2013年1月15日 星期二

[東周刊][娛樂追擊]畫畫示愛 夜瞓老麥 大劉情癡粉絲癲狂生活




主頁>娛樂圈 >娛樂追擊>畫畫示愛 夜瞓老麥 大劉情癡粉絲癲狂生活

華人置業主席劉鑾雄(大劉),最近身邊出現咗個情癡女粉絲,日日站在他的飯堂福臨門門口等偶像出現,更高舉自製的「Love,大劉」心意卡和大頭靚相,吸引大劉注意,可惜大劉連日來連眼尾都沒望過她。

本刊連日追訪,發現這位「癡女」名叫陳婷,今年二十五歲。她日頭大鬧福臨門向大劉示愛,夜晚就漫無目的四圍遊蕩,一時遊電車河,一時行便利店,行到攰就去老麥開餐兼瞓覺,一連多日連衫都冇換過。

她接受本刊專訪時,高呼自己是大劉真正的The One,又聲稱:「我鍾意佢(大劉)嘅腳板底!」極為神化!

陳婷喜愛畫畫,她在本刊記者面前即席揮毫,邊畫邊格格笑,笑了半個鐘,最終畫了大劉、嘉欣和自己,「上面個女仔係嘉欣,我係花,818係我生日,畫多啲心等大劉開心啲。」

陳婷上周四帶埋心意卡同照片,想親自送給大劉。她很緊張,叫保鑣踎低唔好阻住佢,但班保鑣睬佢都傻,將佢趕到另一邊車門,高度戒備。

 我靚唔靚女?

洋名Alice的陳婷,上周三(9日)起一連幾日,每早十一點都拎住一個大膠袋,到福臨門等候心目中的「男神」大劉出現。她神神化化說早已探路:「我去過福臨門食過兩次飯,第二次佢哋已經知我係邊個。」

當日大劉如常於中午十二時半到達福臨門,陳婷一見偶像的車到即雙眼發光,拿著大大張心意卡欲衝埋去,卻被大劉的保鑣「行」實,埋不到大劉身。她失落地說:「保鑣好惡,攔住我,我同佢隔開好大距離呀!」

她一直等到大劉食完晏離開,但對方眼尾都沒望過她就匆匆上車。她見「男神」如此冷漠,邊走邊喊說:「根本係佢速度快,『蓬』一聲好似火箭咁上咗車,佢行得咁快,不如返火星啦!」

陳婷說自己在港無朋友,最大的娛樂是等大劉,其餘時間會在麥記通宵打躉。這天淩晨,她在半個鐘內,連環遊走兩間麥記,先在第一間打個圈,再到第二間度過漫漫長夜。

唱完K,陳婷漫無目的走到去電車站,坐電車到跑馬地,又再坐車去西環,行為怪異。



.[東周刊][娛樂追擊]畫畫示愛 夜瞓老麥 大劉情癡粉絲癲狂生活
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_8465.html
.[東周刊][娛樂追擊]畫畫示愛 夜瞓老麥 大劉情癡粉絲癲狂生活
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_8465.html