2013年1月13日 星期日

高海寧憎人晒命 求愛不求財




高海寧憎人曬命 求愛不求財

沈卓盈(Jess)與高海寧(高Ling)老友鬼鬼,全因在無綫屬同一位經理人之外,還有大家都愛Shopping,友誼的展開,亦是從Shopping開始。談到有些人會覺得女星愛釣金龜,Jess與高Ling更口徑一致,覺得錢夠使就可以,要錢而出賣愛情,No Way!



高海寧與沈卓盈有相同嗜好,啱傾啱玩,難怪成為好姊妹。

沈:沈卓盈 高:高海寧 記:記者

一齊傻同癲……

沈:我覺得高Ling係一個好可愛、好Sweet嘅女仔,好鍾意見到你笑o架,你嘅開心係可以感染到其他人,好記得有一次,差唔多係聖誕節嘅時候,我話想去買鞋,你就即刻介紹地方畀我,我唔識去,你仲特登揸車陪我去掃貨,當時真係好感動同開心o架!

高:哈哈!我都記得,當日嘅結果係我買到,你買唔到嘛!嗰次之後,我哋多咗傾偈,大家更互相了解,我覺得我哋好相似,都係好直、好爽嘅人,好夾。我好驚嗰啲好有心計嘅女仔,所以同你一齊,可以一齊傻一齊癲,好開心。

沈:冇錯,同你一齊,可以放低防線,講自己想講嘅嘢!

高:再加上我哋喺TVB跟同一個經理人,所以見面時間會比較多,我有時將唔開心嘅嘢同你講,你好能夠安慰到我,你會毫不吝嗇咁將你嘅經驗話畀我知,有時我唔識處理事情想搵人分享,你又會好主動咁關心我,喺呢行真係好少見,我會好好珍惜。



高海寧不需要富家子弟,擇偶條件最重要是有心。



沈卓盈深信嫁金龜婿不一定幸福,也要面對很多困難。



身材出眾的高海寧,並不是只得一副空殼。

標籤釣金龜……

沈:講起我哋同一個經理人,你有一樣嘢,我都好欣賞,就係最近我哋有同事生日,你因為工作嚟唔到生日派對,都特別去整朱古力蛋糕,呢樣嘢真係好貼心!同埋你煮嘢好叻呀!

高:唔好咁講,最近我上TVB一個廚藝節目,我竟然由頭輸到落尾,就連最後玩包剪揼都輸!

記:有些人會將一啲女星尤其參加過選美嘅女仔,標籤為想釣金龜嘅女仔,你哋會點睇呢?

沈:我覺得係一種扭曲咗嘅諗法,嫁個有錢人就幸福,並唔一定,其實要承受好多嘢,好似有啲嘢要隻眼開隻眼閉,我自問就做唔到。

高:冇錯,我喜歡一個人,只會希望佢多啲陪喺我身邊,錢,夠使就得。

沈:認同!可能有啲人同我哋嘅價值觀唔同,但要我哋為錢出賣愛情,冇可能!

高:如果一開始,就同我講佢屋企有幾多架車、幾多層樓,係咁曬命,我一定會好反感,反而,佢好識關心我,只要我隨便講一句,佢都會好記喺心上,反而會令我好記得同感動。



二人有說不盡的話題,談話過程充滿笑聲。



高海寧有內在美有外在美,還會整蛋糕氹朋友開心。(設計圖片)



劉青雲十分愛錫老婆郭藹明,令高海寧十分羨慕。

也曾感動過……

沈:咁你有冇試過感動呀?

高:都有,我曾經有一個男性朋友,佢追咗我成年,佢唔會不停咁問你,可唔可以做佢女朋友,反而係會不停咁關心我,好似想約我去睇煙花,就會早一個月前約我,問我可唔可以預留嗰日畀佢;我生日佢又會整蛋糕、送一啲自製嘅小禮物畀我,好有心思,雖然最後我哋都冇一齊到,佢亦已經有女朋友,我會好祝福佢。

沈:點解冇喺一齊?

高:因為追咗成年,大家都成為咗好好嘅朋友,唔想再進一步。

沈:講起拍拖話題,其實高Ling你有乜嘢擇偶條件?

高:我好講感覺,希望搵到一個好似劉青雲嘅男人,唔需要好靚仔,但要係一個好男人,青雲入行咁多年,冇乜緋聞又超錫老婆,做戲又叻,絕對係理想丈夫。

沈:咁我對你好有信心,你有齊外在美同內在美,一定可以好快搵到好合你心水嘅另一半,到時記得請我飲呀!



.高海寧憎人晒命 求愛不求財
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_2291.html
.高海寧憎人晒命 求愛不求財
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_2291.html