞紙巾拭淚。

馬國明同楊怡

馬明BB,唔好喊啦﹗(設計對白)

馬國明同楊怡

幫你印乾眼淚,乖呀﹗(設計對白)

馬國明同楊怡

楊怡(右)幫馬明抹眼淚,唔知羅仲謙會唔會呷醋?

馬國明同楊怡

馬國明(左)同楊怡分膺演藝人電視傑出表現男/女演員,恭喜曬﹗

馬國明同楊怡

視後楊怡曬腿。

霆鋒獲最具魅力男演員 自嘲冇嘢做幫手湊仔

由香港電影十大屬會合組而成嘅香港電影工作者總會,今晚喺九展舉行二十週年春茗,現場將頒發獎項予歌影視等唔同組別嘅傑出表現藝人。獲頒「2012年度專業眼中最具魅力男演員獎」嘅謝霆鋒話﹕「可能係攝影師同導演眼中有呢樣嘢。」

有指霆鋒有意同房祖名聯手炒舖,被指買咗成條擺花街,佢急著否認話﹕「講笑之嘛,唔好咁講,唔係我買蛋撻都俾人鬧,做人要安份守己。」對於前妻張栢芝成票房毒藥,被迫要返大陸做騷跳舞,霆鋒表示﹕「我就冇嘢做,佢大把嘢做,我要幫手睇仔。」佢表示o依家係單身,問到佢係咪無心拍拖?佢就話﹕「如果話冇就真係唔會有,所以我講幾時都要有(心)。」



霆鋒同埋四哥一齊嚟,即成為焦點。



霆鋒幾時都咁有型。

Baby臨時到場突然攞獎

Angelababy(楊穎)臨時到場出席電影工作者總會春茗,原本名單她並沒有獲獎,最後大會增設頒發「最具魅力女演員」給她,她表示剛與餘文樂在深圳拍廣告,問到是否覺得樂仔跟吳雨霏拍拖後開心不少?她說:「佢一直都好開心!(同佢分享感情?)冇!大家都係工作。(春風滿臉?)識佢第一日都係!」她表示得獎是近兩年不停拍戲的成果,自認是新人一定要謙卑。



Angelababy 同霆鋒各攞最具魅力獎。(蘋果日報)



相Angelababy攞最具魅力獎,相信係實至名歸啦!

G.E.M.與Eason齊攞獎唔敢認天後

G.E.M.(鄧紫棋)出席電影工作者總會春茗,與陳奕迅(Eason)獲頒「音樂傑出表現男女歌手」,最近被指囂爆的G.E.M.,不敢認為是跟Eason平起平坐:「唔好咁講,好大壓力,但好開心,係專業人士代表選!我16歲入行,一路畀人感覺好小朋友,依家要成熟!(向天後之路進發?)唔好咁講,我做好自己嘢!(以後叫你天後G.E.M.?)嘩!唔好咁講啦!」

春嬌第三集搵吳雨霏 千嬅:「梗係搵我啦」

九展舉行嘅香港電影工作者總會春茗,有唔少演藝人出席,有楊千嬅、彭浩翔、G.E.M.、馮德倫同埋溫碧霞等。而有份演出嘅《春嬌與志明》獲頒「最受推介電影」,千嬅當然好開心啦,不過你嘅拍檔樂仔名草有主喇,第三集嘅春嬌會唔會讓位畀吳雨霏?千嬅好大反應話﹕「我公司投資嘅,梗係搵我啦,如果佢想配樂仔,叫過第二個投資者。」

千嬅曾代言嘅護膚品牌資生堂被指有致癌物質,千嬅表示﹕「我係五、六年前做過,消費者用前會做資料搜集,假設有事佢(資生堂)都會改善。」



千嬅一貫大笑姑婆本色。



溫碧霞好sharp醒。



《春嬌與志明》有獎,點少得導演彭浩翔呢?



馮德倫

彭浩翔未知拍《春嬌3》 搵唔到樂仔

彭浩翔出席香港電影工作者總會二十週年春茗,更奪得2012年度傑出導演獎,講到得獎感受:「好開心,係千嬅同樂仔做得好,起咗化學作用。」《低俗》同《春嬌》兩部戲,彭浩翔表示較愛後者,問到會唔會拍第三集?佢表示:「暫時未有計劃,樂仔好忙,短訊佢都冇覆。」梗係啦,唔使拍拖咩?

友薦雲推薦

.香港電影工作者總會「演藝人年度傑出表現獎」得獎名單
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/blog-post_2516.html
.香港電影工作者總會「演藝人年度傑出表現獎」得獎名單
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/blog-post_2516.html