2012年9月14日 星期五

喊足17次roll得一次機 梁思浩控訴被星爺玩謝

喊足17次roll得一次機 梁思浩控訴被星爺玩謝


思浩昨日重提舊事,依然激氣到眼泛淚光。

周星馳貴為香港影壇一哥,幾乎人人對他俯首稱臣,不過他出名得罪人多,梁思浩昨日接受now訪問,大爆當年拍戲曾被星爺虐待,不但問他:「死過老竇未呀?」更要他喊足17次卻只roll一次機,思浩發誓以後就算乞食,都不再拍星爺的戲。

周星馳最近被舊愛於文鳳追討7,000萬傭金,昨日梁思浩接受now的《娛樂審死官》錄影訪問踩多腳,大爆94年拍《國產淩淩漆》時被星爺虐待,他說:「98年喺無線已經識渠,當時大家都系TVB藝員同事,我哋合作拍劇集《大都會》,佢做我哥哥,之後大家做咗朋友,渠第一架車都系我賣畀渠,大家感情幾好。」

喊足17次roll得一次機 梁思浩控訴被星爺玩謝思浩當年拍《國產淩淩漆》,星爺要他喊足17次,但除第一次外竟冇roll機。

喊足17次roll得一次機 梁思浩控訴被星爺玩謝星爺出名脾氣差,不少台前幕後與他不咬弦。《國產淩淩漆》劇照

寧做乞兒唔再拍

94年,星爺開拍電影《國產淩淩漆》,當時 思浩在天津拍劇,收到星爺劇組人員的電話,基於兩人交情,他特地返港助星爺,講明是一萬元一組戲,他說:「去到片場見到周星馳,以為我哋系好朋友,就叫佢做星仔,點知佢冇理我,工作人員話要叫渠導演,我走埋去問渠:『導演,你要我點拍呢場槍斃打靶戲?』佢好大聲答:『喊呀,你識唔識喊呀做演員?』」

當時思浩不以為意,還指自己在圈中出名喊得,星爺聞言即說:「咁勁呀!哦,好呀,家講你打靶,拍啦!」思浩再問他要點喊?星爺竟說:「死老竇呀,死過老竇未呀?死老竇咁喊俾我睇,唔使對白,1、2、3、4咁數數到100。」結果思浩喊到聲嘶力竭,怎知星爺都不收貨,還發火勁鬧:「唔得呀,我要你死老竇呀,死兩次嗰只呀!」結果他喊足17次,由朝早10點喊到淩晨5點。

拍完後,導演李力持走過來跟思浩說:「除咗第一take外,之後都冇roll機。」思浩才知被星爺當馬騮玩,他眼泛淚光說:「雖然喊咗成晚,但收工我都喊住走,我同自己講,就算將來做乞兒,我都唔會再拍周星馳啲戲。」故幾年後有制片找他拍《食神》,思浩都寧願推掉。



.喊足17次roll得一次機 梁思浩控訴被星爺玩謝
http://hk8news-d.blogspot.com/2012/09/17roll.html