2012年9月7日 星期五

黃翠如捱得 牛命一條

黃翠如自命是隻牛,唔怕辛苦。


黃翠如捱得 牛命一條

藝員黃翠如首次擔正劇集女主角,拍劇日夜顛倒時間緊迫,她索性帶埋牙刷、睡衣在無綫「借宿一宵」,雖然如此,但翠如覺得拍劇不算辛苦:「我好似隻牛咁捱得!」

黃翠如轉投無綫後首拍電視劇《心路GPS》即擔正女主角,與上位小生陳展鵬及李司棋演對手戲。新丁翠如表示開工適應新環境比預期理想,面對夜接日、日接夜的趕工拍攝,為爭取時間休息,她索性在無綫「紮營」過夜。



黃翠如自命是隻牛,唔怕辛苦。

預咗喺公司度宿

翠如笑謂:「自己住得遠,又冇車牌,所以開完通宵廠索性喺休息室瞓,我帶埋牙膏、牙刷、拖鞋、睡衣及被返公司,咁樣可以慳番啲交通時間爭取休息。」

自命捱得似足隻牛的翠如不覺得拍劇辛苦,她說:「同以前拍旅遊節目比一啲都唔辛苦,以前拍旅遊特輯因為要趕行程,好多時都喺飛機上瞓覺,依家喺香港可以見到屋企人,可以返到屋企已經好幸福,開工又有叉雞飯食,心靈上已經係好大嘅安慰。」

多謝陳展鵬提點

首次在無綫拍劇就擔正主角的翠如沒有感到壓力,她說:「開工冇想像中咁緊張,拍得好開心,好多謝陳展鵬、麥長青教我點樣做準備功課。自己其實由頭到尾都冇諗排位呢樣嘢,所以人哋話係女主角,對我唔會構成壓力,自己只係集中精神做戲。」

翠如在劇中飾演助理編導,跟隨飾演導演的陳展鵬衝鋒陷陣,問到感情線發展,她說:「套劇主要係講親情嘅,監製話要睇表現再作安排,我諗佢哋已經寫好咗,賣關子唔畀我知啫。」



.黃翠如捱得 牛命一條
http://hk8news-d.blogspot.com/2012/09/blog-post_7400.html