2013年1月14日 星期一

[東周刊][娛樂追擊]離婚打擊大 栢芝爆指匿埋廁所喊14/01/13




主頁>娛樂圈 >娛樂追擊>離婚打擊大 栢芝爆指匿埋廁所喊

前年八月跟結婚五年的謝霆鋒離婚後,便慘變「票房毒藥」,未有片約在身的栢芝近日都留港湊仔,昨晚她便應好友範瑋琪(範範)的邀請,任其紅館個唱的嘉賓外,早前她亦接受了now觀星台區永權主持節目《栢芝MaMa AuPaPa》訪問,她自言是離婚離得最開心的女人,從中學到不少東西,覺得沒有甚麼是必然,每一秒都應該珍惜,活在當下。她認為所有承諾只是眼前假象,合上眼去了解自己,要放開不要強求:「每個人都有做錯嘢,當初你做嗰一刻係你好想做你先會做,所以就唔好後悔。我都有唔開心嘅時候,夜晚喊一陣,第二朝瞓醒又重新嚟過囉!試過匿埋喺厠所,好似Baby咁攬住自己喊出嚟,但係冇聲,淨係流眼淚,驚啲仔聽到。」

而回復單身的栢芝就透露身邊有好多追求者,但卻未遇上有合適的對象:「靚仔?身家?都唔要!我成日畀人錯覺鍾意靚仔,根本上我鍾意心入面靚。我想生女,等個天,如果天要嚟的話,就嚟,又唔想特登去諗,出去識男仔我又唔會囉!我未搵到個OK嘅對象,可能突然間就出嚟……我指生女,唔好煩,唔好再拍拖、離婚、分手,一嚟即刻生。」至於兩名兒子,栢芝指Lucas已知父母離婚,只是Quintus仍細,未有告訴他。

栢芝接受now觀星台區永權主持節目《栢芝MaMa AuPaPa》訪問時,坦言自己曾經因離婚而傷心,試過匿埋喺厠所,好似Baby咁攬住自己喊出嚟。

回復單身的栢芝就透露身邊有好多追求者,但卻未遇上有合適的對象。

栢芝表示大仔Lucas已知父母離婚,但Quintus仍細未知。

有指栢芝和霆鋒離婚的導火線是前年五月,栢芝到台灣出席好友範瑋琪和陳建州婚宴後,返港時在機艙撞正08年淫照男主角陳冠希,當時栢芝主動和Edison同坐及自拍。對此,栢芝就表示每個人都有做錯嘢,當初你做嗰一刻係你好想做你先會做,所以就唔好後悔。



.[東周刊][娛樂追擊]離婚打擊大 栢芝爆指匿埋廁所喊14/01/13
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/140113.html
.[東周刊][娛樂追擊]離婚打擊大 栢芝爆指匿埋廁所喊14/01/13
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/140113.html