2013年2月24日 星期日

《戀愛季節》宣傳 馬國明衝口而出胡定欣




《戀愛季節》宣傳 馬國明衝口而出胡定欣

【圖輯】馬國明衝口而出 心中仲有胡定欣

日前胡定欣喺一篇專訪度,話因為舊愛馬國明,令佢形象變差﹕「馬國明形象好,我便一定係壞女人?」又話﹕「馬國明又不是特別有錢,你覺得他是筍盤,我便是次貨?」大家都明白定欣唔係想破壞馬明形象,只係有啲說話擺喺心裡面,不吐不快,但就因為咁俾馬明fans鬧爆。

不見不見還需見,今日馬明、胡定欣、胡杏兒、梁烈唯及賈曉晨(JJ)等人,今日到屯門宣傳《戀愛季節》,每人都要介紹嚇自己喺劇中嘅角色,包括馬明呢個成日出場但身份神秘嘅私家偵探……點知,馬明一時口快快講錯嘢,本來佢想講「幫杏兒搵番過去」,就變成「幫定欣搵番過去」,企喺身邊嘅杏兒聽完都呆咗。

馬明知自己講錯0野面露尷尬表情,仲即時更正番。唔知身旁再隔一個身位嘅胡定欣聽到會點諗?舊愛心裡面,係咪仲有佢?



鹹魚白菜,各有所愛…呢個唔上係《戀愛季節》劇情,亦係馬國明、胡定欣呢對舊情人寫照。

《戀愛季節》宣傳 馬國明衝口而出胡定欣

馬明明明要講杏兒,點知講咗定欣,證明佢心裡面,係有定欣。

《戀愛季節》宣傳 馬國明衝口而出胡定欣

定欣跟足劇情需要,同梁烈唯親熱。

《戀愛季節》宣傳 馬國明衝口而出胡定欣

馬明就要同胡杏兒一對。

《戀愛季節》宣傳 馬國明衝口而出胡定欣

此情此境……已經事過「情」遷了吧。

《戀愛季節》宣傳 馬國明衝口而出胡定欣

睇嚇唯唯個嘴…

《戀愛季節》宣傳 馬國明衝口而出胡定欣

是否有衝動拎校剪,剪豬嘴?

《戀愛季節》宣傳 馬國明衝口而出胡定欣

馬國明心目中兩個女人…

馬國明被誤導以為自己係筍盤

[14:54] 2013/02/24

【on.cc 東方互動 專訊】 藝人馬國明出席新劇《戀愛季節》宣傳活動,談及與唐詩詠傳緋聞時說:「都係雜誌送畀我,寫到我都以為有三個女仔等緊我揀。(揀邊個?)唔係我揀唔揀,係人哋唔揀我。佢哋三個都靚,三個都好。依家搞到我阿媽都以為呢行好易識女仔。(伯母鍾意邊個?)佢冇講,阿媽冇傳媒朋友咁關心緊張我呢方面。」

胡定欣爆胡杏兒恨拍拖

[14:55] 2013/02/24

【on.cc 東方互動 專訊】 藝人胡定欣現身屯門宣傳新劇,她爆好姊妹胡杏兒恨拍拖:「佢不嬲注重事業,之前衝得緊要,但依家想事業同愛情都有。(介紹筍盤畀佢?)佢咁好條件自然吸引到優質男士,有啱嘅我都會推薦。不過佢心態好好,順其自然,唔強求。」

賈曉晨咀梁烈唯難忘口水味

[14:56] 2013/02/24

【on.cc 東方互動 專訊】 藝人賈曉晨出席新劇宣傳活動,笑言仍記得劇中咀戲,難忘對手梁烈唯的口水味,她說:「開工第一日就係咁錫,拍咁耐戲從未試過。(想同男友樊少皇試?)場戲又喊、又錫,正常唔會咁樣。(早前一齊返鄉下,男友可有求婚?)冇,我事業未上軌道都唔會諗。」

日期: 24/2/2013

活動: 《戀愛季節》之尋找不一樣的浪漫

出席: 馬國明 、 胡杏兒 、 胡定欣 、 梁烈唯 、

王浩信 、 賈曉晨 、 謝雪心 、 張嘉兒 、

秦煌 、 方伊琪 、 吳業坤 、 周寶霖 、

朱敏瀚 、 關永忠 。

時間: 13:00

地點: 屯門青山公路1號黃金海岸廣場地下棕櫚廣場

友薦雲推薦

.《戀愛季節》宣傳 馬國明衝口而出胡定欣
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/blog-post_24.html
.《戀愛季節》宣傳 馬國明衝口而出胡定欣
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/blog-post_24.html