2013年1月20日 星期日

陳爽香港婚宴 李亞男等嫁王祖蓝

陳爽香港婚宴 七姊妹陪嫁


陳爽香港婚宴 李亞男等嫁王祖藍

陳爽今日喺香港四季酒店註冊兼筵開34席宴請親朋,上年喺三亞有份送嫁嘅李亞男、朱璿、宋熙年、孟瑤等七個好姊妹今日繼續陪嫁。

眾姊妹穿上湖水綠性感Tube Dress穀胸抗衡九個兄弟,而新娘子著上由美國訂造嘅白色露肩婚紗,身材就明顯唔及眾姊妹。

完成簽紙儀式後,一對新人進行切蛋糕儀式,講到做咗人心抱,係咪需要遵守梁家家訓?陳爽笑話:「冇喎,老公爹哋、媽咪好隨和,當我係女咁,反而老公有投訴,話自從拍拖後冇禮物收過,因為媽咪將啲禮物送曬俾我。」

深得老爺、奶奶愛錫,陳爽會唔會盡快為老人家生個乖孫?陳爽笑話:「我媽咪最心急,但我哋想過下二人世界先,稍後至計劃。」陳爽除暫未考慮生育之外,仲得到老公給與好大自由度,等佢繼續工作,甚至兼職娛樂圈。



郎才女貌

陳爽香港婚宴 七姊妹陪嫁

鍚…

陳爽香港婚宴 七姊妹陪嫁

新娘總係最靚的。

陳爽香港婚宴 七姊妹陪嫁

不過身材今日就輸蝕少少…

陳爽香港婚宴 七姊妹陪嫁

再鍚….

陳爽香港婚宴 七姊妹陪嫁

新娘派利事~

陳爽香港婚宴 七姊妹陪嫁

李亞男個眼神咁蠱惑嘅?

李亞男要《老表》收視50點先嫁

2013-01-20 19:28:10

今日陳爽擺酒,好姊妹李亞男同朱璿等都奉旨陪嫁,未有拍拖嘅朱璿被問到冇喺兄弟團裡面搵到合適對象,佢笑言:「佢哋兄弟個個都拖住啲仔女,好失望呀!其實爽爽同姐夫都好關注我呢個問題,話介紹男仔俾我識,見佢結婚我都好羨慕。」但隨即被旁邊的李亞男踢爆她要求高。

朱璿未有男友,但李亞男同王祖藍感情穩定,下個會唔會輪到佢嫁先?亞男聞言即話:「唔知o架!《老表,你好嘢!》有50點收視就嫁啦!」聽落似唔多想嫁喎!



李亞男同朱璿一個拍緊拖,一個仲單身。(蘋果日報)

結婚都要發video 見證愛的承諾

29歲前華裔小姐季軍陳爽去年12月2號於海南島三亞下嫁32歲金融才俊梁梓軒,今日在四季酒店補擺喜酒,並會播出兩人在三亞行禮的「精采片段」。

片中播出新郎愛的宣言﹕「這兩年來,我們經歷很多起起跌跌,你都在我身邊,無論我有多無理,無論我脾氣多大,你都支持我,體諒我。我答應你在以後婚姻的日子會好好愛護你,盡我最大努力去體諒你,疼錫你,令你成爲這個世界上最幸福的女人。」陳爽語帶哽咽說﹕「和你在一起的日子就算不順,也感到很幸福,因爲有你在。謝謝你爲我做的一切。我相信我們的將來會更幸福,老公我愛你。」幸福滿瀉﹗

婚宴中又播出接新娘的片段,包括要伴郎舐姊妹的腳板和肚臍上的護膚膏,男男互相親吻,又要密蠟脫腳毛,令人側目。



情深一吻…未住

陳爽香港婚宴

新郎許下的承諾,眼濕濕

陳爽香港婚宴

新娘子敬茶時一樣忍唔住喊。

陳爽香港婚宴

接新娘…give my five,有冇咁easy?

陳爽香港婚宴

朱璿最落力,諗盡各種整蠱大計。

陳爽香港婚宴

飲呢杯唔知咩嘅東東…

陳爽香港婚宴

你睇佢個樣…

陳爽香港婚宴

佢飲完之後,直頭成個飲樣出曬嚟。

唔係殘酷咁簡單,而係變態,跡近集體玩SM咁樣。唔信,自己睇。睇嚇好喇,唔好學嚇。

諗出呢啲遊戲,係李亞男、朱璿、宋熙年、孟瑤等等。真係估唔到,呢班美女,可以諗出咁變態玩意﹗

陳爽香港婚宴

反串扮女人跳舞,下體要激激激凸。

陳爽香港婚宴

蜜蠟脫毛

陳爽香港婚宴

舐小腳板逐格睇

陳爽香港婚宴

伸喇

陳爽香港婚宴

肚臍整cream,再舐

陳爽香港婚宴

男男咀嘴。



.陳爽香港婚宴 李亞男等嫁王祖蓝
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_3984.html
.陳爽香港婚宴 李亞男等嫁王祖蓝
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_3984.html