2013年1月29日 星期二

黃金視窗:黃光亮王祖藍 父子情未了

黃光亮王祖藍 父子情未了


黃金視窗:黃光亮王祖藍 父子情未了

以前流傳過黃光亮與王祖藍有血緣關係,但因黃光亮拋妻棄子,遭王祖藍堅決拒認。當年祖藍曾戲言父親在天堂也嚇到彈番起身,但礙於他與黃光亮同樣有大鼻子,五官及聲線亦有九成相似,傳聞一直繼續流傳,黃光亮與祖藍終於在無綫劇《老表,你好嘢!》中父子相認,輕易成為戲中一個亮點。

撰文:何慧斯



■黃光亮和王祖藍戲內戲外都儼如父子,老竇一聲號令走入廁所影相,阿仔當然盡力配合。

攝影:陳慧安

造型:Dicky of baraka(王祖藍)

早年盛傳在電影圈有「四大惡人」之稱的黃光亮,與王祖藍有血緣關係,李香琴試過在化妝間問祖藍父親近況,祖藍表示父親已過身,琴姐很大反應追問黃光亮已經死了?重提當年笑話,祖藍哈哈大笑地說:「有時煲啲古仔都幾有用呀!」《老表》蔡總上身的黃光亮亦說:「當年有老婆啲親戚都打嚟,話乜周刊都賣緊喎,又叫我千祈咪畀我老婆睇喎!我咪叫佢哋死喇!」

哎吔仔好戲抵讚

訪問期間,哎吔父子黃光亮和祖藍的默契絕不遜色於任何一對真父子,兩仔爺一句接一句談論劇情,擺甫士只需要望一望對方,要溫馨有溫馨,要搞笑有搞笑,黃光亮還說:「個死仔扮我後生嗰陣,嗰啲神情真係好似,有一場戲我想學佢都做唔到,但係我點樣行佢都即刻做到。我仲同個死仔拍咗幾場喺床上傾偈嘅戲,拆佈景嗰陣都忍唔住走去望一望張床,諗番拍嗰陣係幾過癮,呢啲回憶未試過,好似真係做咗佢個老竇。」

黃光亮王祖藍 父子情未了

■黃光亮當年在《監獄風雲》中的角色儍標,至今仍為人津津樂道。劇照

黃光亮王祖藍 父子情未了

■鏡頭前的黃光亮經常惡形惡相示人,難怪被號稱為四大惡人。

《天若有情》劇照

沒有《監獄風雲》的儍標、《天若有情》的喇叭,黃光亮在《老表》中飾演的蔡總,只有恤衫西褲的造型,假如你細心發現,黃光亮任何時刻都會夾著一個皮包,原來皮包背後是經過精心設計,黃光亮說:「終於有人留意到,當初好強烈反對呢個造型,有要求過改,但係最後唔成功,所以咪惟有改自己。點知有一次我唔覺意擺低咗個袋,即刻發覺蔡一潔(劇中角色)走咗,感覺變番做黃光亮,但係之後夾番住個袋,就即刻蔡一潔上身,本來仲有煙仔餅,但係試過幾次個效果唔係好好,所以咪冇用。」

黃光亮王祖藍 父子情未了

■黃光亮和祖藍一舉手一投足默契十足,他們笑稱多得傳媒,才造就《老表》這故事。

自度造型省招牌

在旁的祖藍當然讚不絕口,他說:「呢個袋係佢自己設計,劇本完全冇,比當初預期好好多,好多人話今次係打破咗TVB一啲嘢,佢就係其中一樣,打破咗個典型嘅演技。」

問到會否繼續重出江湖,黃光亮說:「有人搵咪拍囉,不過真係好揀擇,要有好劇本同拍檔,如果出嚟hea嚇,無端端整個做儍標咁嗌幾句、殺佢,咁就唔好喇,我多多錢都唔會拍。」祖藍更預告結局將有一幕向經典致敬,莫非儍標重出江湖?

重燃演藝深情

黃光亮王祖藍 父子情未了

■黃光亮自覺只是演藝圈的過客,最終因意興闌珊而淡出娛樂圈。資料圖片

黃光亮拍過近百部電影,飾演過不同角色,最後意興闌珊淡出娛樂圈,談到過去的拍戲生涯,他說:「以前我直頭冇當過我係演戲,我覺得係一個過客,尤其嗰陣我做演藝人協會,發覺好多人唔係做緊演藝人協會,係娛樂圈協會。」



■左起:朱咪咪、王祖藍和黃光亮走在一起,擦出意想不到的火花。

《老表,你好嘢!》劇照

黃光亮續說:「嗰陣拍極都係嗰啲嘢,啲人做嘢態度又唔專業同唔尊敬,唔係做嘢嘅,我咪覺得得我一個人尊重都冇用。今次呢班讀書人真係好有誠意,睇到個衰仔(王祖藍)場場戲都想散播啲訊息,睇劇本真係睇到起曬雞皮,搞到我落咗好多力,真係歸功我呢幾年睇過300幾套電影,我諗應該可以合格啩。」



.黃金視窗:黃光亮王祖藍 父子情未了
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_2442.html
.黃金視窗:黃光亮王祖藍 父子情未了
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_2442.html